Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

jeg er en av dine nettbyfavoritter :p

 

De som skriver slikt vil gjerne bevise for venner osv hvor glad de er i typen sin. Er de nyforelsket og 16 år så er det et lite unntak. merkelig nok varer aldri disse forholdene.hehe.

Alle blir vel litt smigret av å få en hyggelig kommentar eller post, men jeg vil ikke si at jeg skryter fordi en på 15 år skriver at jeg er deilig :!:

De har ikke akkurat sett kroppen min, og for alt de vet kan jeg ha store kjøttsår på kroppen. DET er ikke mye deilig.

 

Nei, jeg tar ikke nettbykommentarer seriøst, og det er nesten litt trist for de som gjør det.

Men igjen, det er jo folk som har funnet kjærligheten på nettet. Så det skader jo ikke å svare på en koslig post :p

 

kanskje litt off topic:

jeg vet om en køddeprofil på nettby, med bilder og hele pakka.

Hun har blitt nettbestis med ei. Den stakkars jente tar alt seriøst, og skriver "verdens kosligste, jeg digger deg" om henne på venner. osv HAHA.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, profilen din er faktisk blitt veldig kjedelig siste året :( Lite knask og sladder der for tiden. Det skjer faktisk veldig lite på alle de gamle favorittprofilene mine :( Irriterende.. jeg har mistet "såpeserien" min. Nå surfer jeg mer på random profiler og leser bildekommentarer. Har en favoritt, ei dame på 120 kg som legger ut nudepics av 5-kg-puppene sine. Ufattelig underholdende.

Lenke til kommentar

Jeg elsker å se på bilder. vanlige bilder er kjedelige.. de må ha litt hud og gjerne trutmunn. da koser jeg meg :!:

(ikke som i sexytime med meg selv, men ler).

 

ååh.. vil ha kjærlighet nå!! bare en som sender en melding å skriver at hun er glad i meg :/ snufs

 

anyone???

gi meg nr ditt da, så skal jeg sende deg en sms :p

men jeg kan ikke love noe kjærlighet.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Jeg elsker å se på bilder. vanlige bilder er kjedelige.. de må ha litt hud og gjerne trutmunn. da koser jeg meg :!:

(ikke som i sexytime med meg selv, men ler).

 

ååh.. vil ha kjærlighet nå!! bare en som sender en melding å skriver at hun er glad i meg :/ snufs

 

anyone???

gi meg nr ditt da, så skal jeg sende deg en sms :p

men jeg kan ikke love noe kjærlighet.

 

Da var det gjort!:D

 

håper på kjærlighet nå snart!!:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...