Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen ass. Fikk nå et ganske klart nei når jeg bad en jente ut på date som jeg klinte med på fest for et par dager siden. Andre gang jeg ber en jente jeg har rota litt med på en date og fått nei begge gangene. Begge gangene har det vært veldig hyggelige jenter og jeg ser på meg selv som en pålitelig og hyggelig fyr selv. Ble veldig lei meg nå når det skjedde for andre gang.

 

Selv om jeg har i ettertid fått vite at hun jeg bad ut på date første gangen faktisk angrer på at hun sa nei til meg men jeg har bestemt meg for å ikke be henne ut men heller se om hun tar litt initiativ. Jeg kan ikke alltid være den som tar initiativ.

 

Jaja da blir det en rolig kveld for meg ikveld:(

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar

Hei. Velger å være anonym på denne.

 

Jeg er normalt en sjenert gutt på 17. Jeg er en sånn en som bruker altformye tid med dataen, selvom jeg vil ut. Det er veldig sjelden jeg får komentarer dra jenter om hvor pen jeg er osv....

 

Uansett. Vet ikke om dette er rett plass å skrive. Men, men

 

I dag når jeg logga på nettby så hadde jeg fått et brev. Der stod det:

du var søøøøt <3333 bli bedre kjent eller ?

 

Hva kan man svare på dette?

 

Jeg har ingen erfaring fra forhold og slikt. Jenta så pen ut. Men jeg vet liksom ikke hvordan jeg kan svare henne. Kan nevnes at hu bor i en helt annnen del av landet enn jeg gjør...

 

Hadde ment å opprette ny tråd, men synes det blir litt mye for dette

Lenke til kommentar

Jepp. Validér henne ved å sjekke "venner om". Står det bare spørsmålstegn der så er det fake. Om det er skrevet mye rart er hun som oftest the real thing. Neste steg er å finne ut om det er lurebilde eller om hun faktisk er fin, enten ved å sjekke dem andre bildene henne, hvor hun er tagget eller det lureste: msn/cam.. Sjekk også visitsa hennes, typisk en slik frøken som sender "fin" ut til dem fleste bare for å få litt oppmerksomhet. GLHF

Lenke til kommentar

Nettby er vel ikke akkurat serious dating place #1

 

Har vel fått et par brev fra 13-14 år gamle jenter som spør om vi skal være sammen. Så ta alt du får tilsendt på nettby med en klype salt. Kikk litt på profilen hennes og se om hun virker som en oppegående person. Så er det bare til å gi det et forsøk egentlig. Hvis hun bor i en annen ende av landet slipper du ihvertfall å tenke på om du skulle drite deg ut :)

Lenke til kommentar

Nettby er bare flaut. Når jeg kjeder meg logger jeg meg inn på snokeprofilen min og leser dagbøker, ser på bilder og snoker i gjestebøker. Noen folk er mer interessante enn andre, og jeg har gjerne ett par favoritter som jeg "må innom" i løpet av en mnd.

 

Det flaueste jeg ser er kjærestepar som har profiler på nettby, og som skriver "heia vennen, savner deg pus! ELSK!" og "ÅÅh, gleder meg til jeg er ferdig på jobb, da kommer jeg for å kose med deg". WTF? Hørt om pm? eller sms?

 

Ei jeg kjenner ble råglad fordi en som var 20 år yngre enn henne sendte henne en melding på nettsamfunn og spurte om hun ville ha seg med han. Så glad at hun fortalte det til alle hun kjente (og enda fler!). Jeg hadde ikke hjerte til å fortelle henne at det muligens var noen som kødda med henne for å se hva hun svarte, siden vedkommende ikke hadde bilde eller noe annet i profilen sin...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...