Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg også. Går aldri rundt og savner en kjæreste. Bare lever livet mitt som normalt. Altså foran synthene mine/jobb/PC.

I helgene tar jeg kanskje en bytur, men ikke primært for å "sjekke damer" eller ha noen med meg hjem. Bare for å ta en pils eller tre med kompiser. Lever man lenge nok i sølibat, merker man ikke noe til det etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når en sender en melding for å spørre om personen skal noe til helga og vedkommende sier nei, men når du spør om dere skal finne på noe så svarer vedkommende ikke. Deretter, dagen etter så sender vedkommende deg en helt random melding som ikke har noe som helst med gårsdagens meldinger å gjøre, og hun kommenterer heller ikke det jeg spurte om i gårsdagens meldinger, face to face. Hvordan skal dette tolkes? Jeg gidder ikke å leke et jævla spill hvor jeg er tøffelen hennes.

Endret av leech
Lenke til kommentar
Jeg syns det er litt stusselig at de samme folka skryter av forholdet om og om igjen, sier nesten de helt nøyaktige tinga i hver post. Det er selvsagt lov det, men jeg syns det er irriterende, og det har jeg lov til. Hadde klikka hvis jeg hadde ei vennine som hele tiden snakket om hennes perfekte forhold.
Nå er det ikke alle som har sagt at de skal være sammen for alltid, så da må det jo være lov for dem å komme med oppdateringer. Jeg har ikke noe inntrykk av at folk spammer tråden med det heller, med mindre det er tema fordi noen har kommet med et gledesutbrudd.
Lenke til kommentar
Når en sender en melding for å spørre om personen skal noe til helga og vedkommende sier nei, men når du spør om dere skal finne på noe så svarer vedkommende ikke. Deretter, dagen etter så sender vedkommende deg en helt random melding som ikke har noe som helst med gårsdagens meldinger å gjøre, og hun kommenterer heller ikke det jeg spurte om i gårsdagens meldinger, face to face. Hvordan skal dette tolkes? Jeg gidder ikke å leke et jævla spill hvor jeg er tøffelen hennes.

Spør henne igjen. Uteblir svaret finner du deg en annen.

Lenke til kommentar
Når en sender en melding for å spørre om personen skal noe til helga og vedkommende sier nei, men når du spør om dere skal finne på noe så svarer vedkommende ikke. Deretter, dagen etter så sender vedkommende deg en helt random melding som ikke har noe som helst med gårsdagens meldinger å gjøre, og hun kommenterer heller ikke det jeg spurte om i gårsdagens meldinger, face to face. Hvordan skal dette tolkes? Jeg gidder ikke å leke et jævla spill hvor jeg er tøffelen hennes.

mulig hun ikke fikk meldingen da

Lenke til kommentar
Jeg syns det er litt stusselig at de samme folka skryter av forholdet om og om igjen, sier nesten de helt nøyaktige tinga i hver post. Det er selvsagt lov det, men jeg syns det er irriterende, og det har jeg lov til. Hadde klikka hvis jeg hadde ei vennine som hele tiden snakket om hennes perfekte forhold.
Nå er det ikke alle som har sagt at de skal være sammen for alltid, så da må det jo være lov for dem å komme med oppdateringer. Jeg har ikke noe inntrykk av at folk spammer tråden med det heller, med mindre det er tema fordi noen har kommet med et gledesutbrudd.

 

 

Omg, din elefant :p

Lenke til kommentar

"hadde jeg fått en slik melding hadde jeg tolket det som at hun ikke hadde vært interisert. tydeligvis lettere å overse det enn å snakke med deg face 2 face om at hun ikke vil på date/finne på noe med deg."

 

 

Jess, akkurat hva jeg tror også. Derfor gidder jeg ikke mase noe mer. Hvor stor er sannsynligheten for at hun ikke får den andre meldingen, når hun fikk den første? Hadde det vært meg, så hadde jeg iallefall nevnt det dagen etter og lurt på hva det var, dersom jeg ikke mottok den andre meldinga. Men jeg har fått klart opp øynene litt nå, og ser at det ikke er mer å hente. Dersom hun vil noe mer så får hun ta initiativet, nå har jeg prøvd.

Endret av leech
Lenke til kommentar
Jeg syns det er litt stusselig at de samme folka skryter av forholdet om og om igjen, sier nesten de helt nøyaktige tinga i hver post. Det er selvsagt lov det, men jeg syns det er irriterende, og det har jeg lov til. Hadde klikka hvis jeg hadde ei vennine som hele tiden snakket om hennes perfekte forhold.
Nå er det ikke alle som har sagt at de skal være sammen for alltid, så da må det jo være lov for dem å komme med oppdateringer. Jeg har ikke noe inntrykk av at folk spammer tråden med det heller, med mindre det er tema fordi noen har kommet med et gledesutbrudd.

 

 

Omg, din elefant :p

Jeg har visst snabel jeg og, for jeg husker fortsatt "sammen for alltid" ;)

Betyr det at de planene er avlyst..?

Lenke til kommentar
Nei, vi er fortsatt sammen og har det bra, but you don't see me braging! ;)

brag(g)ing. ;)

 

Hvorfor ikke? Denne tråden er jo for deg og andre som har et kjærlighetsliv, på godt og vondt! Folk som har noe mot det, bør fint klare å sile ut det de ikke liker.

 

Det er jo uansett mye bedre for alle leseres humør å lese "jeg har det så bra" enn "jeg har det så vondt" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...