Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er litt stusselig at de samme folka skryter av forholdet om og om igjen, sier nesten de helt nøyaktige tinga i hver post. Det er selvsagt lov det, men jeg syns det er irriterende, og det har jeg lov til. Hadde klikka hvis jeg hadde ei vennine som hele tiden snakket om hennes perfekte forhold.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er litt stusselig at de samme folka skryter av forholdet om og om igjen, sier nesten de helt nøyaktige tinga i hver post. Det er selvsagt lov det, men jeg syns det er irriterende, og det har jeg lov til. Hadde klikka hvis jeg hadde ei vennine som hele tiden snakket om hennes perfekte forhold.

Hvorfor åpner du en tråd med masse kjærlighet og glede når det bare irriterer deg?

Lenke til kommentar

Jeg har fått masse gode råd fra mange forumbrukere angående kjærlighetslivet mitt, og jeg forsøker å hjelpe andre hvis de spør om noe jeg har gjennomgått før osv. Det er en flott tråd som ikke bare handler om hvem sin kjæreste er bestest.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med forelskede gledesutbrudd. Sånne folk som konstant snakker om forholdet sitt i virkeligheten er irriterende, men nå er vi i Kjærlighetstråden. Jeg synes nesten det hører hjemme. Jeg har ikke tenkt å irritere meg over det vaffal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...