Erijk Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jammen meg flott at du kan forklare hvor flott vi andre har det med kjærestene våres Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kjærligheten er hard, dere. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 LOL Ja, uff, kjærligheten suger! Hadde vært MYE bedre å være singel og bitter Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg er singel, det er derfor jeg er så jævla bitter hele tiden, sitter bare inne og griner og sutrer over hvor fælt livet er. /sarcasm/ Endret 8. oktober 2008 av indie Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vært singel en stund selv, begynner å bli jævlig lei. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Enkelte folk her skryter LITT for mye av hvor fantastisk alt er osv, pisse irriterende.Men slapp av, din tid kommer nok Det er jo den store kjærlighetstråden da... så kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Man skal snakke om hvor fint kjærligheten er, hvis man vil deppe finnes det tråd for dere å. Vil si bare si takk til dama mi som kom ned og leverte paraply til meg idag. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg syns det er litt stusselig at de samme folka skryter av forholdet om og om igjen, sier nesten de helt nøyaktige tinga i hver post. Det er selvsagt lov det, men jeg syns det er irriterende, og det har jeg lov til. Hadde klikka hvis jeg hadde ei vennine som hele tiden snakket om hennes perfekte forhold. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen forhold er ment å vare, andre ikke... Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg syns det er litt stusselig at de samme folka skryter av forholdet om og om igjen, sier nesten de helt nøyaktige tinga i hver post. Det er selvsagt lov det, men jeg syns det er irriterende, og det har jeg lov til. Hadde klikka hvis jeg hadde ei vennine som hele tiden snakket om hennes perfekte forhold. Hvorfor åpner du en tråd med masse kjærlighet og glede når det bare irriterer deg? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje de liker å skryte? Jeg har ikke vært så aktive i denne tråden, så jeg har ikke lagt merke til noe spes. Men jeg skjønner godt hva du mener. Tror nok ikke h*n du hinter til snakker om det perfekte forhold i virkeligheten Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har fått masse gode råd fra mange forumbrukere angående kjærlighetslivet mitt, og jeg forsøker å hjelpe andre hvis de spør om noe jeg har gjennomgått før osv. Det er en flott tråd som ikke bare handler om hvem sin kjæreste er bestest. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei, men noen ganger har man lyst til å "skryte" litt. Noen dager er man virkelig verdens lykkeligste og har lyst til å fortelle det til hele verden. Selv om de skriver det i en tråd på et forum, betyr ikke det at de legger ut om det uendelig mye til venner. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har ingen problemer med forelskede gledesutbrudd. Sånne folk som konstant snakker om forholdet sitt i virkeligheten er irriterende, men nå er vi i Kjærlighetstråden. Jeg synes nesten det hører hjemme. Jeg har ikke tenkt å irritere meg over det vaffal. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nå siktet jeg til de som hele tiden skryter. Selvsagt er det lov å skryte når man er lykkelig og forelsket, men helst ikke hele tiden. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 De føler sikkert at de har noe å bevise. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 jeg har hele tiden synes det har vært flertall av de som har trengt råd eller har klaget over kjærlighetslivet sitt i denne tråden. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg har hatt denne tråden i mine innlegg i godt over ett år nå, og jeg har ikke lagt merke til noen som skryter uhorvelig mye. edit: Skryter, ikke skyter. Endret 8. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Men hvis de skryter så syns jeg de burde få lov til det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Haha, syntes det er tyve ganger verre med* de som whiner fordi de ikke har kjæreste/dater noen/er forelska. Jeg lever det perfekte singelliv. Skjønner ikke hva folk stresser med. Det kommer når det kommer. Endret 8. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå