Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Hvis man er godt opp i 20 årene og har vært sammen med samme person siden man var 15 , tror jeg man kan ha lett for å lure på "hva annet som finnes".

Mens jeg som har vært i lengre forhold før vet at det ikke er noe bedre der ute :!:

Jeg har vært i et lengre forhold før og heldigvis var grønnet gressere på den andre siden. Nå trenger jeg ikke lure lenger! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott at folk finner seg kjæreste og alt det der, men er så mange som blir dødskjipe med en gang de får seg kjæreste. Drar damen med seg overalt og blir aldri til med noen gutteting.

Uff, ja. Vi er en jentegjeng på 4 som har vært gode venner i mange år, nå har hun ene fått samboer og de har rett og slett bare murt seg inne. Hun har ikke vært ute siden i begynnelsen av sommeren og gidder aldri være med når vi kommer til hjembyen og er keene på å finne på ting sammen. Det har faktisk blitt et skikkelig problem, hun er jo ikke interessert i å i det hele tatt prøve å pleie det vennskapet vårt lenger. Trist.

Aww, kanskje det inntrykket du sitter igjen med, men det finnes mye bra folk rundtomkring. Du trenger bare å finne dem. Ihvertfall ikke tenk at dere var skapt for hverandre og slikt, det finnes mange like bra gutter på andre siden, men selvfølgelig har han gravd seg inn i hjertet ditt etter så mange år, og det å kommer over han tar nok tid. Spessielt å føle det naturlig når ting du har gjort med han i 6 år, med noen andre

Takk, snilt sagt av deg :) Han har fått ny kjæreste og alt, det gjør nesten saken bare enda verre, hehe. Men jaja. Jeg har flyttet til en helt ny by og begynt på studier, så klarer nok å glemme han etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Teoretiske resultater, eller faktiske?

Konge hvis du faktisk sa det :!:

..ble hun fornærmet fordi hun faktisk trodde du mente hun hadde vann i knærne? :!:

Faktiske resultater, går tross alt på en skole med 1000 elever så jeg har mange å prøve det på :)

Og hun ble fornærmet fordi hun trodde jeg mente hun hadde vann i knærne ja, litt småblond :p

Lenke til kommentar
Hvis man er godt opp i 20 årene og har vært sammen med samme person siden man var 15 , tror jeg man kan ha lett for å lure på "hva annet som finnes".

Mens jeg som har vært i lengre forhold før vet at det ikke er noe bedre der ute :!:

Jeg har vært i et lengre forhold før og heldigvis var grønnet gressere på den andre siden. Nå trenger jeg ikke lure lenger! :D

Hehe, ja så til de grader! :!: Ser at jeg skrev det litt klønete også nå da. Det jeg prøver å si er at man kanskje setter bedre pris på det man har hvis man har hatt det værre før

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Faktiske resultater

Eller ikke...

Du tror meg ikke? Kom gjerne hit og se selv. Det er da ikke noe stress å gå bort til noen ukjente jenter å si noe slikt med en ironisk tone bare for å se resultatet? Pyse :p

Lenke til kommentar
Du tror meg ikke? Kom gjerne hit og se selv. Det er da ikke noe stress å gå bort til noen ukjente jenter å si noe slikt med en ironisk tone bare for å se resultatet? Pyse :p

Nei, det er ikke det. Men jeg tror reaksjonen hadde vært "hæ", for den setningen blir et møl når man sier den

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nei, det er ikke det. Men jeg tror reaksjonen hadde vært "hæ", for den setningen blir et møl når man sier den

Heh, det er vel man tror med mindre man går inn for å få det til. Jeg gikk inn for at jeg skulle få gjennomført den pick-up-linen, og det funka som stein (i det minste fatta de meg). Man må bare være sikker på hva man sier og at man ikke famler men er selvsikker når man sier det så går det så bra vettu ;)

Eneste problemet er venninnene deres, de får som regel latterkrampe og ser litt rart på deg :p

Lenke til kommentar
Er litt søtt da, å se masse 17-18 åringer mene de har funnet den eneste rette de skal leve med resten av livet..så går det 3 år og "MEN HAN VAR MIN SOULMATE!! HVORDAN KUNNE DET GÅ GALT?!! JEG HATER MENN!!!"

Hehe, true. Jeg kan gjerne se en fremtid med kjæresten min, men om hun er den absolutt rette, og om vi virkelig kommer til å holde sammen kjempelenge, det aner jeg ikke. Jeg koser meg nå, og stortrives med det. Så får vi ta det med tiden :)

Hun sov forresten hos meg i natt, veldig lenge siden sist. Så herlig :D Er en glad glad gutt i dag jeg :) Måtte alle ha en strålende dag! Her regner det som bare f***, men jeg driter i det :)

Lenke til kommentar

Med min nåværende ser jeg så absolutt for meg en fremtid, og drømmer om både barn og bryllup. Det er iallefall helt nytt for meg. I tidligere forhold har det hendt at venninner har spurt meg "er det han du vil gifte deg med" - Og jeg har blitt svar skyldig :)

Og så er det så ufattelig herlig når ting klaffer. Jeg er kjempeglad i hans foreldre, som er kjempetrivelige mennesker og jeg synes det er trivelig å besøke de. Og mine foreldre ELSKER typen min. Både mine og hans foreldre (og besteforeldre) maser om vi ikke skal lage barn snart :p

Lenke til kommentar
ååååh.. lyst på en dame jeg kan leve med!!.. har ikke lyst å være singel. PISS kjedelig!!

og dere gjør det ikke bedre ved å si hvor hærlig det eR!:p

Enkelte folk her skryter LITT for mye av hvor fantastisk alt er osv, pisse irriterende.

Men slapp av, din tid kommer nok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...