twisted_ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fælt så dere stresser. Finner den rette for fremtiden og slikt. De stresser helt klart ikke, de har jo allerede funnet den de vil leve med. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 PepsiCo vil ikke innrømme det, men det er egentlig han som stresser med å få med seg noen fra byen Jeg for min del synes det er herlig å slippe å gå på jakt eller bli jakta på i helgene. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg lever da livet. med kjæresten min Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg tror heller det han mener er at det er ingenting som er sikkert når det kommer til menneskelige forhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Anbefalt alle menn å prøve neste gang de ser en jente: "Du må ha vann i knærne, ønskekvisten min gjør utslag!" Rapporter gjerne resultat Forsøk 1: Bitchslap på høyre kinn medfølgt med et fnys hvorpå hun sa "Du er søren meg ikke lite frekk!" før hun virkelig forsto hva jeg sa. Forsøk 2: Hun ble rød i fjeset og smilte lurt til meg før hun gikk sin vei. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Anbefalt alle menn å prøve neste gang de ser en jente: "Du må ha vann i knærne, ønskekvisten min gjør utslag!" Rapporter gjerne resultat Forsøk 1: Bitchslap på høyre kinn medfølgt med et fnys hvorpå hun sa "Du er søren meg ikke lite frekk!" før hun virkelig forsto hva jeg sa. Forsøk 2: Hun ble rød i fjeset og smilte lurt til meg før hun gikk sin vei. Teoretiske resultater, eller faktiske? Konge hvis du faktisk sa det :!: ..ble hun fornærmet fordi hun faktisk trodde du mente hun hadde vann i knærne? :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) PepsiCo vil ikke innrømme det, men det er egentlig han som stresser med å få med seg noen fra byen Jeg for min del synes det er herlig å slippe å gå på jakt eller bli jakta på i helgene. Ehehe. Du mener det ja? Det er nok mer å gjøre enn å ligge hjemme med kjæresten, men jeg synes det er gøy, dermed passer det ikke min definasjon av "stress" Jeg bare prøvde å påpeke at mange ungdommer ser etter en livsledsager, og at jeg ikke kan forstå hvordan man kan se noe sånt i folk før man har utviklet seg til grå og kjedlig. Så mye begge parter kommer til å forandre seg fra dem er 15-30 Endret 7. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg så aldri etter "den rette". Men jeg ble forelska og roet meg ned. Når jeg ser tilbake på singellivet mitt savner jeg det overhodet ikke. Jeg trenger ingen andre enn han. Men selvfølgelig vet jeg at ingenting er sikkert, sånn er det bare. Men jeg tar ting som de kommer. Man kan ha det gøy selv om man har kjæreste. Endret 7. oktober 2008 av Lillium Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har ikke gode minner fra den tiden jeg var på sjekkern iallefall. Savner ikke singellivet på NOEN måter. Vi "ligger ikke" hjemme hele tiden. Vi drar på besøk hos venner (har spesielt ett vennepar der jeg har blitt god venninne med dama til kompisen til typen), og vi får besøk av kompisene til typen min. Man kan være sosial selv om man har funnet den man vil være sammen med. Og nei, jeg viste ikke at han var den rette den første natta Sånnt kan man jo ikke vite før man har lært hverandre å kjenne - og det kan man neppe uten å ha bodd sammen en stund. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) PepsiCo vil ikke innrømme det, men det er egentlig han som stresser med å få med seg noen fra byen Jeg for min del synes det er herlig å slippe å gå på jakt eller bli jakta på i helgene. Ehehe. Du mener det ja? Det er nok mer å gjøre enn å ligge hjemme med kjæresten, men jeg synes det er gøy, dermed passer det ikke min definasjon av "stress" Jeg bare prøvde å påpeke at mange ungdommer ser etter en livsledsager, og at jeg ikke kan forstå hvordan man kan se noe sånt i folk før man har utviklet seg til grå og kjedlig. Så mye begge parter kommer til å forandre seg fra dem er 15-30 Nå er vi begge snart 30. men jeg skjønner litt hva du mener. Jeg synes livet mitt er tusen ganger mer int. og spennende nå enn hva det var når jeg var singel. Det er en beroligende følelse at å vite at man skal leve livet sammen, men det tror jeg man bare kan skjønne hvis man har opplevd det selv. Når man bor sammen med noen har man alltid noen å prate med eller finne ting på sammen med. Eller vi kan være sosial sammen med andre. Det er ikke akkurat sånn at vi sitter å holder i hendene 24/7. Når det er sagt, gikk det mange år før jeg var klar for et forhold og da spes. et sånt forhold jeg er i nå, der begge har som mål å leve sammen resten av livet. Edit: Jeg er også veldig glad for at jeg har levd livet og lært meg å være selvstendig. Jeg tror det hadde blitt feil for meg om jeg var i forhold fra jeg var 15 år. Men det er sånn jeg føler det. Endret 7. oktober 2008 av Mirann Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ååååh.. lyst på en dame jeg kan leve med!!.. har ikke lyst å være singel. PISS kjedelig!! og dere gjør det ikke bedre ved å si hvor hærlig det eR! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis man er godt opp i 20 årene og har vært sammen med samme person siden man var 15 , tror jeg man kan ha lett for å lure på "hva annet som finnes". Mens jeg som har vært i lengre forhold før vet at det ikke er noe bedre der ute :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 ååååh.. lyst på en dame jeg kan leve med!!.. har ikke lyst å være singel. PISS kjedelig!! og dere gjør det ikke bedre ved å si hvor hærlig det eR! Still deg mitt i sentrum av byen din og rop "Har så lyst på dame! Kom hit, jeg er dritsnill, kan massere deg når som helst!" Dem kommer til å flokke seg rundt deg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Håper folk tok ironien. For desper man så er man sikra at det går til helvete Endret 7. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis man er godt opp i 20 årene og har vært sammen med samme person siden man var 15 , tror jeg man kan ha lett for å lure på "hva annet som finnes". Mens jeg som har vært i lengre forhold før vet at det ikke er noe bedre der ute :!: Ganske sant. Var sammen med en gutt fra vi var 16 til 22, og begynte å tenke sånn etterhvert.. Det ble slutt og nå sitter jeg her og vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Håper folk tok ironien. For desper man så er man sikra at det går til helvete jeg desper ikke da:P bare et ønske det jeg sier men jeg tok ironien ! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det finnes en mellomting mellom desperat og og "jeg trives med å våkne opp med ei ny dame hver helg" da Hvis jeg måtte velge mellom to "onder" hadde jeg heller tatt den "desperate" gutten . Nå oppfattet jeg ikke innlegget til probin som desperat heller jeg da.Det må være lov å si at han ønsker seg dame liksom Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Man kan ha det gøy selv om man har kjæreste.Hva faen? =(( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Ganske sant. Var sammen med en gutt fra vi var 16 til 22, og begynte å tenke sånn etterhvert.. Det ble slutt og nå sitter jeg her og vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Aww, kanskje det inntrykket du sitter igjen med, men det finnes mye bra folk rundtomkring. Du trenger bare å finne dem. Ihvertfall ikke tenk at dere var skapt for hverandre og slikt, det finnes mange like bra gutter på andre siden, men selvfølgelig har han gravd seg inn i hjertet ditt etter så mange år, og det å kommer over han tar nok tid. Spessielt å føle det naturlig når ting du har gjort med han i 6 år, med noen andre Hva faen? =((Nevnte jeg at jeg skal til Oslo til helga? Det finnes en mellomting mellom desperat og og "jeg trives med å våkne opp med ei ny dame hver helg" da Hvis jeg måtte velge mellom to "onder" hadde jeg heller tatt den "desperate" gutten . Nå oppfattet jeg ikke innlegget til probin som desperat heller jeg da.Det må være lov å si at han ønsker seg dame liksom Ser ikke helt det negative i noen som liker å våkne opp med ny hver helg, så lenge man kan forstå når man er i forhold og ikke. Men samtidig er ikke en sånn fortid på folk noe spessielt godt å tenke på Oppfattet det ikke direkte desperat jeg heller, men minnet meg om en kompis som er veldig desperat, og han har skrevet noe lignende i nettby-profilen sin Endret 7. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå