Gjest Guest 22 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har mistet følelsene for kjæresten min, jeg vil være ærlig, men alle anbefaler at man ikke skal si at man har mistet følelsen for kjæresten. Hvordan skal en da avslutte ett forhold på best mulig måte, uten å såre den andre parten? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Si det som det er. Samme skjedde med meg og gamlekjæreste gjennom 2,5 år. Det er det verste jeg noen gang har måtte si til en person, men etter så lang tid sammen var det like greit å legge korta på bordet. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva med "Selv skinner jeg jo som solen, så jeg tenkte å gi deg litt å kompensere med" ? Zaroos; Alt virker sagt på riktig måte, latter er bra sjekketriks. Vi gikk inn for å bruke "unnskyld, er du vegetarianer, eller er det mulig å lure inn et lite kjøttstykke?" i sommer. Det var ekstra morsomt at det var en stor suksess, dog mest på festival Haha.. Denne syns jeg er fin(sagt på dialekt): Får e skli ti pessrennå di?? :!: Lenke til kommentar
Gjest Guest 22 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Si det som det er. Samme skjedde med meg og gamlekjæreste gjennom 2,5 år. Det er det verste jeg noen gang har måtte si til en person, men etter så lang tid sammen var det like greit å legge korta på bordet. Jeg antar det er den eneste måten. Problemet er at jeg faktisk sa det til den gamle kjæresten også. Begge kjæresten hadde kvaliteter som jeg elsket, å jeg var/er glad i de begge, men det blir veldig feil å bygge på likheter, iforhold til virkelig følelser. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Vet hvordan det er. Men det er ikke vits å gå rundt grøten, liksom. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Si sannheten.. Det er nesten bedre å si at følelsene ikke er der lenger, enn at man har røra med noen andre.. ifølge min mening da. Da er det på en måte ikke noen konkurranse, da er det bare rett fram - jeg har ikke følelser for deg lenger - tilståelse. Lenke til kommentar
Gjest Spent Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Skal møte ei for første gangen og er litt spent Bare følte jeg måtte få det ut på en måte Så wish me good luck for the sake of happy times Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 ehh, jeg skal møte en for første gang i dag.. kanskje det er deg jeg skal møte? hehe, neida bare tuller med deg Lykke til!! Hun er sikkert like spent som deg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Dette minner meg om en artikkel jeg leste, en mann og en dame (gift) fant begge en secret lover på internett, de dro begge i skjul for å møte hver sin, og de møtte hverandre. Utroskap eller kjærlighet? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 http://www.abcnyheter.no/node/52458 Begge anklager hvertfall hverandre for å være utro Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 De passer egentlig jævlig bra sammen da. lol. Lenke til kommentar
Gjest spent Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hihihihihihihihi Jeg trodde det gikk dårlig i starten og jeg ble skikkelig nervøs for at det gikk ad undas... Men så kommer vi jo omsider aleine og stemningen ble automatisk skrudd over til en mer passende setting og jeg kan som stolt forhaster si at jeg ikke forhasta meg i dag^^ Vi spilte kort og jeg fikk ett nuss etterpå (Myke lepper ) Nå blir det bare å takle det at hu drar for å studere i danmark til juni om en uke da. Men jeg har iallefall fått en positiv opplevelse Lenke til kommentar
Gjest Guest_confused_* Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er så forvirra og trenger å høre hva andre synes om 'situasjonen' jeg er i. Har en venninne som jeg har kjent i nesten 5 år og i den tiden så har vi bare vært venner og aldri rotet eller noe fysisk. Men i hele den perioden så har jeg alltid syntes det har vært noe spesielt med henne, noe jeg ikke helt greier å forklare. Problemet hvis du vil kalle det for det er at meg og hun er nokså forskjellig men har noen par ting til felles som jeg synes betyr mye. Hun er liker å gjøre på noe hele tiden og blir lett rastløs mens jeg liker å bare slappe av med en film eller rolige ting o.l. Hun liker også å dra på fester når hun har mulighet mens jeg så og si drikker ikke (ja, jeg er boring) og ting forsetter slik. Hun vil feks ikke ha noen kjæreste mens jeg ser etter en og tror også hun ikke er over eksen sin pga hun snakker om han av og til, samtidig at hun sier hun syntes han er en drittsekk. ( Men er kanskje bare tankene mine som leker med meg) En annen ting er at hun sier kanskje ting før hun har tenkt seg om og vet innerst inne at det hun sa ikke var så pent og mener ikke noe vondt med det. Men når hun sier ting til meg som jeg synes er helt på tryne til tider så vet jeg at hun ikke mener det men kan ikke unngå i å ta det til meg det hun sier. Jeg har egentlig insett at meg og henne ikke passer sammen men det hjelper ikke med at jeg vil ha henne. Hun har en sånn voldsom tiltrekkningskraft over meg. Alle liker egentlig henne. Men hun vil ha det litt gøyt og ser ikke etter type, som er forstålig. Har ikke noe imot det. Vet egentlig ikke hva jeg spurte etter, er bare litt forvirra hva jeg bør gjøre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er så glad jeg endelig har funnet en jeg kan se for meg en fremtid med. <3 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er så glad jeg endelig har funnet en jeg kan se for meg en fremtid med. <3 Det er herlig. Jeg bare gleder meg til resten av livet sammen med kjæresten min. Behagelig og godt å tenke på at jeg har funnet den rette. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 http://www.abcnyheter.no/node/52458 Begge anklager hvertfall hverandre for å være utro Legendarisk bra. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er så glad jeg endelig har funnet en jeg kan se for meg en fremtid med. <3 Det er herlig. Jeg bare gleder meg til resten av livet sammen med kjæresten min. Behagelig og godt å tenke på at jeg har funnet den rette. Enig! Jeg er så glad jeg slipper å være desperat etter å finne den rette. Slik som mange er. "jeg kommer til å være evig single. kan du hjelpe meg å finne mannen i mitt liv??". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vet egentlig ikke hva jeg spurte etter, er bare litt forvirra hva jeg bør gjøre. Ai ai ai. Hvis hun virkelig er en god vennine, så mister du vel hun ihvertfall ikke om du forteller henne dette. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fælt så dere stresser. Finner den rette for fremtiden og slikt. Ikke glem å lev livet da, holder meg til den rette for kvelden jeg da Kanskje jeg tar meg et forhold over nyttår, men et forhold for livet? Hvordan kan man tenke noe sånt? Nyter heller hver dag jeg Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Anbefalt alle menn å prøve neste gang de ser en jente: "Du må ha vann i knærne, ønskekvisten min gjør utslag!" Rapporter gjerne resultat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå