Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg liker ikke å få roser,men jeg er mann da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 for leeeenge siden (eller iallefall 12 år siden) gav jeg både blomster og bamse til ei jeg holdt litt på med. det ble ikk enoe av og vi mistet etterhvert kontakten. for cirka halvannet år siden fant hun meg på Facebook og nevnte da at rosene hun engang fikk hadde hun tørket og hengt på veggen mens bamsen hadde datteren fått. jeg hadde trodd hun kastet de for lenge siden men det er tydeligvis noen som tar vare på slikt. Dæven Utrolig kult.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 for leeeenge siden (eller iallefall 12 år siden) gav jeg både blomster og bamse til ei jeg holdt litt på med. det ble ikk enoe av og vi mistet etterhvert kontakten. for cirka halvannet år siden fant hun meg på Facebook og nevnte da at rosene hun engang fikk hadde hun tørket og hengt på veggen mens bamsen hadde datteren fått. jeg hadde trodd hun kastet de for lenge siden men det er tydeligvis noen som tar vare på slikt. Så kald og kynisk som jeg er, til og meg jeg ville ha blitt rørt av det der. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg ville blitt mye gladere for en langstilket rose eller en bukett blomster , enn for en bamse. Jeg er ikke 12 år lengre, og bamsene jeg hadde som barn har jeg pakket bort for lengst. Du kan gi de til hundene. Edit: Hundene, ikke hudene. Endret 3. oktober 2008 av Mirann Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ville blitt mye gladere for en langstilket rose eller en bukett blomster , enn for en bamse. Jeg er ikke 12 år lengre, og bamsene jeg hadde som barn har jeg pakket bort for lengst. Du kan gi de til hudene. Du er genial! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det var jammen meg ikke dumt! Spørs om gutten hadde blitt litt snurt når han fant bamsen han betalte 249 kroner for spredd utover stuagulvet mitt (Thea elsker å spise ut innholdet av bamser, og spre dunet ut over stua) Jeg prøvde å kaste bamsen hennes (som nå er helt flat og uten bomull i) i søpla, men fikk meg ikke til det. Det er jo favorittleken hennes Men nå skal spørs det om jeg ikke skal blafre litt med øyevippene og se om jeg finner ett "offer" som kan kjøpe bamser til meg. (Mannfolket kjøper ikke noe med mindre han må... f.eks lyspærer) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Du jobber jo på ungdomskolen. mange lettlurte der Skal ikke mye til for at buksene er i bevegelse når de er 15 år. Lyspære er en kjedelig gave Endret 3. oktober 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jaja, hva venter du på? Sikkert noen som vil ha nummeret ditt :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Når man jobber på skole slutter det å være gøy å gå på byen og slik. Man har ikke lyst å møte på elever på dansegulvet eller på vei hjem fra byen for å si det slik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Haha, "wow, der en jo hun heite norsklærern! Hvem skal tørre å be henne å danse?! 100 kr til den som tør!!!11" Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Haha, "wow, der en jo hun heite norsklærern! Hvem skal tørre å be henne å danse?! 100 kr til den som tør!!!11" Jeg tror ikke akkurat at L_C er lærer på denne skolen. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 mens det stadig kommer nye frøkner som gjester og nye brukere og innrømmer at dem hadde falt helt for det. He he. Helt ærlig, som jeg sa i tråden, så mener jeg at det hadde funket. (Og det gjør det jo tydeligvis) Men for å slenge meg inn i denne bamse debatten, så er jeg enig med L_C.. Jeg hadde jo blitt glad for en bamse, det er jo så klart kjempesøtt! Men hadde nok blitt mer begeistret om jeg hadde vært 13 liksom Blomster er alltid en hit da. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Lyspære er en kjedelig gave AAhaha!! Kongeidé! :!: Den skal bænkers testes ut neste gang det er mulighet.. "Var så mørkt da jeg var med deg hjem andre natta, så tenkte du trengte litt lys".. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Sønnen til ei venninne av meg er hekta på lyspærer. Hva skal vi kjøpe til mormor i bursdagsgave? "ei rosa lyspære". :!: Lyspærer kan være koslig det. Det er tanken som teller. toth: Hadde du tatt den der på meg hadde jeg vridd meg i smerte. Den var sykt dårlig. hehe. Endret 3. oktober 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det var punchlinen som var feil. "Du bringer så mye lys inn i hjertet og livet mitt - jeg måtte jo prøve å gi igjen bittelitt" fremført som et dårlig rim hadde blitt en hit. Helt sikkert!. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det var punchlinen som var feil. "Du bringer så mye lys inn i hjertet og livet mitt - jeg måtte jo prøve å gi igjen bittelitt" fremført som et dårlig rim hadde blitt en hit. Helt sikkert!. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hva med "Selv skinner jeg jo som solen, så jeg tenkte å gi deg litt å kompensere med" ? Zaroos; Alt virker sagt på riktig måte, latter er bra sjekketriks. Vi gikk inn for å bruke "unnskyld, er du vegetarianer, eller er det mulig å lure inn et lite kjøttstykke?" i sommer. Det var ekstra morsomt at det var en stor suksess, dog mest på festival Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ÆHÆHÆH, Kjøttstykke! Ææææsj Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du er så absolutt jente. Utseende speiler ofte personlighet og holdninger i mer eller mindre grad. Du er vel ikke uenig i at du på generell basis muligens skiller deg bittelitt ut fra den gemene jentehop, inn- og utvendig? Nok en gang, bare positivt. Takk for kompliment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå