Blåbær Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da var det slutt... Igjen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hehe, tja.. Jeg tror ikke alltid de få jentene her inne er representative for det gjennomsnittlige norske hunkjønn. Spesielt Aids kanskje, uten at det er på noen som helst måte negativt. Digger ørene hennes : OOOO Sorry ass, men dersom jeg hadde etterlyst en god guttegave, hadde jeg nok hørt på guttene, og ikke jentene. Greit, istedenfor å rakke ned på de, unnskyld meg, teite bamsene dine, så foreslår jeg andre ting å gi: Vin, bilder, brent/kjøpt cd, undertøy (ikke kjøp om du ikke er sikker på størrelsen), konsertbilletter osv. Jeg hadde blitt glad for piercing, men jeg tror ikke noen skal satse på det. Endret 2. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bamser er sånt fjortiser kaster på scenen på boyband-konserter, er vel ingenting romantisk ved det. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Blomster med ei lita miniatyr flaske med vodka i hengende på blomster buketten, og ein lapp der det står "Der ligger ei større flaske og venter på deg etter jobb" Det funka med dama mi Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Melder meg inn som ulykkelig forelsket.. Sukk. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Melder meg inn som ulykkelig forelsket.. Sukk. Da er vi 2. Eventuelt flere. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Melder meg inn som ulykkelig forelsket.. Sukk. Jeg er ulykkelig uforelsket. Det er ikke så ålreit det heller, selv om det trumfer å være ulykkelig forelsket. Håper bare jeg møter noen om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, tja.. Jeg tror ikke alltid de få jentene her inne er representative for det gjennomsnittlige norske hunkjønn. Hva er "det gjennomsnittelige norske hunkjønn"? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da var det slutt... Igjen? Ja, men ordentlig nå... Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da var det slutt... Igjen? Ja, men ordentlig nå... Uffda Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Blomster er kjedelig hehe.. men en flaske god vin er jo alltid knall Blomster passer da greit ved en anledning. Haha, virker som du tapte diskusjonen om gaver toth. Hehe, tja.. Jeg tror ikke alltid de få jentene her inne er representative for det gjennomsnittlige norske hunkjønn. Spesielt Aids kanskje, uten at det er på noen som helst måte negativt. Digger ørene hennes Men jeg støtter meg fortsatt heller til personlig erfaring enn jentene på diskusjon.no, og da er bamse en vinner Okei, prøver du å fornærme?? Det er det dårligste argumentet jeg har lest noen gang. At du ikke kan høre på det jentene inne her sier deg?? Hvilken rase jenter er her inne da? Siden vi er så forskjellige fra andre jenter? OG jeg må få svare når noen sier noe jeg er uenig i. Jeg syns å gi bamse er barnslig, idiotisk og unødvendig. En flaske vin kan man dele mens man ser en god film f.eks, som er en skikkelig koselig og intim situasjon. Topp det med demped belysning så er det knall. Hva skal man med en bamse?? Sette den på rommet? Sove med den? La den støve ned på loftet? Prøver overhodet ikke å fornærme. Jeg skal repetere en setning fra posten min: "uten at det er på noen som helst måte negativt". Jeg sa da aldeles ikke du ikke får svare? Men da må jeg og få svare på ditt svar ..og det var ikke et argument, det var en subjektiv observasjon. Hehe, tja.. Jeg tror ikke alltid de få jentene her inne er representative for det gjennomsnittlige norske hunkjønn. Spesielt Aids kanskje, uten at det er på noen som helst måte negativt. Digger ørene hennes Sorry ass, men dersom jeg hadde etterlyst en god guttegave, hadde jeg nok hørt på guttene, og ikke jentene. Helt enig med deg der! Men, jeg tror jeg har gitt bamse til flere jenter irl oppigjennom enn antall jenter som har svart i denne diskusjonen.. Så skal vi høre på flertallet, så..... Det at du anser en piercing for en fin gave, men ikke anbefaler det som gave til jenter generelt, understreker kanskje poenget mitt om at du ikke er det perfekte eksempel på en gjennomsnittlig norsk jente? Igjen, fullstendig uten negative under- eller overtoner. Apropos brent cd har vi jo en opphetet diskusjon om det i en annen tråd, hvor både gutter og jenter er fullstendig uenige, så.. hver sin smak. Endret 2. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nå kan vel jeg bare snakke for meg sjøl, men om jeg får høre at jeg ikke er representativ for det gjennomsnittlige norske hunnkjønn, tar jeg det som en kompliment. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Helt enig med deg der! Men, jeg tror jeg har gitt bamse til flere jenter irl oppigjennom enn antall jenter som har svart i denne diskusjonen.. Så skal vi høre på flertallet, så..... Det at du anser en piercing for en fin gave, men ikke anbefaler det som gave til jenter generelt, understreker kanskje poenget mitt om at du ikke er det perfekte eksempel på en gjennomsnittlig norsk jente? Igjen, fullstendig uten negative under- eller overtoner. Apropos brent cd har vi jo en opphetet diskusjon om det i en annen tråd, hvor både gutter og jenter er fullstendig uenige, så.. hver sin smak. Hvis man kjenner jenta/greia si, så vet man vel hva slags musikk de liker. Hva slags forhold har du egentlig hatt? Piercing var ment spøkefult. Og sorry for å si det, selv om jeg har et noe spesielt utseende, så er jeg fortsatt jente, og kan si med sikkerthet at flesteparten av jentevennene mine hadde syntes bamsegave er teit, men hadde lata som noe annet ovenfor giveren. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde blitt superduperglad for å få en piercing i gave. Men det er nå meg, og folk er forskjellig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Støtter toth på at dere erfarne forumfrøkner ikke er representative for det gjennomsnittlige norske hunnkjønn. Se f.eks på PU-tråden så har en etter en kommet inn og sagt at det aldri hadde funka på dem og at dem hadde gjennomskua det sååå lett, mens det stadig kommer nye frøkner som gjester og nye brukere og innrømmer at dem hadde falt helt for det. Virker som om mange av dere har vært for mye med oss gutta og skal være noe hinsides tøffe og selvstendige. "Pytt, en rose, hva skal jeg med det da, får ikke brukt den til noe" For en materialistisk gjeng OT: Glad i dere likevel da Edit: Og "en etter en" betyr ikke "alle" Endret 3. oktober 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg ville blitt mye gladere for en langstilket rose eller en bukett blomster , enn for en bamse. Jeg er ikke 12 år lengre, og bamsene jeg hadde som barn har jeg pakket bort for lengst. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 for leeeenge siden (eller iallefall 12 år siden) gav jeg både blomster og bamse til ei jeg holdt litt på med. det ble ikk enoe av og vi mistet etterhvert kontakten. for cirka halvannet år siden fant hun meg på Facebook og nevnte da at rosene hun engang fikk hadde hun tørket og hengt på veggen mens bamsen hadde datteren fått. jeg hadde trodd hun kastet de for lenge siden men det er tydeligvis noen som tar vare på slikt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Melder meg inn som ulykkelig forelsket.. Sukk. Jeg er ulykkelig uforelsket. Det er ikke så ålreit det heller, selv om det trumfer å være ulykkelig forelsket. Håper bare jeg møter noen om ikke så alt for lenge. Ulykkelig uforelsket? Vil det si at du virkelig vil være forelsket, eller hva? Jeg har bare vært forelsket to ganger, begge gangene var det noe som ikke førte fram. (1 år i USA og en haug med andre grunner på hun andre) Selv var jeg så dum at jeg forhastet meg inn i et forhold bare fordi jeg ville ha en kjæreste. Jeg var på ingen måte forelsket, hun var bare en søt jente som var mye mer interessert i meg enn det jeg var. Det kunne nok ha funket dersom jeg ikke hadde forhastet meg med å bli sammen med henne og gitt "forholdet" litt tid. Lesson learned... ikke få deg kjæreste bare fordi du vil ha en kjæreste, men heller fordi det føles rett. Endret 3. oktober 2008 av Xtra Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 *snip* tror det er veldig mye sant i det du skriver. selv om jeg sitter i samme båt som Heilage har jeg etterhvert innsett det samme som deg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvis man kjenner jenta/greia si, så vet man vel hva slags musikk de liker. Hva slags forhold har du egentlig hatt? ...? ja, man kjenner musikksmaken deres, og kan dermed gi treffende musikk...? Jeg er for musikkgave i den andre tråden altså, ikke mot, om du tolket det slik Hva slags forhold? Nei, alt fra 3 dager til 3 år, og mye imellom der blir vel en grei måte å si det på. Piercing var ment spøkefult. Og sorry for å si det, selv om jeg har et noe spesielt utseende, så er jeg fortsatt jente, og kan si med sikkerthet at flesteparten av jentevennene mine hadde syntes bamsegave er teit, men hadde lata som noe annet ovenfor giveren. Du er så absolutt jente. Utseende speiler ofte personlighet og holdninger i mer eller mindre grad. Du er vel ikke uenig i at du på generell basis muligens skiller deg bittelitt ut fra den gemene jentehop, inn- og utvendig? Nok en gang, bare positivt. Det er ikke vanskelig å lese på folk om de ærlig blir glad for en gave eller ei. Jeg har både bommet og truffet opp igjennom, men mener på å være ganske så treffsikker nå. Hadde jeg truffet deg, og skulle gi deg ettellerannet, hadde det nok ikke blitt bamse. Minner om at jeg bare konstaterer erfaringer her, langt fra absolutte sannheter. Det kan for all del være tilfeldig at jeg har truffet over snittet mange bamseglade jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå