toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Buttplugg over bamse any day. ..men nå er vel ikke akkurat du representativ for den gjennomsnittlige norske kvinne? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har heller aldri skjønt greia med blomster. ikke jeg heller. Blomster til spesielle dager er koslig da. Jeg hadde heller likt ei flaske Baileys enn ei flaske vin når jeg tenker meg om. Mange er også kresne på vin, eller drikker det ikke i det hele tatt. Søte og klissete kort kan du gi når som helst. Det gjør jeg Tenker dere frøkner alltid på hva dere får materielsk for tida? Ingen gir roser fordi dem tror dere vil ha roser eller fordi dem tror dere trenger det. Det er selvsagt fordi det er følelsesmessig og roser er symbolsk for kjærlighet. Våkn opp. En kjærlighetserklæring er mye mer verdt i mine øyne enn en flaske drekke til neste fyllefest Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 har kommet opp i et lite dilemma nå, som jeg ikke vet hvordan jeg skal løse. har holdt på med ei jente nå i ca to måneder, og vi har det veldig hyggelig sammen. greia er at jeg har siste to ukene følt at det ikke fungerer helt, da jeg veldig sjelden får noe hint om hvordan hun føler, og jeg føler nesten ingenting. jeg synes hu er ei veldig hyggelig jente, men vi er begge veldig opptatte og ser hverandre stort sett i helgene, så jeg synes det fungerer dårlig. nå er hun på ferie, og har ikke hørt fra henne på ca en uke. for et par dager siden var jeg på besøk hos ei jeg kjenner for å bare slappe av å se på film. vi satt der i sofaen, og hun satte seg nærmere og nærmere. vi prata en del og jeg fortalte at jeg liker henne veldig godt osv, og fikk samme melding tilbake. endte med at hu satt i armkroken min og koste litt, og når jeg skulle hjem ble det et lite hade-kyss...nå helt ut av det blå får jeg melding fra "dama" jeg har holdt på med en stund hvor det står "gutten min <3 savner deg <3" , og hvor hun spør om hun fortsatt er jenta mi. jeg hadde tenkt til å ta en prat med henne når hun kom hjem fra ferie, om å kanskje avslutte det vi holder på med, men hvis hun faktisk føler noe tror jeg kanskje at jeg vil vente litt med den praten. greia er at jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre nå. er det noen som har noen gode råd i denne situasjonen? Oh, you're screwed. Definetly. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 har kommet opp i et lite dilemma nå, som jeg ikke vet hvordan jeg skal løse. har holdt på med ei jente nå i ca to måneder, og vi har det veldig hyggelig sammen. greia er at jeg har siste to ukene følt at det ikke fungerer helt, da jeg veldig sjelden får noe hint om hvordan hun føler, og jeg føler nesten ingenting. jeg synes hu er ei veldig hyggelig jente, men vi er begge veldig opptatte og ser hverandre stort sett i helgene, så jeg synes det fungerer dårlig. nå er hun på ferie, og har ikke hørt fra henne på ca en uke. for et par dager siden var jeg på besøk hos ei jeg kjenner for å bare slappe av å se på film. vi satt der i sofaen, og hun satte seg nærmere og nærmere. vi prata en del og jeg fortalte at jeg liker henne veldig godt osv, og fikk samme melding tilbake. endte med at hu satt i armkroken min og koste litt, og når jeg skulle hjem ble det et lite hade-kyss...nå helt ut av det blå får jeg melding fra "dama" jeg har holdt på med en stund hvor det står "gutten min <3 savner deg <3" , og hvor hun spør om hun fortsatt er jenta mi. jeg hadde tenkt til å ta en prat med henne når hun kom hjem fra ferie, om å kanskje avslutte det vi holder på med, men hvis hun faktisk føler noe tror jeg kanskje at jeg vil vente litt med den praten. greia er at jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre nå. er det noen som har noen gode råd i denne situasjonen? Chill chill. Du trenger ikke ta et valg...enda Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Niksi. Men det var vel det det var snakk om. å kjøpe noe til ei dame JEG vil heller ha en god klem enn en bukett roser. Squinty: Gi henne en ridepisk. Kanskje du får deg en ridetur :!: Nå ser jeg at dere ikke har vært sammen lenge. Da kan det være litt søtt med roser, hvis hun er av den typen. Nei, jeg stemmer for en kaktus. De varer i mer enn ei uke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 IronChef Foicite: well, there’s a lot of reasons IronChef Foicite: i mean, roses only last like a couple weeks IronChef Foicite: and that’s if you leave them in water IronChef Foicite: and they really only exist to be pretty IronChef Foicite: so that’s like saying IronChef Foicite: “my love for you is transitory and based solely on your appearance” IronChef Foicite: but a potato! IronChef Foicite: potatos last for fucking ever, man IronChef Foicite: in fact, not only will they not rot, they actually grow shit even if you just leave them in the sack IronChef Foicite: that part alone makes it a good symbol IronChef Foicite: but there’s more! IronChef Foicite: there are so many ways to enjoy a potato! you can even make a battery with it! IronChef Foicite: and that’s like saying “i have many ways in which I show my love for you” IronChef Foicite: and potatos may be ugly, but they’re still awesome IronChef Foicite: so that’s like saying “it doesn’t matter at all what you look like, I’ll still love you” Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Å herre, ta en jævla rose og forstå hvorfor du får den Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 har kommet opp i et lite dilemma nå, som jeg ikke vet hvordan jeg skal løse. har holdt på med ei jente nå i ca to måneder, og vi har det veldig hyggelig sammen. greia er at jeg har siste to ukene følt at det ikke fungerer helt, da jeg veldig sjelden får noe hint om hvordan hun føler, og jeg føler nesten ingenting. jeg synes hu er ei veldig hyggelig jente, men vi er begge veldig opptatte og ser hverandre stort sett i helgene, så jeg synes det fungerer dårlig. nå er hun på ferie, og har ikke hørt fra henne på ca en uke. for et par dager siden var jeg på besøk hos ei jeg kjenner for å bare slappe av å se på film. vi satt der i sofaen, og hun satte seg nærmere og nærmere. vi prata en del og jeg fortalte at jeg liker henne veldig godt osv, og fikk samme melding tilbake. endte med at hu satt i armkroken min og koste litt, og når jeg skulle hjem ble det et lite hade-kyss...nå helt ut av det blå får jeg melding fra "dama" jeg har holdt på med en stund hvor det står "gutten min <3 savner deg <3" , og hvor hun spør om hun fortsatt er jenta mi. jeg hadde tenkt til å ta en prat med henne når hun kom hjem fra ferie, om å kanskje avslutte det vi holder på med, men hvis hun faktisk føler noe tror jeg kanskje at jeg vil vente litt med den praten. greia er at jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre nå. er det noen som har noen gode råd i denne situasjonen? er det ikke ganske enkelt da...... hun førsta dama sier du at hverken hun eller du har utdypt noe som helst om følelsene deres til hverandre. Og du skriver selv at du ikke føler det er noe mellom dere. Den tekst meldingen du har fått av henne trenger ikke å bety en drit egentlig. Hadde hun savna deg hadde jo hun tatt også ringt deg og slått av en prat selv om det hadde kostet.... Og hun andre du var hos , kjenner du henne som ei venninne???? Selv o dere kyssa og koste dere så ikke ta helt av og hive deg på toget. Kan hende det var et engangstilfelle. Eg prøver ikke å høres ut som en dritsekk nå, men bare se litt på realiteten and take it easy, ting vil falle på plass etterhvert. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Da var det slutt... huh? hva schjera? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da var det slutt... Whaat ? Do tell, hvis du vil...! Er det helt over og ut ?? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Blomster er kjedelig hehe.. men en flaske god vin er jo alltid knall Blomster passer da greit ved en anledning. Haha, virker som du tapte diskusjonen om gaver toth. Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dro med 3 liter smuglevin til ei venninne i går! funket det! (eneste driten, er at jeg sitter på jobb med et helvetes hodeverk) så, vin er alltid kos Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Blomster er kjedelig hehe.. men en flaske god vin er jo alltid knall Blomster passer da greit ved en anledning. Haha, virker som du tapte diskusjonen om gaver toth. Jeg støtter toth på gavene! Bamser er kos! Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 har kommet opp i et lite dilemma nå, som jeg ikke vet hvordan jeg skal løse. har holdt på med ei jente nå i ca to måneder, og vi har det veldig hyggelig sammen. greia er at jeg har siste to ukene følt at det ikke fungerer helt, da jeg veldig sjelden får noe hint om hvordan hun føler, og jeg føler nesten ingenting. jeg synes hu er ei veldig hyggelig jente, men vi er begge veldig opptatte og ser hverandre stort sett i helgene, så jeg synes det fungerer dårlig. nå er hun på ferie, og har ikke hørt fra henne på ca en uke. for et par dager siden var jeg på besøk hos ei jeg kjenner for å bare slappe av å se på film. vi satt der i sofaen, og hun satte seg nærmere og nærmere. vi prata en del og jeg fortalte at jeg liker henne veldig godt osv, og fikk samme melding tilbake. endte med at hu satt i armkroken min og koste litt, og når jeg skulle hjem ble det et lite hade-kyss...nå helt ut av det blå får jeg melding fra "dama" jeg har holdt på med en stund hvor det står "gutten min <3 savner deg <3" , og hvor hun spør om hun fortsatt er jenta mi. jeg hadde tenkt til å ta en prat med henne når hun kom hjem fra ferie, om å kanskje avslutte det vi holder på med, men hvis hun faktisk føler noe tror jeg kanskje at jeg vil vente litt med den praten. greia er at jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre nå. er det noen som har noen gode råd i denne situasjonen? Når du ikke har hørt fra henne på en uke vil jeg ikke si at det dere har sammen er særlig seriøst, med forbehold om at det har vært mulig for henne å kontakte deg. Ville du sagt at dere har et kjæresteforhold (må ikke være opplest og vedtatt), eller er det bare kos mellom to venner? Jeg ville sett det an litt, men prøv å bestem deg innen rimelig tid. Og så kan du alltids ta en ordentlig prat med første jenta og finne ut hvor du har henne. Hvis dere begge er tvilende ville jeg latt dette "forholdet" ligge litt, og heller gått for denne nye jenta. Men som det blir sagt, ta det litt piano med henne. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det spørs jo hvor gamle dere er da. Jeg er 21 og jeg må si jeg foretrekker en god vin fremfor bamse eller blomster. Blomster er fint til noen anledninger, men jeg syns det er lame.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Blomster er kjedelig hehe.. men en flaske god vin er jo alltid knall Blomster passer da greit ved en anledning. Haha, virker som du tapte diskusjonen om gaver toth. Hehe, tja.. Jeg tror ikke alltid de få jentene her inne er representative for det gjennomsnittlige norske hunkjønn. Spesielt Aids kanskje, uten at det er på noen som helst måte negativt. Digger ørene hennes Men jeg støtter meg fortsatt heller til personlig erfaring enn jentene på diskusjon.no, og da er bamse en vinner Det spørs jo hvor gamle dere er da. Jeg er 21 og jeg må si jeg foretrekker en god vin fremfor bamse eller blomster. Blomster er fint til noen anledninger, men jeg syns det er lame.. Hvordan er vin romantisk? Og den er borte samme kvelden. Fyren bor jo 5 timer unna, det sier seg selv det må være bedre å legge igjen et memorandum enn en forgjengelig flaske vin som er borte samme kveld? edit: jeg ville ikke valgt enten eller jeg da, hadde heller hengt bamsen på ei flaske vin, ingen som sier man ikke kan få i pose og sekk Endret 2. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Både jeg og dama er 18, og hun får blomster av meg i ny og ne, og det elsker hun Har også en bamse fra henne, hun har vel en eller 2 fra meg. Men det er gjerne noe man gir i starten av forholdet. Nå som vi er ganske langt uti forholdet er det ikke alltid så masse gaver, men da kommer de gjerne i form av en god middag, en spandert tur på kino, blomster eller noe sånnt Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Blomster er kjedelig hehe.. men en flaske god vin er jo alltid knall Blomster passer da greit ved en anledning. Haha, virker som du tapte diskusjonen om gaver toth. Hehe, tja.. Jeg tror ikke alltid de få jentene her inne er representative for det gjennomsnittlige norske hunkjønn. Spesielt Aids kanskje, uten at det er på noen som helst måte negativt. Digger ørene hennes Men jeg støtter meg fortsatt heller til personlig erfaring enn jentene på diskusjon.no, og da er bamse en vinner Okei, prøver du å fornærme?? Det er det dårligste argumentet jeg har lest noen gang. At du ikke kan høre på det jentene inne her sier deg?? Hvilken rase jenter er her inne da? Siden vi er så forskjellige fra andre jenter? OG jeg må få svare når noen sier noe jeg er uenig i. Jeg syns å gi bamse er barnslig, idiotisk og unødvendig. En flaske vin kan man dele mens man ser en god film f.eks, som er en skikkelig koselig og intim situasjon. Topp det med demped belysning så er det knall. Hva skal man med en bamse?? Sette den på rommet? Sove med den? La den støve ned på loftet? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Okei, prøver du å fornærme?? Det er det dårligste argumentet jeg har lest noen gang. At du ikke kan høre på det jentene inne her sier deg?? Hvilken rase jenter er her inne da? Siden vi er så forskjellige fra andre jenter? OG jeg må få svare når noen sier noe jeg er uenig i. Jeg syns å gi bamse er barnslig, idiotisk og unødvendig. En flaske vin kan man dele mens man ser en god film f.eks, som er en skikkelig koselig og intim situasjon. Topp det med demped belysning så er det knall. Hva skal man med en bamse?? Sette den på rommet? Sove med den? La den støve ned på loftet? Hahaha, tror ikke det var det toth mente. Du syns det å gi en bamse er barnslig, idiotisk og unødvendig.. hmm. Ser for meg Lise når hun får en bamse av en kar, går helt mental, mens hun løper bort til skapet sitt hvor hun har gjemt hagla si. Jeg syns en flaske vin må være knall hvis man skal tilbringe en kveld hos damen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå