theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Plz, de går ikke på ungdomskolen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bamse? Hun er 22! huff.. gutter og romantikk.. blæ Gi henne en gooood klem i allefall, det er godt Og jeg syns ikke det er noe vits med noe stor gave.. hvis hun liker vin kjøper du vin. Er hun glad i baileys kan du kjøpe det. Det blir i allefall brukt Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Plz, veldig mange, de fleste tør jeg påstå, jenter liker bamser også etter u-skolen. Forstår meg ikke på bamser selv, men i tilfellene jeg har gitt dem bort til hhv 18-, 20- og 24-åring har det slått kraftig an. Dog mest i tilfellet som var avstansforhold. Som forøvrig røk for 8mnd siden, men jeg får fortsatt melding en kveld imellom med "*bamsenavn*<3" eller "*bamsenavn* er så god! takk! " Mulig det ved en meget usannsynlig tilfeldighet er bare i mine tilfeller, men min erfaring tilsier at de aller fleste kvinnfolk i alle aldre har ei lita jente inni seg fortsatt, som liker en god bamse e.l.. Men, det er vel ikke tvil om at noen er bamsemennesker og noen ikke, så det går jo an å sjekke soverommet om det er noen der fra før eller ei. Endret 1. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har også hatt avstandforhold. om jeg hadde fått en bamse hadde jeg kasta den. Bortkastet penger.. gi meg heller et bilde Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg elsker bamser. Bamserbamserbamser. Men jeg vil kjøpe dem selv, ikke få det som en kjæresteerstatning. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hadde en fyr gitt meg en bamse og kalt den opp etter seg selv eller noe annet "pusedottenminsiin"-tull, så hadde jeg rofla høyt og håpet at det ikke var seriøst ment. Holder med Lise. Gi heller et bilde. Bamser funker når man er 14, men 18+.. Ew. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Kaste en gave som er ment som omtanke fra en du er glad i? nais. ..Og hun hadde bilde og. Aids: det med navnet er langt fra nødvendig da, i mitt tilfelle hadde den standard bamsenavn. Noen er mer bløthjerta enn andre Eplefe: ikke som en direkte erstatning, mer som en.. reminder? Personlig tror jeg bamsefascinasjon er individuelt, og absolutt ikke aldersavhengig i det hele tatt. Endret 1. oktober 2008 av toth Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nåvel. Tror bestemt at i 90% av tilfellene at det hadde funka bedre om jenta fortsatt var på 15-16 års stadiet. Kan aldri se for meg mange jenter i tyveårene med masse bamser på soverommet. Ugg. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hun ene jeg bor med i leiligheten i Bergen er 27 og har masse disney-bamser på klesskapet.. Jeg vil påstå at man bør kjenne jenta GODT før man tør å gi henne en bamse. Hvis hun mener det samme som meg (og Ida), vil han nok gi et dårlig inntrykk av seg selv. Hvorfor gi en bamse liksom? Det er så mye annet man heller kan gi.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vel, man må da ikke ha soverommet fullt for å sette pris på én spesiell? Synes dere generaliserer og forhåndsdømmer bamser veldig nå Dessuten er jo poenget like ofte "gesten" som selve bamsen. En minnesak, en ting å ta på og se på når man savner. Noen liker å ha et plagg fra den andre, eller parfymelukta deres i puta, andre liker en bamse. Det er følelsene man knytter til, ikke formen som teller. Hun ene jeg bor med i leiligheten i Bergen er 27 og har masse disney-bamser på klesskapet.. Jeg vil påstå at man bør kjenne jenta GODT før man tør å gi henne en bamse. Hvis hun mener det samme som meg (og Ida), vil han nok gi et dårlig inntrykk av seg selv. Hvorfor gi en bamse liksom? Det er så mye annet man heller kan gi.. Han spør om noe "søtt/romantisk", samtidig har de vært sammen en uke, så det skal være passe subtle for å ikke overdrive det. Jeg mener en liten bamse faller i den kategorien, men du får lov å være uenig Hva foreslår du? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hadde foretrukket en t-skjorte over en bamse any day! Jeg hadde forresten en av t-skjortene til kjæresten min da han bodde i bodø. Den luktet så godt av han, og den sov jeg i Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Lag noe teit istedenfor. Jeg og eksen min pleide å skrive tull i ølkorker og gi hverandre. Han gav meg en bamse en gang, men jeg har ikke noe forhold til den whatsoever. Den ligger på bunnen av gamlekjæreste-esken og støver. Endret 1. oktober 2008 av Aidskake Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg hadde foretrukket en t-skjorte over en bamse any day! Jeg hadde forresten en av t-skjortene til kjæresten min da han bodde i bodø. Den luktet så godt av han, og den sov jeg i Excactly! Foretrekker putelukt selv, men har ingen problemer med å forstå at folk foretrekker bamse, bilde eller modellbil istedet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Mjau! Insinuerer du catfight, og dermed også at jeg tilhører det tidligere svake kjønn? If so, u're a bit wrong Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hun ene jeg bor med i leiligheten i Bergen er 27 og har masse disney-bamser på klesskapet.. Jeg vil påstå at man bør kjenne jenta GODT før man tør å gi henne en bamse. Hvis hun mener det samme som meg (og Ida), vil han nok gi et dårlig inntrykk av seg selv. Hvorfor gi en bamse liksom? Det er så mye annet man heller kan gi.. Og det er så mye annet som kan gjøre en verre inntrykk også, en rævdildo f.eks. Så om ei jente får en bamse, burde ikke det være Ragnarokk. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Buttplugg over bamse any day. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Mjau! Insinuerer du catfight, og dermed også at jeg tilhører det tidligere svake kjønn? If so, u're a bit wrong Var egentlig ikke ment som kommentar på noe. Mer ála "I'm so freakin' in love" Buttplugg over bamse any day. Hva med bamse med montert buttplug? Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 har kommet opp i et lite dilemma nå, som jeg ikke vet hvordan jeg skal løse. har holdt på med ei jente nå i ca to måneder, og vi har det veldig hyggelig sammen. greia er at jeg har siste to ukene følt at det ikke fungerer helt, da jeg veldig sjelden får noe hint om hvordan hun føler, og jeg føler nesten ingenting. jeg synes hu er ei veldig hyggelig jente, men vi er begge veldig opptatte og ser hverandre stort sett i helgene, så jeg synes det fungerer dårlig. nå er hun på ferie, og har ikke hørt fra henne på ca en uke. for et par dager siden var jeg på besøk hos ei jeg kjenner for å bare slappe av å se på film. vi satt der i sofaen, og hun satte seg nærmere og nærmere. vi prata en del og jeg fortalte at jeg liker henne veldig godt osv, og fikk samme melding tilbake. endte med at hu satt i armkroken min og koste litt, og når jeg skulle hjem ble det et lite hade-kyss...nå helt ut av det blå får jeg melding fra "dama" jeg har holdt på med en stund hvor det står "gutten min <3 savner deg <3" , og hvor hun spør om hun fortsatt er jenta mi. jeg hadde tenkt til å ta en prat med henne når hun kom hjem fra ferie, om å kanskje avslutte det vi holder på med, men hvis hun faktisk føler noe tror jeg kanskje at jeg vil vente litt med den praten. greia er at jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre nå. er det noen som har noen gode råd i denne situasjonen? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har heller aldri skjønt greia med blomster. ikke jeg heller. Blomster til spesielle dager er koslig da. Jeg hadde heller likt ei flaske Baileys enn ei flaske vin når jeg tenker meg om. Mange er også kresne på vin, eller drikker det ikke i det hele tatt. Søte og klissete kort kan du gi når som helst. Det gjør jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå