indie Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ja, nettopp, det går "greit" om en venn du ikke ser så ofte blir sammen med eksen din, men ikke bestevennen/venninna di, det blir rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 i vinter fikk en tidligere kompis av meg ny kjæreste. helt fra da han møtte henne (før de ble et par) sa han at han hadde truffet ei som passet bedre til meg enn han selv. dette var noe han gjentok flere ganger. på grunn av en krangel i fyll akuttet jeg all ebånd med han i februar. jeg snakket med henne endel på facebook etter dette og fikk vite for et par uker siden at han hadde dumpet henne. da han gjorde dette hadde han spesifikt nevnt meg og forbudt henne å bli sammen med meg. en ting er å ikke synes noe om at ex-kjærester blir sammen med kompiser men har noen av dere hørt om at noen har nektet den en dumper å bli sammen med spesifikke personer? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hørtes ut som en spesiell ex-mate han der, ilpostino. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 en ting er å ikke synes noe om at ex-kjærester blir sammen med kompiser men har noen av dere hørt om at noen har nektet den en dumper å bli sammen med spesifikke personer? Hehe, hun har da ingen grunn til å høre på han uansett. Han har nettopp gjort det slutt med henne. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Han kan stappe en sur sokk ned i kjeften. Han har særdeles lite å si, selv om det sikkert er veldig surt for dama om hun atpåtill sitter igjen med ett snev av følelser for ham. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Ja, nettopp, det går "greit" om en venn du ikke ser så ofte blir sammen med eksen din, men ikke bestevennen/venninna di, det blir rett og slett for dumt. Nesj. jeg unner venninna mi alt godt jeg. Men kjedelig for henne at hun valgte eksen min da, en grunn til at jeg dumpet han liksom. Men hey, folk forandrer seg. Han trenger ikke å være idiot til henne liksom (nå er dette bare et eksempel). Jeg rusler tilbake til topic! Kjærlighet. Hvem kan greie seg uten?? Det fins ikke noe bedre enn å legge seg inntil en varm guttekropp Hadde vært litt kjedelig hvis han var iskald..hihi. Jeg har vært forlovet i over ett år nå, og om noen år blir det giftemål. Må bare finne meg kjole først. Det i seg selv tar hundre år Den skal være unik, vakker og rå. Folk skal gape når de ser meg. Endret 29. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nesj, fordi om hansken ikke passer til meg og jeg ikke vil ha den mer, kan det jo hende den sitter som støpt på noen andre. Da må jo de få lov å bruke den Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Yeah. Kan godt hende at de er en bedre match og, og da er det jo bare win-win for alle. Eksen er sammen med en forhenværende god kompis av meg. Ser ut til at han har det mye bedre med henne enn jeg hadde det, og, vel, vice verca. Good going Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Yeah. Kan godt hende at de er en bedre match og, og da er det jo bare win-win for alle. Eksen er sammen med en forhenværende god kompis av meg. Ser ut til at han har det mye bedre med henne enn jeg hadde det, og, vel, vice verca. Good going Er det med ex-dama di årsaken til at han er din forhenværende kompis, og ikke nåværende? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Forhenværende blir kansje litt feil å si. Forhenværende god kompis i hvert fall, vi er venner, men ikke like gode som før. En av grunnene er jo at han har flytta, i tilegg har jo kontakten dabbet av etter at de ble sammen, noe som i grunn er forståelig siden jeg og eksen ikke er noe gode venner lenger. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sånn å forstå ja. Nei det er vel ikke like stas å dra på besøk hos kompisen sin når man risikerer at ex'en som man ikke er på talefot med sitter i sofaen hans :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jenter er stress. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Åååh, 52 timer til kjæresten er her igjen. <3 Gleder meg. Også blir han her i over en uke. Det blir så fint å se ham igjen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Åååh, 52 timer til kjæresten er her igjen. <3Gleder meg. Også blir han her i over en uke. Det blir så fint å se ham igjen. Ser dere hverandre sjeldent? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Åååh, 52 timer til kjæresten er her igjen. <3Gleder meg. Også blir han her i over en uke. Det blir så fint å se ham igjen. Ser dere hverandre sjeldent? Nja. Ikke så veldig sjeldent, men vi var sammen siden 20. juni til 6. september, så var litt tungt å reise fra ham. Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vi ble sammen forrige helg. Jeg er 20, hun er 22. Hun bor ca 5 timer unna. Jeg drar ned og besøker henne til helgen igjen. Noen gode forslag til noe søtt/romantisk jeg kan kjøpe med til henne? Jeg vet det er bedre å komme på noe selv siden det er mer personlig, men saken er at vi kjenner hverandre ikke så altfor godt fra før. Hun er skikkelig hestejente, kanskje noe i den kategorien? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hva med noen blomster og en god flaske vin? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Blomster er kjedelig hehe.. men en flaske god vin er jo alltid knall Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har heller aldri skjønt greia med blomster. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vi ble sammen forrige helg. Jeg er 20, hun er 22. Hun bor ca 5 timer unna. Jeg drar ned og besøker henne til helgen igjen. Noen gode forslag til noe søtt/romantisk jeg kan kjøpe med til henne? Jeg vet det er bedre å komme på noe selv siden det er mer personlig, men saken er at vi kjenner hverandre ikke så altfor godt fra før. Hun er skikkelig hestejente, kanskje noe i den kategorien? En søt liten bamse hun kan kalle opp etter deg, og "bruke" når du har dratt igjen? Har funket knall for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå