Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Ja, faktisk. Jeg har en genser og. Masse masse klær på i dag, kaldt på skolen. :p Vi har valget mellom å ha dårlig luft og være varm eller frisk luft og fryse i hel.:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I vennegjengen min har vi vel en uskreven regel der vi ikke driver å holder på med/roter/puler dama som en kompis har hatt et forhold med over lengre tid. I helt spesielle tilfeller går det jo selvfølgelig ann å spøre også om man er helt desperat. Heldigvis setter alle de gode kompisene mine vennskapet fremfor et ligg. Ja, det kan være litt vanskelig, men har jo klart det hittil uten problemer. :)

Å sette venner foran et ligg er selvsagt.

Men å sette dem foran den ene spesielle dama, på måten at man automatisk dropper henne uten å en gang forhøre seg med vennen er noe annet.

Da er det forsåvidt heller ikke snakk om å sette noen foran noen, mer å være en god venn og prøve å gjøre alt ryddigst mulig.

En ren og ryddig sti bak seg syns jeg er en fin ting å etterstrebe. :)

Jepp, er også noe med at når man har vært gjennom mye i løpet av livet, så setter man også vennskapet veldig høyt. Når man er i fast forhold så er det fort gjort at man naturligvis setter dama/typen fremfor vennene, men også her er folk forskjellig. Men når det kommer til nettopp det jeg skrev om i den forrige posten, så er man litt forsiktig så man ikke legger mange års vennskap i ruiner.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Jeg tror jeg crusher litt på en fyr i klassen over meg.

Har snakket med ham noen ganger, men han er ganske sjenert. Tror derfor ikke at han er så mye med jenter.

Dette finner jeg dog bare høyst sjarmerende :)

Lurer litt på hvordan jeg skal gå fram.. Tror dere litt tilfeldig snakk på biblioteket, og litt blikkontakt i kantina kan være en fin åpner?

Lenke til kommentar

Ja, er slik jeg husker spenningen stige ihvertfall.. og nå også er det morsomt når man har blikket på hverandre nå og da. Den usikkerheten om det er noe der eller ikke er kjempespennende, synes nå jeg da.. Men det er det alltid, har jeg opplevd ihvertfall :D

Men dette avhenger jo av at man ser hverandre ofte da selvsagt..

Nå skal det være sagt at jeg ikke har så sansen for gutter som er så veldig rett frem med en gang, liker at de er litt reserverte og mystiske.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Heh, joda. Jeg kjenner igjen den tankerekka - fra ungdomsskolen.

slik tenkte jeg også da jeg leste innlegget. :!: Husker det fra friminuttene på ungdomskolen, for da kom guttene fra de andre klassetrinnene også ut i skolegården . Nå i "voksen alder" (når blir man egentlig voksen) har jeg ALDRI opplevd å ha muligheten til å ha blikkontakt med gutter fra avstand over lengre tid (les: mer enn en kveld på utestedet) .

Lenke til kommentar

Man må ikke være fjortis for å lage litt stemning over lengre tid da. Men som sagt om man ikke har muligheten til å gjøre det, så javel, da har man ikke det da!

Jeg har den muligheten.. og det er kjempegøy!!

Synes det er viktig at det kribler og kiler i magen og man får den betatte følelsen.. Hadde det sånn en gang med en gutt, og plutselig en kveld overrasket han meg og gikk rett bort til meg og ga meg det beste kysset jeg noen gang har fått. Da snakker jeg stjerneskudd og fyrverkeri kyss. Det hadde neppe vært så bra om vi ikke hadde bygget opp en stemning først.

Men men, hver sin smak!

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke snakke med gutten eller bli kjent med han før jeg begynner å glane og sikle etter han.. Jo, mindre man vet, jo mer mystisk er han, jo mer betatt blir jeg.. Blir fort betatt om jeg merker at han gir meg blikk han også.

Love is in the air og begge merker det type ting..

Lenke til kommentar

"Broes before hoes". Seriøst, er noe 16åringer sier!! :roll:

Hadde bestevenninna mi blitt sammen med eksen min hadde jeg ikke brydd meg et sekund, fordi jeg har gått videre for evigheter siden. Men det hadde kanskje blitt litt rart, hvertfall til å begynne med. Men jeg tror det er værre for venninna enn det er for meg.

Det er også forskjell på en bestevenn og en venn som du bare drikker og herjer på byen med ;)

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...