Myst Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Da er det ikke et forhold i mine øyne når paret kan gjøre hva de vil. For meg er et forhold basert på prinsipper og regler. Men man lever slik man blir lykkelig med. Så lenge det funker for dem, så er jeg glad på deres vegne. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 For meg er et forhold basert på prinsipper og regler. 9241428[/snapback] Gud så kjedelig du må ha det i dine forhold. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvorfor har jeg på følelsen at inne i deg er det en liten jente som gråter? Jeg tror sjela di kan bli seriøst F-d up, i mangel av noen bedre ord, av å holde på sånn over tid. Jeg unner deg virkelig noe bedre. Selv om han er ærlig (det er jo bra!) så er ikke dette en god løsning for deg. Jeg unner deg virkelig å finne en som vil gi seg selv til deg. Da får du det godt inni deg. 9240195[/snapback] Du er litt søt. Jeg vet ikke hvordan ting kommer til å være fremover. Kan jo ikke annet enn å ta ting som de kommer. Så lenge det fungerer bra nå, syntes jeg ikke jeg skal bekymre meg så mye for det. Med hånda på hjertet, kommer det en dag han sier vi ikke kan treffes mer, så blir jeg veldig lei meg. Men jeg er forberedt på at det kan skje, selvom han har sagt jeg er den eneste han treffer gjevnlig nå. Kan jo også gå andre veien, at jeg finner en annen jeg ender opp med å ville ha mer enn han. Vi får se hvordan ting utvikler seg. Man er jo ikke utro når man har sagt at det er lov å gjøre hva man vil. De har vel ikke et åpent forhold engang, de bare møtes og har det fint uten videre forpliktelser. 9241347[/snapback] Nemlig. Da er det ikke et forhold i mine øyne når paret kan gjøre hva de vil. For meg er et forhold basert på prinsipper og regler. Men man lever slik man blir lykkelig med. Så lenge det funker for dem, så er jeg glad på deres vegne. 9241428[/snapback] Whatever floats your boat. Jeg liker ikke å dele kjærestene mine, men det er jo ikke det han er. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Man er jo ikke utro når man har sagt at det er lov å gjøre hva man vil. De har vel ikke et åpent forhold engang, de bare møtes og har det fint uten videre forpliktelser. 9241347[/snapback] Hvis " møtes og har det fint uten videre forpliktelser" innebærer et ligg så er jeg med på den Ring meg a schnuppa ^^ Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hehe, jeg blir bare gladere og gladere som dagene går nå Endelig ser det ut som noe skal klaffe for meg også. Jeg har henne jeg har møtt over internett, og vi har begynt å utvikle følelser for hverandre. Sikkert sitti 7-8 timer i telefon den siste uka, og pratet om alt mulig, følelser for hverandre, ting som har skjedd, interesser, alt mulig.... Blir bare så glad av denne jenta:) Men, snart er tiden inne for å møtes IRL, noe jeg ser frem mot med både skepsis og glede. Vi snakket mye om dette i går, og hun sa vel noe så fint om gutter som at "vi liker dem ikke fordi de er kjekke, de er kjekke fordi vi liker dem". Så, jeg håper virkelig at dette stemmer:) Jeg er ikke bekymret for hvordan hun ser ut eller noe, da jeg har sett bilder o.l. av henne:) Men, alikevell så ligger det jo et litet "tenk om" der. Jaja, uansett, det kommer til å bli en utrolig knall dag i Oslo til Mandag da vi skal møtes:) Som jeg har nevnt i en annen tråd her så er det jo litt aldersforskjell på oss da. Hun er 16, jeg er 19. I tillegg så bor vi et stykke unna hverandre. Sånn type 2 timer. Så vi har tenkt mye på dette, at det kan skape komplikasjoner. Noen som har no synspunkter? Uansett, er så uffattelig glad i denne jenta nå, slik hun har vært over tlf og nett.. helt ubeskrivelig. Så, jeg er rett og slett bare glad om dagen:) Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 1) 2 timers avstand er ingenting når man er forelska. Bopel er heller ingen konstant i den alderen dere er i. 2) Aldersforskjellen er 3 år, egentlig ikke så mye, men merkbart i den alderen. Forskjellene blir mindre med tida, og som kjent så er jenter som regel mer modne enn gutter. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ååå, jeg er glad Igår, så sa damen at hun elsket meg. Vi har vært sammen i 5 mnd, og det er første gang. Det ga meg en skikkelig god følelse, som virkelig viste hva hun føler for meg. Og ja, det er kun ord, men det betyr faktisk veldig mye for meg, selvom det er mangen andre forhold som det blir sagt i hytt og pine etter 2 uker. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ååå, jeg er glad Igår, så sa damen at hun elsket meg. Vi har vært sammen i 5 mnd, og det er første gang. Det ga meg en skikkelig god følelse, som virkelig viste hva hun føler for meg. Og ja, det er kun ord, men det betyr faktisk veldig mye for meg, selvom det er mangen andre forhold som det blir sagt i hytt og pine etter 2 uker. 9250510[/snapback] Vet akkurat hvordan du har det. Ikke lenge siden jeg opplevde det samme . Deilig følelse, mildt sagt Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det var utrolig deiligt. Ubeskrivelig følelse. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ååå, jeg er glad Igår, så sa damen at hun elsket meg. Vi har vært sammen i 5 mnd, og det er første gang. Det ga meg en skikkelig god følelse, som virkelig viste hva hun føler for meg. Og ja, det er kun ord, men det betyr faktisk veldig mye for meg, selvom det er mangen andre forhold som det blir sagt i hytt og pine etter 2 uker. 9250510[/snapback] I kveld fikk jeg høre det for første gang. Det gjorde godt, ja! Jeg har sagt det til henne 2 ganger før, uten at hun har svart, bare sett på meg. I kveld var det hun som sa det. Det fine er at nå vet jeg at hun virkelig mener det, for dette har hun brukt lang tid på. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Great. Nå reiser han til Tromsø for å studere. Får kanskje ikke sett han før til jul og det er en deprimerende tanke. Helt på grinern jeg nå. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Great. Nå reiser han til Tromsø for å studere. Får kanskje ikke sett han før til jul og det er en deprimerende tanke. Helt på grinern jeg nå. 9266073[/snapback] Innbiller meg at det på en måte er like greit. Bruk tiden på å komme over han, ikke på å tenke på han. Det er selvdestruerende å godta et slikt forhold når den ene parten egentlig ønsker mer ut av forholdet. Greit at fyren har vært åpen om saken hele tiden, men jeg går ut i fra at han også vet hvordan du føler. Hadde han vært noe til kar så hadde han sagt at det derfor ble uaktuelt å ha noe som helst slags forhold til deg i heletatt. Særlig siden han ikke akkurat så for seg at det kom til å bli noe endring i ønskene hans med det første. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Great. Nå reiser han til Tromsø for å studere. Får kanskje ikke sett han før til jul og det er en deprimerende tanke. Helt på grinern jeg nå. 9266073[/snapback] Du er ikke den eneste. Kunne ønske jeg var der så jeg kunne trøste. Vondt å se at alle er så nedfor. Føler meg litt hjelpesløs. Endret 12. august 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg savner "min" gutt. Han dro til syden tidligere denne uken, før vi egentlig har fått blitt noe særlig. Han kommer om en å en halv uke, men det dumme er at jeg reiser bort dagen etter. Uff ja. Håper dagene går sånn passe fort unna, selv om jeg gjerne skulle hatt sommerferie litt lenger. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Innbiller meg at det på en måte er like greit. Bruk tiden på å komme over han, ikke på å tenke på han. Det er selvdestruerende å godta et slikt forhold når den ene parten egentlig ønsker mer ut av forholdet. Greit at fyren har vært åpen om saken hele tiden, men jeg går ut i fra at han også vet hvordan du føler. Hadde han vært noe til kar så hadde han sagt at det derfor ble uaktuelt å ha noe som helst slags forhold til deg i heletatt. Særlig siden han ikke akkurat så for seg at det kom til å bli noe endring i ønskene hans med det første. 9266492[/snapback] Vet ikke jeg. Føler meg bare helt tom. Har vel kanskje innbilt meg at det har vært greit at det har vært sånn, mens det er nå jeg innser hvor mye jeg liker han. Jeg vil ikke dele. Jeg er helt gal etter han. Du er ikke den eneste. Kunne ønske jeg var der så jeg kunne trøste. Vondt å se at alle er så nedfor. Føler meg litt hjelpesløs.9266506[/snapback] Eneste jeg greier å tenke nå, er at han finner seg en bedre, penere, morsommere og finere jente. Så når han kommer tilbake er jeg helt glemt og blæh Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er lett å tenke sånn,Ida. Skjønner deg veldig godt. Og du kommer til å bli gal om du går rundt og tenker slik. Komme deg ut litt og på andre tanker kanskje . Bare å snakke med meg om det er noe. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Om du er glemt når han kommer tilbake - det spiller ingen rolle. For når han kommer tilbake så har DU glemt han. Det har nemlig jeg bestemt Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Synd det er litt sleipt med sånne åpne forhold jeg da.. Kanskje bare meg, men. For meg virker det som om han da får seg en jente han kan ha det hyggelig med og alt mulig, men ingen forpliktelser. Men han vet at du vil holde deg til ham, fordi du er allerede på knærne. Og fordi han allerede har fraskrevet seg ansvaret ved å si at han ikke vil slå seg til ro enda, så er det liksom du som har ansvaret, fordi han har jo allerede sagt at han ikke vil ha noe.. Han er sikkert hyggelig og alt du skriver, men dessverre er det nok ikke noe særlig å satse på, i mitt hode hvertfall. Er enig med de andre. Kom deg ut og prøv å tenke på noe annet, uansett hvor jævlig det er i begynnelsen. Lenke til kommentar
Gjest Ukjent.. Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Vell, ukjent, ikke for å være frekk eller no, men hva er det du ser i henne? Dere har ikke hatt så mye kontakt, og hun virker, utifra det du sier, ikke veldig interisert. For å være direkte med deg så syntes jeg nesten det virker som du har lyst på kontakten bare for å få kontakt med henne... Altså, du blir ikke skikkelig kjent før du møter henne. Må si jeg er litt skeptisk. 9216534[/snapback] Vel, jeg tok vel litt i med at hun ikke var så interressert. En gang jeg hadde vert i Bergen sa hun at jeg skulle sagt i fra, så vi kunne treffes der, (hun bor ikke så langt fra der).. Men er vanskelig å vite.. Jeg lurer bare på hva jeg skal prate om for å bli mer kjent. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Alle er glade for tiden. Bortsett fra meg =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå