medlem-90636 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Må si at den er fin, "Bros before hoes" så lenge kompisen din er over dama ser jeg ikke helt det store problemet. Hvis kompisen din i tillegg har fått seg ny dame er det bare å si "GO!" Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Er det "akseptabelt" å tilstå følelsene man har for noen til personen det er snakk om? Eller bør man helst ikke være så direkte? Spør personen om han/hun vil være med ut, og se hvordan det utspiller seg? Nå ble det tull med formuleringen min... Hodet mitt fungerer ikke som det skal idag. Endret 20. september 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg er dødsforelska! Det er bare det at jeg er så forbanna redd for å screwe ting opp, jeg er skikkelig dårlig når det kommer til selvtillit innen kjærlighet... Endret 20. september 2008 av Ballus Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) - Endret 24. september 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Må si at den er fin, "Bros before hoes" så lenge kompisen din er over dama ser jeg ikke helt det store problemet. Hvis kompisen din i tillegg har fått seg ny dame er det bare å si "GO!" Man spørr først, uansett faen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg syns ikke det er noe gøy å våkne opp alene i senga. du har iallefall kjaereste saa shut it please Jeg skulle til å si noe helt utrolig smart men så kom jeg påat det ar meg det var snakk om =( Må si at den er fin, "Bros before hoes" så lenge kompisen din er over dama ser jeg ikke helt det store problemet. Hvis kompisen din i tillegg har fått seg ny dame er det bare å si "GO!" Man spørr først, uansett faen.Stemmer. En spør før man i det hele tatt gjør noe som helst.Det er en uskreven reglel som forhindrer at kompiser ødelegger vennskap. Hadde en diskusjon om dette før jeg dro sørover på en fest og der var en alle enige om at "Venner har en for livet, kvinnfolk kommer å går". Det er selvsagt satt på spissen men det kan være en god tankegang til tider. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Men alle vet jo at det der er bullshit, så snart det kommer ei heit jente inn i bildet er "venner for livet" glemt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Må si at den er fin, "Bros before hoes" så lenge kompisen din er over dama ser jeg ikke helt det store problemet. Hvis kompisen din i tillegg har fått seg ny dame er det bare å si "GO!" Man spørr først, uansett faen. For min del er det ikke lov om man spør først heller. Tror du noen gang kompisen ville svart "nei, det er ikke greit siden jeg var sammen med ho"? Aldri om han mente det engang. Ekser av kompiser er nono uansett. Hvorfor akkurat bli sammen med eksen til en kompis av alle kvinnfolk? Gah, gi dere og let litt utenfor vennekretsen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva om eksen til kompisen din er dama du vil gifte deg med å dele resten av livet med? En samboer/kone tilbringer man faktisk mye mer tid sammen med, enn en kamerat som du kanskje er på vors med annenhver helg eller noe. Kommer kanskje an på hvor gode kompiser man er, og man må være forberedet på å miste vennskapet for dama Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Man sier "Broes before hoes". Men det betyr da ikke at man skal la seg stoppe fra å være lykkelig. Det betyr heller ikke at man skal la være å like eller holde på med en dame som kameraten din har rota med, kunne tenke seg å rote med osv. Det betyr ganske enkelt at man ikke skal la vennskapet bli ødelagt av at man gjør det. Stor forskjell! Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Må si at den er fin, "Bros before hoes" så lenge kompisen din er over dama ser jeg ikke helt det store problemet. Hvis kompisen din i tillegg har fått seg ny dame er det bare å si "GO!" Man spørr først, uansett faen. For min del er det ikke lov om man spør først heller. Tror du noen gang kompisen ville svart "nei, det er ikke greit siden jeg var sammen med ho"? Selvsagt! For oss som har ærlige, fornuftige kompiser hvertfall. Hvorfor akkurat bli sammen med eksen til en kompis av alle kvinnfolk? Noen gang vært fullstendig på knærne forelsket? Hvem som er "offeret" er ikke noe de fleste kan styre selv. Så havner man først i uføret og vil ha "feil" dame, får man gjøre det beste ut av det. Ha respekt for din venns følelser, og be ham ha respekt for dine. En god venn står ikke i veien for deg og love-of-your-life på grunn av snø som falt i fjor. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Men alle vet jo at det der er bullshit, så snart det kommer ei heit jente inn i bildet er "venner for livet" glemt. Det kommer helt ann på vennegjengen rett og slett..men kommer det et lekkert stykke så skjer det nok at folk ikke tenkere i de tankene Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 I vennegjengen min har vi vel en uskreven regel der vi ikke driver å holder på med/roter/puler dama som en kompis har hatt et forhold med over lengre tid. I helt spesielle tilfeller går det jo selvfølgelig ann å spøre også om man er helt desperat. Heldigvis setter alle de gode kompisene mine vennskapet fremfor et ligg. Ja, det kan være litt vanskelig, men har jo klart det hittil uten problemer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har ingen vennegjeng, jeg. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vel hvis du selv føler at det er en mangel så kan du godt få en /klem av meg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 I vennegjengen min har vi vel en uskreven regel der vi ikke driver å holder på med/roter/puler dama som en kompis har hatt et forhold med over lengre tid. I helt spesielle tilfeller går det jo selvfølgelig ann å spøre også om man er helt desperat. Heldigvis setter alle de gode kompisene mine vennskapet fremfor et ligg. Ja, det kan være litt vanskelig, men har jo klart det hittil uten problemer. Å sette venner foran et ligg er selvsagt. Men å sette dem foran den ene spesielle dama, på måten at man automatisk dropper henne uten å en gang forhøre seg med vennen er noe annet. Da er det forsåvidt heller ikke snakk om å sette noen foran noen, mer å være en god venn og prøve å gjøre alt ryddigst mulig. En ren og ryddig sti bak seg syns jeg er en fin ting å etterstrebe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 *rive opp skjorta og rope* Æ ÆLSKE SANDRA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 *rive opp skjorta og rope* Æ SAVNE LARS! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 En slik regel er vanskelig å definere. Man må gjøre hva én selv mener er sunt for vennskapet. Det er så mange faktorer som spiller inn på om det er rett eller galt. Hvis en kompis har holdt på med ei dame f.eks, er det ikke så ille om du gjør det etterpå. Det kommer helt an på stemningen mellom de to. Om det var lenge siden ville jeg bare kjørt på, om det var nettopp ville jeg venta litt. Om noen har vært sammen med ei jente i lengre tid, gjør det værre å bryte regelen. Som sagt kommer de helt an på hvilket forhold de hadde, og hvilket de har nå. Hvis de bare gled fra hverandre og fant ut at de ikke passet sammen, er det ok om en kompis hadde prøvd seg ved en senere anledning. Var det derimot et hardt brudd, med utroskap eller lignende, kan den ene parten fortsatt være såret, så da blir det unaturlig. Så jeg mener man må se an situasjonen godt først. Kanskje spørre kompisen på forhånd? Jeg er litt for og imot denne regelen. Det er fordi man kan liksom ikke hindre kjærlighet. Man velger ikke selv hvem man er forelsket i. La oss si at 1 og 2 er sammen. Så gjør de det slutt. Så, etter litt tid blir 1 og 3 sammen, og det er ekte kjærlighet. SElv om det er litt ekkelt for 2 så er det ganske egoistisk å tenke at "siden det ikke fungerte mellom meg og 1, kan ikke min venn 3 prøve heller'". 2 har jo allerede hatt sjansen?! Og det virka ikke.. Synd, trist, leit. hehe, men jeg også ville blitt litt sjokka hvis min X hadde blitt sammen med venninda mi, men selvsagt om det hadde om noen år fra nå tror jeg ikke det hadde brydd meg SÅ mye.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 *rive opp skjorta og rope* Æ SAVNE LARS! Håper du har en BH under den greia der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå