Notatblokk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jo kåtere du blir (og viser det), og jo mer du klår, maser, hinter osv, - desto mindre lyst får hun. Så bare fortsett med det, dersom du vil at hun skal miste enhver lyst hun har til å ha sex med deg, og eventuelt kun gjøre det fordi hun føler seg presset til det. Kaster meg på som jente og bekrefter dette. Jo mer mas, desto mindre lyst! Det er såklart lov å hinte frempå og slikt, men tafser du og holder på henne/gjør seksuelle fremstøt hver gang du er borti henne så blir hun lei altså (det finnes selvfølgelig unntak, men de vil være lette å legge merke til). Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Enig. En god massasje eller lignende er mye mer sexy enn å bli klådd opp hele dagen. Tenk med riktig hode og du vil komme lengre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det Ngz sier høres jo ganske lurt ut, men lykke til Leasch! Kan garantere du blir meget seksuellt frustrert når ting stopper etter kosing og klåing. Får håpe du holder ut. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jenter er generelt glad i å kose en god stund før man begynner å "kjøre på". Så det får de av oss som er sprengkåte jævler respektere. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det Ngz sier høres jo ganske lurt ut, men lykke til Leasch! Kan garantere du blir meget seksuellt frustrert når ting stopper etter kosing og klåing. Får håpe du holder ut. takk takk! lykke til meg Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 I kveld fikk jeg vite at jenta jeg var dødsforelska i før hadde gjensidige følelser for meg. Og brått kom de tilbake. Men hun og bestekameraten min er nesten sammen, så nå er det vel ikke annet å gjøre enn å sette på blues og glemme det hele. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Den er stygg. Men, det finnes regler angående dama, den kommende dama, eller x-dama til kompisen. Og de reglene brytes ikke. Kjip situasjon det der. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva slags regler? Er nysgjerrig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 I kveld fikk jeg vite at jenta jeg var dødsforelska i før hadde gjensidige følelser for meg. Og brått kom de tilbake. Men hun og bestekameraten min er nesten sammen, så nå er det vel ikke annet å gjøre enn å sette på blues og glemme det hele. saa hun er (nesten) sammen med bestekompisen din mens hun har foelelser for deg og du for henne? hoeres ut som en potensiell stygg sak spoer du meg Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 I kveld fikk jeg vite at jenta jeg var dødsforelska i før hadde gjensidige følelser for meg. Og brått kom de tilbake. Men hun og bestekameraten min er nesten sammen, så nå er det vel ikke annet å gjøre enn å sette på blues og glemme det hele. saa hun er (nesten) sammen med bestekompisen din mens hun har foelelser for deg og du for henne? hoeres ut som en potensiell stygg sak spoer du meg Det er det og. Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Den er stygg. Men, det finnes regler angående dama, den kommende dama, eller x-dama til kompisen. Og de reglene brytes ikke. Det finnes bare én felles regel for de tingene. Og det er at alle situasjoner er unike, og derfor må man prate skikkelig med kompisen sin og finne en løsning. Alle andre regler er 100% bullshit, særlig de med ufravikelig hands-off. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 nesj... er så mange damer ute der, bros before hoes as... vanskelig for en kompis å si nei dere kanke holde på for jeg digger det ikke. Jeg vil hvertfall spare vennene mine for synet av meg oppå deres tidligere kjærlighet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så da er det bedre å være mentalt masochist og la seg stoppe fra å leve lykkelig med sin sjelevenn? Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 nesj... er så mange damer ute der, bros before hoes as... vanskelig for en kompis å si nei dere kanke holde på for jeg digger det ikke. Jeg vil hvertfall spare vennene mine for synet av meg oppå deres tidligere kjærlighet 1: What Lars said. 2: Hvis det er vanskelig for kompisen din å si "nei det vil være for vondt" har du ikke gjort som jeg sa. Prat skikkelig med kompisen din. Med en god venn er ikke dette noe problem å få snakket skikkelig ut om. Med en dårlig venn er det ikke så nøye. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg syns ikke det er noe gøy å våkne opp alene i senga. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva slags regler? Er nysgjerrig. 1, kommende dame. Ikke rør, ikke engang tenk på og rør. Om du tenker på det, slutt med det. 2, dama til kompis. Ikke engang tenk på og tenke på det engang. 3, xen til kompis. Kanskje. Du befinner deg i grenseland. Men kompis skal rådføres og "godkjenne" dette før noe annet skjer. Også glemmer vi ikke den fine "Bros before hoes" ^^ Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg syns ikke det er noe gøy å våkne opp alene i senga. Finnes ikke noe kjipere. Føler at jeg har valget; enten stå opp eller prøve å sove videre. Ingen å snu seg å holde rundt eller ligge å stirre på mens hu sover ^^ Jaja... iPod er vel den beste alternative sengepartneren Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Må si at den er fin, "Bros before hoes" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg syns ikke det er noe gøy å våkne opp alene i senga. du har iallefall kjaereste saa shut it please naermeste jeg har vaert med aa vaakne opp sammen med noen andre siden desember er da jeg vaaknet opp paa en sovesal/leilighet med 15 andre i Madrid idag tidlig edit: naar det gjelder broes before hoes-opplegget holdt jeg meg unna exer til kompiser for enhver pris. men naa gir jeg egentlig mer faen i det. er de ikke sammen lenger saa ser ikke jeg noen grun til aa holde meg unna hvis kjemien er der. Endret 20. september 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå