Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

hva er grei med damer som avlyset date bare et par timer foer? :thumbdown:

Ofte er det slik at den personen ikke er interessert. Av og til er det bare et eller annet helt uforutsigbart som har komt i veien, spør henne og få klarhet i det, så slipper du å gruble. :)

Jeg er forøvrig i et seriøst, veldig ferskt forhold nå og har det meget bra for tiden.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Oda_*

Erasus: Har da sagt det flere ganger at han er det pluss mye annet koslig.

Men jeg klarer visst ikke å nå gjennom med det, og da blir jo jeg lei meg. Når han ikke kan stole på det jeg sier :(

Han sier jo også at jeg ikke har gjort noe som har fått han til å ikke stole på meg.

Dette en utrolig forvirrende situasjon :dontgetit:

Burde jeg foreslå psykolog? For det virker jo som om selvbildet hans er raknet helt. Og verken han eller jeg aner hvorfor.

Lenke til kommentar
Erasus: Har da sagt det flere ganger at han er det pluss mye annet koslig.

Men jeg klarer visst ikke å nå gjennom med det, og da blir jo jeg lei meg. Når han ikke kan stole på det jeg sier :(

Han sier jo også at jeg ikke har gjort noe som har fått han til å ikke stole på meg.

Dette en utrolig forvirrende situasjon :dontgetit:

Burde jeg foreslå psykolog? For det virker jo som om selvbildet hans er raknet helt. Og verken han eller jeg aner hvorfor.

Hvor gammel er kjæresten din? Høres ikke ut som gamle menneske akkurat...

Kanskje du kan be din Ex ta kontakt med han og bare si at "hey, jeg kommer ikke til å prøve meg på dama de igjen så slapp av" :shrug:

Lenke til kommentar

Hei! Har ei kjæreste på 16 snart 17 år. Selv er jeg en gutt på 20 år.

Vi dater en måned nå. All kyssinga og sånnt går greit, men man vil jo selfølgelig ha noe mer.. Prøvde meg på det, og hun sa at hun var ikke klar enda. Prøvde 3 ganger - ingen effekt. Men fikk til å fingre henne da mens æ kyssa henne.

Spurte en gang når tid hun blir klar. Hun sa - at jeg slår opp med henne før det skjer eller noe sånnt. Spurte en gang til, hun sa kanskje ca om 1,5 år..

what to do? jeg har jo sterke følelser for henne!

Noe å anbefale? erfaringer med å vente så lenge?

på forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Hei! Har ei kjæreste på 16 snart 17 år. Selv er jeg en gutt på 20 år.

Vi dater en måned nå. All kyssinga og sånnt går greit, men man vil jo selfølgelig ha noe mer.. Prøvde meg på det, og hun sa at hun var ikke klar enda. Prøvde 3 ganger - ingen effekt. Men fikk til å fingre henne da mens æ kyssa henne.

Spurte en gang når tid hun blir klar. Hun sa - at jeg slår opp med henne før det skjer eller noe sånnt. Spurte en gang til, hun sa kanskje ca om 1,5 år..

what to do? jeg har jo sterke følelser for henne!

Noe å anbefale? erfaringer med å vente så lenge?

på forhånd takk!!

Hun har nok rett. Og om hun ikke vil ofre litt for forholdet er kanskje ikke forholdet så meget verdt heller

Dust. Sier jenta at hu ikke har lyst/er klar, prøver du ikke to ganger til på rappen :roll:

Pleier å funke

Lenke til kommentar
Dess mer du presser og maser på dess lengre blir det til ;)

Med mindre du presser hun til det, men det er ikke noe du ønsker...

Jeg ern følsom strik, og har veldig lite lyst til å presse henne til å ha sex! men mens vi kysser så klarer jeg ikke å holde meg bare på kyssing.. får såå jævlig lyst på sex!...

Lenke til kommentar
Ofte er det slik at den personen ikke er interessert. Av og til er det bare et eller annet helt uforutsigbart som har komt i veien, spør henne og få klarhet i det, så slipper du å gruble. :)

hun dro paa besoen til moren sin istedenfor saa jeg tipper det er det foerste. (jeg dro paa en to ukers ferie til Spania to dager etter vi snakket om aa treffes. hun sa jeg skulle ta kontakt naar jeg kom tilbake hvis jeg fortsatt var interisert. for min del virker det ikke som hun var saa interisert i det hele tatt naar hun drar paa besok til moren sin istedenfor)

Lenke til kommentar
Dess mer du presser og maser på dess lengre blir det til ;)

Med mindre du presser hun til det, men det er ikke noe du ønsker...

Jeg ern følsom strik, og har veldig lite lyst til å presse henne til å ha sex! men mens vi kysser så klarer jeg ikke å holde meg bare på kyssing.. får såå jævlig lyst på sex!...

Da får du lære impulskontroll :)

Lenke til kommentar

Jo kåtere du blir (og viser det), og jo mer du klår, maser, hinter osv, - desto mindre lyst får hun. Så bare fortsett med det, dersom du vil at hun skal miste enhver lyst hun har til å ha sex med deg, og eventuelt kun gjøre det fordi hun føler seg presset til det. :)

Ellers, for å faktisk svare på det du spør om: Gjør henne trygg på en ting av gangen. Om dere dusjer sammen etc uten at du klår, blir det naturlig å se henne naken. Om dere har en kveld med heftig klining, og litt klåing, men kun ovenfor navlen, og uten å klå noe mer etter at dere har evt. lagt dere, forbinder hun ikke den type klåing med press. Etter hvert skal du nok se at nysgjerrigheten hennes overvinner usikkerheten. Det spørs jo hvor mye du har ødelagt ved å gnåle om hvor kåt du er allerede da.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Jo kåtere du blir (og viser det), og jo mer du klår, maser, hinter osv, - desto mindre lyst får hun. Så bare fortsett med det, dersom du vil at hun skal miste enhver lyst hun har til å ha sex med deg, og eventuelt kun gjøre det fordi hun føler seg presset til det. :)

Ellers, for å faktisk svare på det du spør om: Gjør henne trygg på en ting av gangen. Om dere dusjer sammen etc uten at du klår, blir det naturlig å se henne naken. Om dere har en kveld med heftig klining, og litt klåing, men kun ovenfor navlen, og uten å klå noe mer etter at dere har evt. lagt dere, forbinder hun ikke den type klåing med press. Etter hvert skal du nok se at nysgjerrigheten hennes overvinner usikkerheten. Det spørs jo hvor mye du har ødelagt ved å gnåle om hvor kåt du er allerede da.

takk! fått endelig fornufitg svar. Har ikke ødelegt noe som helst da! Prøver meg på det du har skrevet )

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...