Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Så du syntes ikke det er for tidlig å starte me nye nytt etter 1-2 uker?

Vi har planer om å være gode venner, men ettersom han blir såpass sur, så ser vel ikke det så lyst ut. Det er bare veldig trist å skulle miste sin beste venn, å det er vel derfor jeg ikke ønsker å såre han.

Det er ikke for tidlig når han har mista følelsene. Om han har mista følelsene så kan det vel ikke plage han, og siden det er slutt har han ikke en dritt med det å gjøre

Siden han blir sur, så har han med stor sannsynlighet ikke det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvom jeg ikke er aktiv i denne tråden så er det vel lov å dele litt, tror kanskje det kan hjelpe litt å få det ut til noen andre enn meg selv..

Er i militæret for tida, for tida sidn jeg innen svært kort tid har dimmitert..

Har seg sånn at når jeg kom der jeg er nå traff jeg ei veldig søt jente som det skulle vise seg at kom inn på samme tropp som meg.. Det ble ganske greit en gnist mellom oss med en gang, og det ble noe mer. Fikk sterke følelser for jenta, og ble ikke bedre da hu kysset meg for første gang, jeg var i himmelen.. Men komplisert skulle det bli, jenta ville ikke at noen andre skulle vite det, greit nok med tanke på rykter og tull som går her inne.. Men frustrerende nok til tider, vanskelig var det.. Men ble og spennende med tanke på at vi kysset kun når andre folk ikke var til tider, og flørtet så diskre som mulig.. Men jeg fikk for sterke følelser for henne, men hu ville ikke endre noe.. Ville fortsatt ikke at folk skulle vite det.. Dette ble ett voksende problem for meg, men fortsatt ikke noe respons fra henne.. Da hjalp det ikke at hu rotet med en kar på byen foran meg, da ble alt litt satt tillbake en stund.. Men igjen så ble følelsene der for min del vertfall.. Endte jo med at jeg til slutt ble sveiseblind full og har regelrett kjefta hu huden full på fylla, etter det har aldri ting vært det samme.. Men mine følelser er der fortsatt, og nå dimmer jeg jo svært snart.. Så klarer ikke å unngå å være deppa, omgåes jo sammen med henne fortsatt og det gjør jo at jeg ikke klarer å være meg selv...

Men kan vel se på det posetivt, når jeg dimmer så får jeg dette litt på avstand, men igjen dette vil jeg ikke..

huff å haff!

Lenke til kommentar
Gud som jeg elsker å være samboer. Jeg skal ha nattskift i natt, også hadde jeg lagt meg nedpå litt. Også kom han inn for å kose. Endte med at han sovnet og begynte å snorke meg inn i øret. Noe så utrolig, fantastisk søtt. :love:

Høres ut som han ikke tenner på deg lenger.

:tease:

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at han ikke tar telefonen, ffs. Han sa han skulle ringe meg når hunden var ferdigstelt, så fikk jeg mms fra moren hans med bilde av han og hunden vår som sov, og så våknet han, sendte meg to meldinger, for så å ikke ta telefonen når jeg ringer. -_-

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at han ikke tar telefonen, ffs. Han sa han skulle ringe meg når hunden var ferdigstelt, så fikk jeg mms fra moren hans med bilde av han og hunden vår som sov, og så våknet han, sendte meg to meldinger, for så å ikke ta telefonen når jeg ringer. -_-

Helt forferdelig, men det kan være greit å gi stakkaren litt privatliv også, han er jo ikke bitchen din, han er en selvstendig person går jeg utifra.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oda_*

Hva gjør man med en kjæreste som er sjalu på dine tidligere forhold? Altså, kjæresten min har ikke hatt noen andre enn meg, så jeg var h*n sin første. Men jeg har hatt ett tidligere forhold.

Og dette går h*n og er fryktelig deppet over. Jeg har heller aldri hatt noe kontakt med den eksen min etter bruddet.

Hva gjør jeg? Hva sier jeg? :(

Lenke til kommentar
Hva gjør man med en kjæreste som er sjalu på dine tidligere forhold? Altså, kjæresten min har ikke hatt noen andre enn meg, så jeg var h*n sin første. Men jeg har hatt ett tidligere forhold.

Og dette går h*n og er fryktelig deppet over. Jeg har heller aldri hatt noe kontakt med den eksen min etter bruddet.

Kan si det jeg hadde sagt hvis noen hadde vært så dum og sutra over det.

"Ja jeg har vært i et forhold før, men det er en grunn til at jeg ikke er i det forholdet lenger og at jeg er i forhold med deg. Og det er fordi jeg er kun sammen med noen jeg ser en fremtid med."

Nå er jo ikke dette noe alle tenker, men jeg kan iallefall ikke se for meg å være sammen med noen uten å se en fremtid i det :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Gnurwald CountDoom

Kjennern eksen eller noe, er det noe bakliggende sjalusidritt? De fleste her i verden har hatt forrige forhold, så han har ingen grunn til å være sjalu. Det er sikkert en god grunn til at det ble slutt, og det er han du vil ha nå. Kjærester må lære seg å ikke henge seg nazimasse opp i fortiden. "Ja, jeg har hatt ett forhold? So what. Det er DEG jeg vil ha nå", kinda thing. Ya know.

Sjalusi er noe dritt som sliter deg i to om man ikke får det ut ordentlig. Han har kansje en bakliggende tanke som ligger og gnager. "Hvem var best?", eller noe. Det beste er, iflg min mening, å bare få det ut av systemet. Alle baktanker vekk. Rent bord, men han er og egoistisk til å i det hele tatt oppføre seg slik.

Vanskelig, men langt ifra uoverkommelig!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oda_*

Nei, han kjenner ikke eksen min. Han har ikke sett han i virkeligheten eller noen ting.

Det er nok noen baktanker han har, som du sa Gnurwald "hvem som er best" osv.

Jeg har iallefall sagt til han at han må leve i nuet og tenke på at det er en grunn til at jeg heller ville være sammen med han enn eksen min.

Så får jeg håpe at han klarer å legge det bak seg :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...