Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_trengerlitthjelp_*
Skriv du synes hun var søt, og at du gjerne vil møte henne igjen.

Må jo funke?

erfaringer med den der? :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_trengerlitthjelp_*
"syns det var såpass hyggelig av meg å følge deg helt hjem, at nå føler jeg du skylder meg en middag. Skal vi si lørdag? ;-)"

:)

Den var faktisk ikke så dum. ;D

Lenke til kommentar
"syns det var såpass hyggelig av meg å følge deg helt hjem, at nå føler jeg du skylder meg en middag. Skal vi si lørdag? ;-)"

:)

Hehe, nydelig :thumbup:

du ville gjort det slik? når isåfall ville du gjort dette? så fort som i morgen, eller ventet litt lengre?

Jeg ville satsa på å sendt om morgenen. Alle elsker å våkne opp til en morsom/koslig melding :love:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Syns ikke det passer å sende kjærlighetserklæringer over SMS, jeg. Bedre å ringe og få det overstått enn å utsette det med SMS-prat i evigheter. Får jo senebetennelse i tommeln av å skrive SMS med en ny flamme en hel dag.

Så er ikke det å å be segselv på middag noen kjærlighetserklæring akkurat da :dontgetit:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Kjæresten min er ikke forelsket i meg lengere. Han forguder meg, vil ikke slå opp. Men han er ikke like forelsket i meg som jeg er i han. Hva skal jeg gjøre? Er dette en periodeting? Er det vanlig at sånt skjer når det har gått lang tid? Selv har mine følelser vært opp og ned, men jeg har hele tiden vært forelsket.

Lenke til kommentar

Det er vel opp til dere? Om ikke slå seg til ro, så forbli sammen allikevel, til dere føler dere burde bevege dere videre, om dere ikke vil slå dere til ro.

Edit: Storebroren min er 20 og har nettopp blitt pappa til tvillinger og flytter sammen med barnemoren når han er ferdig med lærlingejobben i oktober. :)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Nå begynner ting å bli mer og mer seriøst. Og det er så skummelt. Jeg kan kjenne panikken bre seg like under huden. Men jeg vil ikke ha panikk. Jeg vil nyte det. Men det er så mange "Hva om...".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...