ilpostino Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 tenkte å sende henne en melding da, ringe syns jeg blir litt formelt, en liten morsom melding er kanskje heller veien å gå? hvis du ønsker å sende melding så gjør det Lenke til kommentar
Gjest Guest_trengerlitthjelp_* Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Skriv du synes hun var søt, og at du gjerne vil møte henne igjen. Må jo funke? erfaringer med den der? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ffs, skal du skrive noe til hun, så finn på ett eller annet morsomt å åpne med, ikke driv å skriv at hun er søt og snill osv, forsøk å skille deg litt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 "syns det var såpass hyggelig av meg å følge deg helt hjem, at nå føler jeg du skylder meg en middag. Skal vi si lørdag? ;-)" Lenke til kommentar
Gjest Guest_trengerlitthjelp_* Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 "syns det var såpass hyggelig av meg å følge deg helt hjem, at nå føler jeg du skylder meg en middag. Skal vi si lørdag? ;-)" Den var faktisk ikke så dum. ;D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) "syns det var såpass hyggelig av meg å følge deg helt hjem, at nå føler jeg du skylder meg en middag. Skal vi si lørdag? ;-)" Hehe, nydelig du ville gjort det slik? når isåfall ville du gjort dette? så fort som i morgen, eller ventet litt lengre? Jeg ville satsa på å sendt om morgenen. Alle elsker å våkne opp til en morsom/koslig melding Endret 1. september 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 "syns det var såpass hyggelig av meg å følge deg helt hjem, at nå føler jeg du skylder meg en middag. Skal vi si lørdag? ;-)" Hehe, nydelig Småflaut å innrømme, men jeg er litt av en sms-sjarmør til å være 24.. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Syns ikke det passer å sende kjærlighetserklæringer over SMS, jeg. Bedre å ringe og få det overstått enn å utsette det med SMS-prat i evigheter. Får jo senebetennelse i tommeln av å skrive SMS med en ny flamme en hel dag. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Syns ikke det passer å sende kjærlighetserklæringer over SMS, jeg. Bedre å ringe og få det overstått enn å utsette det med SMS-prat i evigheter. Får jo senebetennelse i tommeln av å skrive SMS med en ny flamme en hel dag. Så er ikke det å å be segselv på middag noen kjærlighetserklæring akkurat da Endret 1. september 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 PepsiCo answered for me.. Det er en stor forskjell på flørt og kjærlighetserklæring. Noe alá forskjellen mellom å barbere seg og å kappe av seg hodet. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 SMS er et helt supert og uformellt flørtemedium! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Men med folk du knapt kjenner mener jeg? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 det spørs vel litt hvor gamle dere er. hadde noen som hadde vært interisert i meg tatt kontakt per SMS hadde jeg selvfølgelig synes det hadde vært flatterende men jeg hadde foretrokket kontakt mer telefon (snakke sammen) iallefall de første dagene. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kjæresten min er ikke forelsket i meg lengere. Han forguder meg, vil ikke slå opp. Men han er ikke like forelsket i meg som jeg er i han. Hva skal jeg gjøre? Er dette en periodeting? Er det vanlig at sånt skjer når det har gått lang tid? Selv har mine følelser vært opp og ned, men jeg har hele tiden vært forelsket. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 De sier forelskelse kun varer i to år (den kjemiske reaksjonen i hjernen, din, altså), og at det deretter er et spørsmål om å gå videre, eller om å elske noen. Eller det kan være en periode. Noe utenforstående som distraherer eller forstyrrer ham. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hm. Det høres fornuftig ut.. man kan jo ikke være like forelsket hele tiden. Men skal man elske noen, slå seg til ro i en alder av 19? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Det er vel opp til dere? Om ikke slå seg til ro, så forbli sammen allikevel, til dere føler dere burde bevege dere videre, om dere ikke vil slå dere til ro. Edit: Storebroren min er 20 og har nettopp blitt pappa til tvillinger og flytter sammen med barnemoren når han er ferdig med lærlingejobben i oktober. Endret 1. september 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 hører du med noen som har vært gift i 50 år så vil de garantert si at det har gått opp og ned med forelskelsen til den de har vært gift med. jeg setter derfor en sur cent på at det er en periodeting. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nå begynner ting å bli mer og mer seriøst. Og det er så skummelt. Jeg kan kjenne panikken bre seg like under huden. Men jeg vil ikke ha panikk. Jeg vil nyte det. Men det er så mange "Hva om...". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå