Neppe Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Men om man treffes hver dag, så trenger man jo ikke å tilbringe absolutt hele dagen sammen. 9213964[/snapback] Trodde det var sånn at når man bor sammen, skal man sitte oppå hverandre heeele tiden jeg. Håhå, det hadde vært slitsomt. Endret 6. august 2007 av Neppe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nå siktet jeg jo til de som IKKE bor sammen da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 9216534[/snapback] Koselig lesning. Håper dere klaffer like bra irl som på nett da. Personlig kan jeg ikke klage selv. Jeg er blidere enn på lenge. ^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) 9216534[/snapback] Koselig lesning. Håper dere klaffer like bra irl som på nett da. Personlig kan jeg ikke klage selv. Jeg er blidere enn på lenge. ^^ 9222016[/snapback] Hvem er den heldige? Jeg er og temmelig happy om dagen Endret 6. august 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg er og temmelig happy om dagen Slenger meg på den Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvem er den heldige? Jeg er og temmelig happy om dagen 9222058[/snapback] Samme det har vært de siste 5 månedene? Kommer aldri til å bli bare han og meg, men det fungerer greit sånn det er nå. Når vi er sammen er det meg og han. Vi snakker om det meste, han lager middag mens jeg susser han på ryggen, vi spiller, vi holder hender, vi hører at vi er søte sammen. Når vi ikke er sammen gjør vi hva enn vi vil, uten at vi trenger å snakke noe om det. Jeg likte det ikke helt i starten, men nå syntes jeg det er veldig ålreit. Kan godt innrømme at jeg fint ville hatt han for meg selv, men det fungerer veldig fint sånn ting er nå. Skjønner at du er happy, forresten. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Gjest_idiot Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Fy faen, NÅ har jeg klart det! Jeg er forelska i en ganske god venn av meg. Hun vet det, for jeg har sagt det til henne. MEN hu har kjæreste. Så sendte jeg nettopp melding til henne, bare for å si at jeg fortsatt har føleleser for henne osv., så trodde hun at det var kjæresten som sendte melding (vi har ganske like navn), så svarte hun selvfølgelig slik hun ville svart kjæresten sin, og ETTER at hun hadde sendt meldinga oppdaga hun at det var JEG som sendte melding, og ikke kjæresten, men da var det allerede for sent, for da var jo meldinga svart på. Så ble det temmelig pinlig etterpå, hu beklaga seg og forklarte hva som hadde skjedd og sånn. Nå er jeg drit forbanna på meg selv for at jeg sendte melding i det hele tatt, hvorfor kan ikke jeg bare holde kjeft i stedet for å rote til alt sammen bestandig? HERREGUD! Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 For meg virker det som om dette var hennes feil. Du ville jo bare gi utrykk for følelsene og meningene dine. Da hun forveksler navnene deres og sender feil er jo dette ikke noe du kan klandres for. Lykke til videre Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Enig at det er hennes feil. Det er ikke noe du kan gjøre noe med. Kjipt situasjon ja. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_idiot Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Selv om det knakskje var hennes feil er jeg allikevel irritert på meg selv for å ha sendt melding. uansett da så var det utrolig kjipt å lese det hun skrev til kjæresten sin, når det er sånne ting jeg skulle ønske hu skrev til meg i stedet. Men jeg ha rfått roa meg ned litt nå, så det er ikke like ille lenger (selv om det fortsatt er litt kjipt.) Jeg prøvde på en måte å få litt trøst av henne, hadde håpa hun kanskje ville si at det var greit eller noe, men klarte isteden å lage en kjempeekkel og veldig pinlig situasjon, hurra for meg! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Var et par månder siden det ble slutt mellom meg å eksen, men har de samme følelsene for henne enda.Vi er gode venner enda. har lyst å få henne tilbake igjen, men hvordan skal jeg gå frem? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Var et par månder siden det ble slutt mellom meg å eksen, men har de samme følelsene for henne enda.Vi er gode venner enda. har lyst å få henne tilbake igjen, men hvordan skal jeg gå frem? 9223289[/snapback] Si det som det er? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: 5200posts Endret 7. august 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Var et par månder siden det ble slutt mellom meg å eksen, men har de samme følelsene for henne enda.Vi er gode venner enda. har lyst å få henne tilbake igjen, men hvordan skal jeg gå frem? 9223289[/snapback] Du har kommet til rett sted kompis. Egentlig så spiller bruddet og etter-følelsene en stor rolle, men får gi et kort svar. Myk henne opp ved å snakke om minnene og hvor godt dere hadde det sammen. Si at du savner henne og at du fortsatt har følelser for henne. Hvis hun føler det samme, vil hun antageligvis spørre om du ønsker å bli sammen henne igjen. Husk å gi henne tid hvis hun er i tvil. Dette funket for meg en gang, så håper den vil funke for deg og. Lykke til! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Var et par månder siden det ble slutt mellom meg å eksen, men har de samme følelsene for henne enda.Vi er gode venner enda. har lyst å få henne tilbake igjen, men hvordan skal jeg gå frem? 9223289[/snapback] Grin deg til det. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Var et par månder siden det ble slutt mellom meg å eksen, men har de samme følelsene for henne enda.Vi er gode venner enda. har lyst å få henne tilbake igjen, men hvordan skal jeg gå frem? 9223289[/snapback] Du har kommet til rett sted kompis. 9223795[/snapback] Jepp, her er stedet hvor nerde-folket gråter av seg sine kjærelighets sorger. Jeg derimot, har fått et litt annet syn på saker og ting, og fint er jaggu det Slutt og leit, bare vent, så kommer det ei berte rundt hjørnet A) Du kan gjøre som Neppe sier, gråte deg til det som en jente på 5 år B) Du kan ta det som en mann, si til henne at du fortsatt ønsker hennes tilstedeværelse or what ever. C) Du kan hoppe på ei annen kanin, menn skal ikke ha samme dame for alltid, det er bare en norm. Endret 7. august 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Når vi ikke er sammen gjør vi hva enn vi vil, uten at vi trenger å snakke noe om det.Jeg likte det ikke helt i starten, men nå syntes jeg det er veldig ålreit. Kan godt innrømme at jeg fint ville hatt han for meg selv, men det fungerer veldig fint sånn ting er nå. Skjønner at du er happy, forresten. ^^ 9222118[/snapback] Hmm. Er litt vanskelig å lese hva du egentlig mener med dette. Er dere i et såkalt "åpent forhold" der det er lov å ha noen på si? Det hadde aldri, aldri funket for meg. Men kanskje jeg misforstår - det er greit å gi hverandre tid med egne venner, og ikke henge oppå hverandre konstant. Hver dag sammen blir i meste laget, både for oss og venner. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal kalle oss, derfor velger jeg å ikke kalle det noe bestemt. Han sa helt fra starten vi begynte å date at han ikke vil binde seg seriøst til noen før han føler han er klar for å slå seg helt til ro med én person. Selvom jeg aldri har vært i et sånt forhold, syntes jeg det er okei. Han er kanskje den mest ærlige personen jeg noensinne har møtt, og har lagt alle kortene på bordet fra dag en. Han sa jeg ikke måtte tro at vi ikke kjærester fordi han ikke syntes jeg er bra nok, pen nok, morsom nok osv. Men han vil ikke love meg noe når det ikke er det riktige for han per dags dato. Det setter jeg jo pris på. Det er som sagt helt greit, vi har det så sinnsykt bra når vi er sammen. I Mellomtiden gjør begge hva vi føler for, med hvem enn vi føler for, uten at det er noe vi trenger å diskutere eller snakke sammen om. Er jo perioder jeg syntes det er litt frustrerende da. For jeg liker han jo utrolig godt. Han er det peneste jeg noen sinne har lagt hendene mine på, i tillegg til at han har utrolig mange fine egenskaper. Er ikke alltid man vil dele på sånne. Endret 8. august 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er jo perioder jeg syntes det er litt frustrerende da. For jeg liker han jo utrolig godt. Han er det peneste jeg noen sinne har lagt hendene mine på, i tillegg til at han har utrolig mange fine egenskaper. Er ikke alltid man vil dele på sånne. 9236487[/snapback] Hvorfor har jeg på følelsen at inne i deg er det en liten jente som gråter? Jeg tror sjela di kan bli seriøst F-d up, i mangel av noen bedre ord, av å holde på sånn over tid. Jeg unner deg virkelig noe bedre. Selv om han er ærlig (det er jo bra!) så er ikke dette en god løsning for deg. Jeg unner deg virkelig å finne en som vil gi seg selv til deg. Da får du det godt inni deg. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 I mellomtiden gjør begge hva vi føler for, med hvem enn vi føler for, uten at det er noe vi trenger å diskutere eller snakke sammen om. Innebærer det å være utro og eller? Det er fint at dere har et slikt åpent forhold, men syns ikke det kan fungere uten grenser / enkle regler heller. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Man er jo ikke utro når man har sagt at det er lov å gjøre hva man vil. De har vel ikke et åpent forhold engang, de bare møtes og har det fint uten videre forpliktelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå