Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

okei dårlig skrevet av meg.. Jeg skulle ønske enkelte gutter kunne drite i å lyge, ikke holde avtaler osv.. Selv om man ser pen ut trenger man ikke være drittsekk.. That's what I mean.. Det virker som om man enten må velge mellom en snill gutt som man ikke tenner på, eller en kjekkas som er slem. JEG har iallefall ikke møtt noen som båder er pen og er snill.

Det tviler jeg sterkt på. Det er garantert mange som du har hatt/har i din omgangskrets som har begge egenskapene. Selv vil jeg si at jeg vet om en hel drøss av slike gutter. Enten så er du dårlig til å se egenskapene til folk eller legger lista til "pen" ekstremt høyt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet du hvorfor? Fordi jenter ser på "kjempesnille" gutter som "bare-venner", aldri kjærester. De kan gjerne ha en guttevenn som er skulder å gråte på, og fortelle all verdens ting til. Men da kan man ikke være kjærester, for da er hun redd for å "ødelegge vennskapet".

Har vel fått høre det et par ganger ja. For ikke å snakke om: "Du er en sånn gutt som alle jenter skulle ønske de var sammen med". Da jeg svarte "javel, hva venter du på", ble det brått stille...

Du som meg kompis, vet hvordan akkurat det der er, for å si det sånn. *føle med*

Lenke til kommentar
Vet du hvorfor? Fordi jenter ser på "kjempesnille" gutter som "bare-venner", aldri kjærester. De kan gjerne ha en guttevenn som er skulder å gråte på, og fortelle all verdens ting til. Men da kan man ikke være kjærester, for da er hun redd for å "ødelegge vennskapet".

Har vel fått høre det et par ganger ja. For ikke å snakke om: "Du er en sånn gutt som alle jenter skulle ønske de var sammen med". Da jeg svarte "javel, hva venter du på", ble det brått stille...

Du som meg kompis, vet hvordan akkurat det der er, for å si det sånn. *føle med*

+1

been there, done that.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Merk at det er en undskyldning! Dersom jeg hadde hatt en god venn som jeg også var forrelsket i , hadde jeg gitt blaffen i "at det kan ødelegge vennskapet" om vi ble kjærester.

Hadde jeg derimot hatt en koselig kompis som jeg ikke hadde følelser for, men som var hyggelig å tilbringe tid med hadde jeg brukt "vennefelleundskyldningen" for å unngå å såre han

Lenke til kommentar
Min ex var også utro på byen, dog etter en helg med litt krangling da jeg var i en annen by. Tragisk.. Han ringte om natta og sa "jeg er så full, jeg vet ikke hva jeg gjør.." og la på. Og tok ikke telefonen før dagen etterpå ca. 1400. Jeg var jo så utrolig bekymret at jeg holdte på å dø. Det værste var at han ikke sa det før en uke etterpå, og i mellomtiden sa han at han var usikker på oss osv.. jeg gjorde ALT jeg kunne for å beholde han, helt til han tilsto at han bare var nervøs fordi han hadde kysset en annen jente den helgen. OG akkurat da ville jeg dø.. Det er så ille når du først tror DU har gjort noe galt, og så får du vite at han løy om det + at han var utro.. Han hadde også gjort andre ting som ikke nevnes nå.. og min tillitt har vært sveket GANG på gang..

Det er så rart at 1 person kan gjøre så mye tull på 3 år, når jeg ikke gjorde noen ting.. faktisk! Jeg syns det er for teit, og jeg har liksom troa på at man klarer å holde seg i skinnet om man vil!

Så nå har jeg vært singel i 8 mnd og jeg trives jo med det. Men jeg skulle ønske jeg kunne møtt noen som har de samme verdiene som meg. Det kan da ikke være så mye å folange å være ærlig og snill??

Og det værste er jo at de fleste sier jo "man finner aldri snille gutter, det er umulig", er det sant? Hvorfooooor? :/

Så om du er der ute prince charming, så gjerne send deg med oppkrav i Posten. Jeg kan hente deg når som helst! :);)

Huff da, triste greier. Du vil nok finne han til slutt da.

Lenke til kommentar

Det finnes oppoverbakker (tøffe tider), og nedoverbakker (lykkelige tider). Føler selv for tiden at det går litt i oppoverbakke, men det begynner å flate litt ut. En ting jeg vet, det er at jeg ser for meg en fremtid med denne jenta. Så får vi se med tiden hvordan det går...

Lenke til kommentar

Problemet er at gutter forelsker seg selv i bestevenninna si til tider. Og da gjør det minst like vondt å høre "jeg er så glad vi kan aldri være sammen fordi da ødelegger vi det gode vennskapet". Vi feiltolker gjerne signaler som klemming og holding i hånda på byen også. Er selvsagt ikke jentene sin feil at det skjer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det finnes oppoverbakker (tøffe tider), og nedoverbakker (lykkelige tider). Føler selv for tiden at det går litt i oppoverbakke, men det begynner å flate litt ut. En ting jeg vet, det er at jeg ser for meg en fremtid med denne jenta. Så får vi se med tiden hvordan det går...

Er det ikke slitsomt å hele tiden måtte kjempe for de gode tidene? Synes dere har hatt mye tøft i forholdet deres.

Det er ikke ment som kritikk, bare som spørsmål. For dere er ikke så gamle?

Lenke til kommentar
Så lenge de gode tidene fortsatt er verdt å kjempe for og veier opp for de vonde, ser jeg ingen grunn til å gi opp. Kanskje kanonkent ser det på samme måte? (:

Ja, det kan jo hende. Folk er jo forskjellige og har ulikt syn på forhold også. Det var som sagt ikke kritkk, bare for å understreke det. :)

Lenke til kommentar
Problemet er at gutter forelsker seg selv i bestevenninna si til tider. Og da gjør det minst like vondt å høre "jeg er så glad vi kan aldri være sammen fordi da ødelegger vi det gode vennskapet". Vi feiltolker gjerne signaler som klemming og holding i hånda på byen også. Er selvsagt ikke jentene sin feil at det skjer.

Du får sagt det, Bytex. Stemmer så alt for godt det der.

Lenke til kommentar

Men hvis jentene er så redde for å ødelegge vennskapet hvorfor skal de da absolutt begynne å holde hånda og kose med bestevennen osv? De skjønner jo veldig godt hvilke signaler de sender ut..

Endret av Machius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...