Menial Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hvorfor er gutter så vanskelige å forstå seg på?;P De gjør noe, men så skal det liksom ikke bety noe likevel. Ah. Jeg gir opp. Kjærlighet skal ikke være enkelt ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Nettopp derfor har jeg unngått å involvere meg i kjærlighet de siste 5-6 årene. Funker utmerket. Jobber, eter, runker, sover. I forskjellig rekkefølge alt ettersom. Endret 18. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Snart 3år på meg med min kjære. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Snart 3år på meg med min kjære. Da er det faen meg på tide med blomster... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Åååh, det er så godt å være forelsket. Om to dager har vi vært sammen i fem måneder, og ting er så gode. Ikke vær negative, tards, det er deilig å være forelsket. Akkurat nå sitter vi og redigerer bilder sammen, og diskuterer "photoshop-magi", og det er så herlig å være med en som deler interessene ens ned til siste pixel. Høhø, noen som har det. Grattis. Syntes singellivet er fint, jeg. Trives med å date litt her og date litt der. Det er ikke noe galt med å være alene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Singellivet er best, godt med frihet til å tøse rundt på det som er å finne =) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Ikke nødvendigvis derfor jeg ikke har funnet meg noen. Jeg ser bare ikke poenget med å ha kjæreste bare for å ha kjæreste. Men såklart, fysisk kontakt er ålreit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg "tøser" ikke rundt eller noenting. For da blir det vanskelig igjen med en gang. Bare holder meg unna ALT. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg "tøser" ikke rundt eller noenting. For da blir det vanskelig igjen med en gang. Bare holder meg unna ALT. Blir det ikke ensomt? :| Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det hadde jeg aldri greid. Altfor glad i oppmerksomhet og kontakt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nei, syns ikke det. Har kompiser, bare har ingen trang til å rote med kvinnfolk og ta alt styret som kommer med det. Sånn har jeg vært i mange år nå. Blir bare vant til det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Tror ikke jeg hadde greid meg stort lenge uten fysisk kontakt.. Men det er vel en vanesak Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hadde en finfin ferietur med dama forrige uke Var på geilo hos min, og tok en overnatting på Gol i helgen og fikk med oss en herlig konsert. Hadde også 14 mnd-dag. Ikke noen dag å feire liksom, men er kjekt å bare være oss 2 på akkurat den datoen Slitsomt å komme tilbake i jobb etter 4 uker ferie nå! Men så får jeg så koselige meldinger av madammen når jeg er på jobb at dagene går helt strålende Hehe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Eyy, det er juks å ha 14mnd-dag når det har vært slutt i mellomtida Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er noen her inne sånne som gjerne svarer på en melding et døgn etter dere leser den? Kjenner flere jenter som er slik, uten at svaret trenger noen gjennomtanke, kan det allikevel komme svar etter 1 minutt, eller 2 døgn. Jeg har ingen problemer med dette altså, bare lurer, siden jeg selv garantert glemmer å svare om jeg ikke gjør det innen 5 minutt.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er noen her inne sånne som gjerne svarer på en melding et døgn etter dere leser den? Kjenner flere jenter som er slik, uten at svaret trenger noen gjennomtanke, kan det allikevel komme svar etter 1 minutt, eller 2 døgn. Jeg har ingen problemer med dette altså, bare lurer, siden jeg selv garantert glemmer å svare om jeg ikke gjør det innen 5 minutt.. Typisk jenter det der. Tar opp mobilen, leser meldinga og fortsetter på noen annet.. Så går det laaang tid, og dem begynner å kjede seg, tar opp telefonen, leser meldinga og tar seg tid til å svare. Fikk nøye fortalt dette da jeg gikk i 10kl, kanskje noe dem vokser av seg Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er noen her inne sånne som gjerne svarer på en melding et døgn etter dere leser den? Kjenner flere jenter som er slik, uten at svaret trenger noen gjennomtanke, kan det allikevel komme svar etter 1 minutt, eller 2 døgn. Jeg har ingen problemer med dette altså, bare lurer, siden jeg selv garantert glemmer å svare om jeg ikke gjør det innen 5 minutt.. Typisk jenter det der. Tar opp mobilen, leser meldinga og fortsetter på noen annet.. Så går det laaang tid, og dem begynner å kjede seg, tar opp telefonen, leser meldinga og tar seg tid til å svare. Fikk nøye fortalt dette da jeg gikk i 10kl, kanskje noe dem vokser av seg Njaa.. Vokser av seg vet jeg ikke med.. De jeg kjenner som er slik er fra 21 til 25 Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Om dem vil bli kvitt fyren så er ikke det beste å svare da, om det så er 1minutt etter eller et døgn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå