Solefald Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 er venn med 2 av 11 exer. gjensidig brudd dei 2 gangene. så der ligger vel grunnen. Lenke til kommentar
Gjest Bahg Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvordan skal man forholde seg til "dunk-calls"? Ei veldig god veninne som ringte meg i natt og prata en del (hun var helt klart ganske full). Hun sa hun ville at jeg skulle komme og at hun ville være med meg osv. Ignore, eller kan det ligge noe bak det? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Drrrrrunk-calls skulle det stå, sorry! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Man har ikke så særlig mye kontroll når man er full, man sier mangt, særlig ting man ikke klarer å si ellers. Syns ikke du skal ignorere det, jeg. Snakk med henne om det og forklar situasjonen. Kanskje ho faktisk liker deg, men kanskje for sjenert til å si det? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det myst84 sier har jeg også opplevd.. Sjenert jente+alkohol = litt mer mot, samme om det er frivillig eller ufrivillig. Lenke til kommentar
Gjest Bahg Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det har skjedd en gang før også, med samme jenta. Da snakket vi faktisk om det, og det endte opp med at vi bestemte oss for å være venner. Men nå har vi faktisk et mye bedre forhold til hverandre, og står hverandre veldig nært. Litt pussig at hun ringte, når vi faktisk begge er klar over at vi har avtalt å være venner. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kan være at hun rett og slett er så sulten på kjepp at hun ser en mulighet hos deg. Når hun våkner opp edru er denne lysten vekke. Er ikke umulig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Noe sånt tenkte jeg også. Kjedet seg i fylla og benyttet muligheten til å få litt oppmerksomhet som hun kan unnskylde med at hun var full dagen etter. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvis det er tilfellet, så er jeg veldig glad for at vår man handlet riktig. For meg blir det galt å ha seg med en når vedkommende er full. Da blir det på en måte utnytting for meg. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 myst84; det var akkurat det jeg tenkte også. Forrige gang ble jeg hos henne til hun sovnet, så dro jeg. Denne gangen møtte jeg henne ikke. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hvor ofte er dere sammen med personen du nettopp har blitt sammen med? Blir det for voldsomt å presse seg på hver dag de første par ukene? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har ikke dame nå for tida, så kan ikke svare på første spørsmålet, men når det gjelder andre, så kommer det egentlig an på hvert enkelt individ. Min mening er at hver dag blir i det drøyeste laget. Nå spiller avstanden mellom paret en stor rolle, men om de er fra samme by, så betyr ikke det at man skal henge sammen hele tiden. Syns det er viktig å gi hverandre rom og frihet (erfaring erfaring), så beste er vel når man føler for det eller har lyst til det. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det kommer an på. Jeg har en venn jeg møter hver dag. Vi møtes ikke nødvendigvis så lenge, kan godt møtes for bare en halvtime eller noe Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det var pga jenta at jeg ble deprimert. Alle de gangene jeg aldri tok steget, det lille enkle steget, som gjorde meg syyk. Jeg vil ikke se henne, jeg skulle ønske det ikke var jeg som likte henne så godt. Hater å måtte se henne. Selvfølgelig ble det sånn idag. Var sammen med henne, og jeg måtte se på hele den jenta, så nært perfekt som hun er. Klarer ikke se på hva jeg har gått glipp av. Hater meg selv, klarer ikke se henne i øya lenger. I over et halvt år nå har jeg vært i helvette pga av henne. Vil glemme henne, men jeg kan jo ikke det uten å ha prøvd herreguuuuuuuud. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvor ofte er dere sammen med personen du nettopp har blitt sammen med? Blir det for voldsomt å presse seg på hver dag de første par ukene? 9203587[/snapback] For min del er det flere ganger i uka som er naturlig. Pga stort trykk i jobb og aktiv fritid, er det ikke snakk om hver dag. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tror ikke jeg hadde orka å møte kjæresten hver eneste dag. Ikke tror det er sunt heller, da egne interesser, venner o.l må ta vares på også. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det kommer an på. Jeg har en venn jeg møter hver dag. Vi møtes ikke nødvendigvis så lenge, kan godt møtes for bare en halvtime eller noe Stryk ordet venn! Jeg har ingen problemer med å møte han hver dag nå for tiden, men det er fordi han skal reise bort nå om noen dager og vi kommer ikke til å møtes på nesten tre uker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har egentlig ikke noe problem med å se mannen hver dag. I starten gjorde vi jo ikke det siden vi bodde langt unna hverandre, men da kunne vi gjerne se hverandre i flere uker i strekk når vi først møttes. Så tok det heller ikke mange månedene før vi flyttet sammen. Men om man treffes hver dag, så trenger man jo ikke å tilbringe absolutt hele dagen sammen. Lenke til kommentar
Gjest Ukjent.. Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei Jeg lurer på en liten ting.. Jeg har chatta med en jente på et år yngre enn meg i snart et år. Har ikke akkurat hatt så veldig mye kontakt, men av og til, og litt webcam iblant.. Så har det seg sånn at jeg har hatt litt lyst til å enten be henne på besøk, dra på besøk til henne eller bare møtest et sted.. (Bare litt busskjøring og noen timer med båt mellom oss). Saken er det at jeg ikke vet hva jeg skal si for å få henne litt mer interressert i et eventuelt møte.. Når jeg snakker med henne nå for tiden virker hun ikke særlig interressert og svarer sent. Men det er vel kanskje fordi jeg ikke greier å komme inn på rett spor.. Noen som kan hjelpe meg her? Bare å spørre visst dere ville vite litt mer.. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vell, ukjent, ikke for å være frekk eller no, men hva er det du ser i henne? Dere har ikke hatt så mye kontakt, og hun virker, utifra det du sier, ikke veldig interisert. For å være direkte med deg så syntes jeg nesten det virker som du har lyst på kontakten bare for å få kontakt med henne... Altså, du blir ikke skikkelig kjent før du møter henne. Må si jeg er litt skeptisk. Men, var ikke derfor jeg tok turen innom tråden Nå er det lenge siden jeg har vært her gitt.. Tror det var v.2.0. jeg var innom sist. Så, godt å være tilbake igjen:) Jeg er bare utrolig lykkelig om dagen:) Jeg har også møtt ei over nettet på en utrolig forundelig måte (kammerat som heiv alle kontaktene sine inn i en stor massesamtale, og stakk), og vi har snakket veldig mye siden og blitt godt kjent. Selv kjenner jeg virkelige følelser for henne, følelser som redd for at det skal skje henne noe, frykt for at hun skal snakke med andre gutter, og en enorm glede ved å snakke med henne. Jeg er rett og slett ganske forundret over at det går ann å utvikle slike følelser for noen man aldri har møtt eller sett irl før. Så jeg kom egentelig bare innom tråden en tur for å utrykke litt glede jeg da:) Vi er ikke sammen eller no sånn, vi har bare følelser for hverandre virker det som. Hun sa bl.a. i går at hun hadde gråt av ingen ting kvelden før. I dag fortalte hun at det var rett og slett lengsel etter meg, og frykten av å ikke vite hva jeg drev med og hvor jeg befant meg som fremmkalte et dårlig humør. Jeg kan ikke beskrive hvor godt de ordene varmer! Dette kom etter at jeg dro en "jeg tror kanskje følelsene mine er mer en bare venner" greie på msn, som hun svarte positivt til, noe jeg stusset over. Vi har stadig vekk snakket over hvordan hun irriterer seg over gutter som starter som venner, og som ender opp med å forelske seg. Ihvertfall, toppen av kaka var da hun ringte meg nå i natt, kl. 0130 for å bare prate om ingen ting. Hun har litt vegring for å ringe folk, så bare at hun torte å løfte opp røret og ringe var en liten seier for henne... og sammtalen fløt avgårde av seg selv, og røret ble ikke lagt på før etter tre kvarter. Sammtalen var bare utrolig deilig... kombinasjon av serriøs og spennende snakk, latterkuler og stillet... helt ubeskrivelig. Hun satte også ord på følelser med "jeg er glad i deg, *navn*" i en dønn alvorlig og dyptgående tone. Ikke undervurder makten av de ordene, de knuste meg. Så, da sitter jeg jo her i en liten lykkerus og håper at dette er starten på noe godt for meg. Så kanskje jeg tar meg noen flere besøk innom tråden nå som jeg har fått litt å rytte med på denne fronten Hehe, må også si at vi planlegger å møte hverandre i nermeste fremmtid, noe jeg ser frem til både med glede og frykt. Bare det å ha henne sånn som nå, en stemme i telefonen og en kontakt på msn-lista gir meg utrolig mye glede. Så er jo redd for at et irl møte skal ødelegge noe av det forrholdet vi har. Men, det ordner seg sikkert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå