Mrpusten Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) For en thriller 9142326[/snapback] haha, ja, spenningen stiger Edit* faen, litt sein ja Endret 25. juli 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 FY FAEN I HELVETTE! Jeg er så forbanna satans lei, fyyy faen... Tror dere ikke jeg var hos eksen idag, siden vi "holder på" ... Tidligere trodde hun jo jeg bare var ute etter sex, så jeg bestemte meg for å vise at jeg ikke var det... Så har gått uten pulings en stund nå, så idag var hun litt kåt.. så seffølgelig banga jeg henne ... Tror dere faen ikke jeg får "Vi kan ikke holde på sånn så dette lenger" rett i tryne etterpå?? Fy FAEN til FITTE... Var jo grunner til det ble slutt, og jeg sa jeg kunne endre meg.. men ifølge henne hadde jeg ikke gjort det til nå.. Lovet henne jeg kunne gjøre det, jeg kan det.. Og har skjerpa meg mye, hun klarer bare ikke se det. Og sex gir jeg FAEN i .... Sa til meg at hun elska meg men kunne ikke være sammen med meg, og var ikke klar for noe forhold uansett.. Og det var visstnok ikke jeg heller... Så var jeg litt småsur, så slenger hun i tryne om jeg ble sur fordi jeg ikke får sex? Hva FAAAEN... Faen meg 2-3 gangen etter det ble slutt vi har "holdt på" og hun har komt med masse piss.. Å I HELVETTE SATAN nå er jeg lei... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg og dama mi har vert sammen litt over et halvt år. Hun er i fra en annen plass, hun flyttet til nordnorge i august i lage søsteren sin. Å nå er søsteren flyttet tilbake til vest-agder. Og på lørdagen når hun kommer fra ferie, så blir vi samboere... Er spent på hvordan det blir. Gleder meg veldig mye, og grurer meg pittelitt... Hadde aldri trodd at noen jente ville bli igjenn en plass med få kjente, bare på grunn av meg Skal i vertfall bli godt å se henne, har ikke sett henne på 14dager Endret 25. juli 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Så har gått uten pulings en stund nå, så idag var hun litt kåt.. så seffølgelig banga jeg henne. Tror dere faen ikke jeg får "Vi kan ikke holde på sånn som dette lenger" rett i tryne etterpå? Fy faen til fitte. Sa du ikke til henne at "det var du som ville det"? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Sa det ikke direkte, men ja Hun fatta jo det, fytti helvette så ustabil hun er.. Fra nå så sender jeg ikke henne en jævla melding, skriver ikke på msn til henne og neste gang hun spør om jeg vil komme til henne så vet jeg ikke hva jeg gjør. Fy faen, jeg trodde stort idag vettu når hun spørte om jeg kunne komme til henne... "Kjeder meg (A) KOM " , ofte jeg som spør om vi skal finne på noe.. Faen meg godt jeg venta med å spørre om hu ville bli sammen med meg igjen, hadde planer om å gjør det på mandag, men utsatte det litt for å finne en bedre anledning. Hun nenvte også idag at jeg aldri snakka om det, oss liksom.. Så sa jeg det til henne "Fy faen så godt jeg utsatte å spør om du ville bli sammen med meg da" .. Så sa hun ingenting... Når jeg prøvde å snakke med henne om bruddet så var det "Slutt å snakk om det osv." , og nå er det "Hvorfor snakka du ikke om det ? blabla. alltid jeg som må ta det opp blablabla... " BARE PISSPREIK!!!! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hadde holdt meg til sexen jeg, virker ikke som om det er noe mer å hente. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Skal faen ikke pule henne en jævla gang til, med mindre hun kommer krypende hjem til meg GRÅTENDE og vil bli sammen med meg Fy faen ass, og jeg som kasta vekk ei kjerring som jeg hadde på gang pga. henne, fordi hun begynnte å holde på med meg igjen.. Så plutslig hadde jeg begge to, og så stoppa jeg det med hun andre så fant hun ut av det fordi hun så meldinger hun hadde sendt osv. , godt hun fikk i seg litt sjalusi Hehe, vær gang jeg skriver "Vekke" i pers. mld på msn, så sender hun meg melding å lurer på hva jeg gjør på Tipper jeg skal begynne med det nå, med overdreven bruk av smileys bare for å få henne til å tenke på at jeg er ute å koser meg med andre jenter Kommer ikke til å holde på med andre jenter, men hun får tro det Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Skjedde bare ikke så mye... Bare snakket.. åsså tok jeg å reiste hjem...Sa det kanskje på en feil måte... Vi hadde det virkelig kjekt hele dagen.. Men hun virker ikke så intirisert... men det har hun heller aldrig gjort, og likevell ville hun finne på noe... Fant forrsten noe spessielt på hjemmesiden hennes.... På en gutts navn er det et vennskapshjerte rundt (< 3) På alle andre er det ingenting etter navnet. Men på meg er det en smilemunn..(: D) 9142339[/snapback] Sannsynligvis er du en venn. Er langt ifra uvanlig at folk ender opp som venner. Den interessen hun viser deg kan være vennskapelig. Men det er selvfølgelig en mulighet for at det er noe mer, så det bør du sjekke ut, men som sagt tror jeg ikke det dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Noen tips til hva jeg kan gjøre nå da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Noen tips til hva jeg kan gjøre nå da? 9142959[/snapback] Gi opp? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Vennesonen er umulig å komme ut av uten å ødelegge vennskapet. Ergo, enten kan du være i vennesonen, eller ikke i en sone i det hele tatt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 det vet jeg alt om endte med at jeg brøt alt som heter kontakt med hun jeg var forelsket i. Det er det siste jeg vil gjøre.. Da vil jeg heller undertrykke forelskelsen tror jeg. du gjør som du vil. for min del ville jeg slutte å gå rundt å ha det vondt. for det er vondt å gå rundt å være skikkelig forelsket i noen som ikke vil ha deg som mer enn en venn (synes jeg iallefall). etter at månedene har gått og følelsene har blitt visket bort av tidens tann har jeg det meget bedre. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg havnet på vennesonen til venninna mi i går. Blir det rart å invitere henne på overnattingsbesøk da? Det syntes hvertfall hun. Hun er ikke fra disse kanter. Forsikret henne om at det ikke dreide seg om sjekking. Bare har lyst til å møte henne igjen og vise henne litt av den lille byen vår. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 den forrige kjæresten min ville fortsette å være venner og ville gjerne overnatte etter at det ble slutt... men jeg synes det ble rart. synes også det ville være rart å overnatte hjemme hos veninner men det blir kanskje litt annerledes for dere siden dere tydeligvis bor i forskjellige byer. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja vi bor ganske langt fra hverandre. Skulle til å skrive at din og min situasjon er forskjellig, men når jeg tenker meg om, føler hun det samme som du følte. Har forståelse for hennes følelser, så får vel la det fare. Hun pleier å overnatte hos venninna si når hun kommer til Oslo. Får dra henne med hit på dagstur bare når den dagen kommer. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Exen min ville at jeg skulle prate med ham om andre gutter.Syns ble litt for rart. Og når han begynte å snakke med venninna mi om bruddet vårt..vel da klikket det nesten for meg. Så jeg har ikke lyst på noe vennskap. Blir rett og slett for rart. Endret 27. juli 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Så jeg har ikke lyst på noe vennskap. Blir rett og slett for rart. what she said. vennskap med exer blir bare for rart Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Funker fint for min del Tror det kommer litt ann på hvordan bruddet var. Endret 27. juli 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå