Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gøy å høre at det ene forholdet som faktisk kunne blitt noe, har jeg klart å kaste vekk.. En haug med noen idiotiske misforståelser...

Nå er jeg blitt en av de søte guttene.. Er mye med jenter, men det er ingen som ser på meg som mer enn en venn.. Hvis jeg så mye som prøver meg, backer de unna... Senest i kveld ble jeg presset vekk.. Blir så oppgitt av følelsen.. Jeg er også typen som sjeldent får høre hemmeligheter... Er så lei!

Jenten jeg er hypp på nå for tiden var j*vlig teit mot meg i dag, blir virkelig satt ut av at hun viser alle gutter mye oppmerksomhet - utenom meg..

Gjør det samme og se hva som skjer, flørt vilt med de andre jentene, ikke nødvendigvis venninnene som dere henger med ofte, men totalt fremmede eller helt nye venninner du møter på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min tur til å fortella litt her da...

Var på 4h leir no nettopp i 4 dagar. Der traff eg jo ei søt jenta. Me hengde litt ilag og siste natta sat me lenge oppe og pratte. Da sa ho: "tenk da, dette er siste kvelden eg ser deg". Så søndag var det slutt og me reiste alle heimatte, pratte litt med ho på msn før ho måtte noko. Og sidan har ho ikkje vore på msn, ho ha sletta kommentaren min på nettby der eg skreiv på eit bilde av ho at ho var søte og ho har heller ikkje svard på 2 meldingar eg har sendt til ho.

Ho bur ein cirka 3 timar unna meg og er 2 år yngre enn meg, eg er 17. Har eg rett å slett vore så sjenert at ho ikkje har fått inntrykk av at eg likar ho eller har ho berre lurt meg? Sletta ho kommentaren min fordi ho ville ikkje at andre gutar skulle sjå at eg likte ho?

Skjønnar ikkje heilt at på leiren så var me liksom goe venner og no plutsele så ignorerar ho meg heilt. Har ikkje gått meir enn 2 dagar sia leiren slutta, men alikevell.

Lenke til kommentar

Balle. Jeg hater alt som heter forhold og følelser.

Mitt nåværende forhold er på vei i dass. 2 1/2 år bortkasta. Hun andre jeg ikke klarte og la vær å falle for vil ikke la seg selv føle noe for meg, men flørter til den store gullmedalje. Tar på meg og skal leke hobbypsykolog osv. Nå skal jeg faen meg låse meg i lang tid.

Lenke til kommentar
Hva skjedde smilefjes? Du mista alle følelser for din nåværende kjæreste?

Pretty much. Bestevenn og kjæreste kombineres fint, men trenger ikke dele tittel når det ikke er nok romantiske følelser ute og går. Jeg er bare sykt skeptisk til reaksjonen hennes og livet etterpå. Kan ikke leve med henne, har ikke noe liv uten henne. Det beste er liksom at hun andre oppfordrer meg til det osv. Les: hobbypsykolog. Skulle aldri fortalt henne at jeg hadde tatt henne for en Troika. Manipulerende skjøge. Hvis du ikke vil ha meg så er det vel samme faen for deg hva jeg gjør, vel? Inb4 lolemo.

Lenke til kommentar

Høres ut som hun playa deg veldig stygt egentlig, hvis dama di ikke er klar over det hele ennå, så anbefaler jeg følgende: kutt all kontakt med den bitchen som driver med "psykisk terror" og istedenfor se om det alt faller på plass igjen, hvis du etter en liten periode fortsatt føler at du ikke har noen følelser for dama di lenger, da er det om å slå opp med en gang.

Lenke til kommentar

Altså... Det er ikke sånn at jeg vil bli singel bare for å prøve meg på henne. Problemene våre begynte lenge før hun kom på banen, men man føler man skylder kjæresten å prøve, ikke sant? Men nok blir nok etterhvert. For alt jeg vet kan følelsene for nr.2 komme som en reaksjon på det begredelige forholdet mitt atm. Mindfuck.

Lenke til kommentar

Sitter litt i en dritt situasjon her..

Jeg har/hadde en veldig veldig god venninne.. Vi var bestevenner, og hadde aldri hatt en så god venn noen av oss. Vi var veldig glad i hverandre osv osv.. plutselig begynner det komme litt følelser inn i bildet (ingen av oss er av de som faller lett for folk.. så ja..). Hennes følelser går raskt bort, og er ikke noe særlig pes. Mine derimot forblir, og utvikler seg til ganske sterke følelser. Hvor mer mine utviklet seg hvor mer minsket hennes følelser..

Så etterhvert begynte jo hun selvfølgelig med random roting med gutter osv. (et par ganger). Jeg blir da ganske såret av dette, men forstår jo selvfølgelig at hun gjør det.. så blir jo ikke direkte sint på henne, kun såret. Og hun var veldig forståelsesfull, og var der på en måte for meg og viste medfølelse osv.

Jeg ble ofte veldig deppet pga følelsene mine for henne.. hun hadde ingen for meg, og jeg ville ikke miste den beste vennen jeg noen gang har hatt. Så jeg holdt med henne, og prøvde ha et normalt vennskap. Men jeg var som sagt ganske deppet^^

Så jeg tenkte jeg må jo bli kvitt følelsene på et annet vis enn å miste kontakt.. Så jeg tenkte jeg skulle prøve få noe til med en annen jente for å se om følelsene for denne nye kunne skyve unna noen av de sterke følelsene jeg hadde for min gode venninne. Jeg fikk litt god kontakt med en annen jente, og hun ble interessert i meg. Men jeg viket ganske fort unna, fordi jeg ikke klarte konsentrere meg om en annen jente enn venninna mi. Hun var i tankene mine 24/7, og ikke ville det vært rettferdig mot hun nye heller.

Dette var for et par måneder siden. De sterke følelsene mine fortsatte, og forrige uke dro vennina mi på ferie.. Nå kom hun tilbake fra ferien, og jeg titter på facebook, og ser hun har lagt ut bilder.. Bilder hvor hun kliner med en gutt, som tydeligvis var hennes lille sommerflørt.

Jeg ble ganske såret av det, og når jeg fortalte dette til hun.. sa hun at hun ble veldig skuffet over meg, og at hun synes det var ganske dårlig gjrot av meg å reagere når jeg gjorde det jeg gjorde med hun andre jenta..

Hva mener folket? Er det teit av meg å reagere? Burde jeg ikke føle det sånn jeg gjør etter at jeg prøvde med hun andre?

Ble fryktelig langt, men :$

Lenke til kommentar

Det du trenger å gjøre er å gi faen i å fortelle henne GANG PÅ GANG hvor såret du blir, ffs mann, jeg håper det er et set med baller som dingler mellom beina dine, i så fall skjerp deg og gjør det du føler du må gjøre for å komme deg over henne. Om du skal sitte der, sippe og grine hver gang hun får seg noe på siden, så vil det ta en gode 10 år før du har klart å endelig gi slipp på dine følelser for henne.

Lenke til kommentar
Det du trenger å gjøre er å gi faen i å fortelle henne GANG PÅ GANG hvor såret du blir, ffs mann, jeg håper det er et set med baller som dingler mellom beina dine, i så fall skjerp deg og gjør det du føler du må gjøre for å komme deg over henne. Om du skal sitte der, sippe og grine hver gang hun får seg noe på siden, så vil det ta en gode 10 år før du har klart å endelig gi slipp på dine følelser for henne.

Det gjør jeg da absolutt ikke..

Det er hun som kommer til meg,ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Det gjør jeg da absolutt ikke..

Det er hun som kommer til meg,ikke omvendt.

Hun kommer til deg pga at dere er venner og da skal man få ut det, men hun brukte det som unnskyldning for at hun skal kunne fortsette å rote rundt. Mitt råd er egentlig å finne deg noen å kose med og ikke tenk på vennina di. Behold henne som venn men seriøst, hun er ikke interressert i å ha deg som kjæreste så få det med deg og gå videre.
Lenke til kommentar

Det eneste dere/vi kommer med er "kom deg videre","bryt all kontakt", "det er flere fisker i havet" osv osv. You make it sound too easy! Det er et helvette. Man bryr seg ikke om di andre fiskene når hjertet kun banker for en kar, og det er en kamp hver dag om å ikke sende eksen en mld eller knekke sammen av tårer. Det er tøft.

Edit: Akkurat nå sitter jeg hjemme alene og har sendt kjæresten to ubesvarate mld. Han er i en storby, blitt kjent med nye folk og drikker maasse. Blir helt tullete her jeg sitter =P

Endret av prada8
Lenke til kommentar
Det eneste dere/vi kommer med er "kom deg videre","bryt all kontakt", "det er flere fisker i havet" osv osv. You make it sound too easy! Det er et helvette. Man bryr seg ikke om di andre fiskene når hjertet kun banker for en kar, og det er en kamp hver dag om å ikke sende eksen en mld eller knekke sammen av tårer. Det er tøft.

Selvfølgelig er det et helvete!

Men likevel er det ikke så mye annet enn de standardtingene man kan si.. Det er de reelle tingene som hjelper, og faktum er at det ER flere fisk i havet, selv om man ikke har lyst å fiske på en stund.. Det er egentlig eneste trøsten man kan gi.

Har du bedre råd er du nok mer en velkommen til å gi dem :)

Lenke til kommentar
Mitt råd? Gjør han sjalu og han kommer krypende tilbake :) Bynn å tren, få en flott figur, få deg en brunfarge, kjøp deg nye klær osv.. Teit, sier du? Funker, sier jeg :D

ja, jeg sier faktisk teit.. sjalusi er langt fra nødvendigvis synonymt med ekte kjærlighet. Jeg vil ikke ha tilbake en ex på feil grunnlag, da går det bare snart i dass igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...