Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg hadde klikka i vinkel om dama nektet meg å besøke venninner som også er exer.

Jeg er omgangsvenn med minst 3, og kjører jeg forbi stedet hun bor en annen plass i landet, hilser jeg alltid på en tidligere flørt.

Folk er heldigvis forskjellige, så ei dame som ikke tåler x-er hadde ikke blitt mi dame :)

Kommer aldri til å akseptere å bli nektet å treffe venner, regardless om de er x-er eller ei.

 

Og om dama di fant ut at hun ville bli omgangsvenn med x'n sin igjen så hadde du hatt null problemer med det?

 

Stikke å se film med fyren? Dra på kino? Feste og drikke sammen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, dem har hatt følelser for hverandre.. Plutselig sitter dem der aleine, begge er litt småbrisne og litt småkåte, da kan fort ting skje, og ikke minst glemmes :roll:

 

Ja sant! En ting er at det er slutt, men de har en gang vært jævlig glade i hverandre. Da er det lett å glemme hvorfor det ble slutt når begge to koser seg, er litt brisne og har det gøy. Nei fysj..

 

Jeg holder meg langt unna kontakt med andre gutter, og typen min gjør det samme. Det er vel mest "my loss", siden jeg til tider er en stor guttejente som trives med å ha kompiser.

Lenke til kommentar

Nå er det lett å si "Jeg ville aldri gjort noe sånt" Men jeg vet jeg ikke ville gjort det. Føler jeg har full kontroll. Og er man kåt og jævlig og på fest med eksen så drikker man seg bare ikke kave dritings. Har du ikke kontroll når du er kave så er vel det nok grunn til å ikke bli kave?

 

Jeg er venn med eksen min fordi hu tenker annerledes enn mange jenter og har det ekstra lille i hue som får a til å forstå seg på meg. Det er det ikke mange som gjør. Så har ei jente problem med at jeg fortsatt sender en melding eller to til hu så lurer jeg på om hu kan ha tillit til meg ellers. Jeg er gammeldags. Jeg får for ord. Sier noen at de ikke kommer til å rote med noen så stoler jeg på dem. Er det feil gjort av meg så sier det noe om personen. Men det er sånn jeg er.

Lenke til kommentar

Når jeg var yngre og var sammen med ei jente, så hadde ho noen venner (som også var x kjærester) som var misunnelige fordi jeg hadde "tatt" ifra dem jenta deres, så da dreiv dem og prøvde å gjøre alt for å få ting til å skjære seg mellom oss... Verste jeg vet, folk som skal ødelegge for andre, men for all del.. det finnes også normale x kjærester ;)

Lenke til kommentar

Hun (som jeg snakket om på forrige side) har virkelig issues. Hun snakket om at hun ikke kunne matche mine følelser for henne. Hvordan kan hun vite slikt uten å ha gitt det et forsøk?

 

Nå høres det ut som om jeg virkelig var stormende forelsket, men jeg kan ikke si jeg viste det i handlinger. Hun tok iniativ til å finne på ting, hun skrev meldinger uten at jeg skrev noen, jeg var veldig påpasselig med å ikke være for ivrig.

 

Uansett så fantastisk som hun er som person, og uansett så bra som vi funker sammen (som hun har sagt) så er det helt klart at hun har problemer med forhold. (Hun har ett forhold bak seg, og da var det et fælt brudd)

 

Jeg tror rett og slett at hun ikke tør å satse fordi hun er redd for å bli såret igjen.

 

(mye ranting, men la gå, kjærligheten er ikke logisk og rasjonell)

Lenke til kommentar
Ja sant! En ting er at det er slutt, men de har en gang vært jævlig glade i hverandre. Da er det lett å glemme hvorfor det ble slutt når begge to koser seg, er litt brisne og har det gøy. Nei fysj..

 

Jeg holder meg langt unna kontakt med andre gutter, og typen min gjør det samme. Det er vel mest "my loss", siden jeg til tider er en stor guttejente som trives med å ha kompiser.

 

Å holde seg langt unna det motsatte kjønn for å være sikker på at den andre ikke skal bli sjalu, eller at det skal skje "noe" er vel litt døyt, synes du ikke? Nå har ikke jeg hatt forhold som er så lange at jeg vet hvordan det blir over tid riktignok, men jeg kunne da aldri finne på å kutte kontakten med venninnene mine fordi jeg fikk meg dame. Sorry, men sånt gjør man bare ikke. Hadde jeg tidligere vært sammen med noen av dem hadde det stilt seg annerledes, men ikke ellers.

Lenke til kommentar

Typen min har ingen venninner, og hadde ikke noen før jeg og han ble sammen heller, så jeg nekter han ingenting.

 

Jeg hang mest med gutter mens jeg var singel, men det var mye flørting involvert. Dermed har også interessen for kontakt med andre gutter avtatt etter at jeg fikk meg kjæreste. Jeg interesserer meg mer for å være sammen med typen min og hans kompiser.

Lenke til kommentar
Typen min har ingen venninner, og hadde ikke noen før jeg og han ble sammen heller, så jeg nekter han ingenting.

 

Jeg hang mest med gutter mens jeg var singel, men det var mye flørting involvert. Dermed har også interessen for kontakt med andre gutter avtatt etter at jeg fikk meg kjæreste. Jeg interesserer meg mer for å være sammen med typen min og hans kompiser.

 

Ah, da skjønner jeg deg bedre. :)

Lenke til kommentar

Interessen for jenter forsvinner også for meg når jeg har dame. Mange mener at å se men ikke røre er greit, men har jeg en jente så er det for meg den beste jenta i verden. Derfor trenger jeg ikke å se på noen andre på den måten. Men det er alltids koselig å ha noen å prate med^^

 

Men selvfølgelig ville jeg ikke oppsøkt en x osv kun for å bevise noe ovenfor dama. Jeg respekterer selvfølgelig hu hvis hu ikke liker at jeg er med andre jenter osv, men at jeg skal slutte helt det blir for... fengslete.

Lenke til kommentar

Da fant vi ut at hun rett og slett ikke følte det samme som jeg gjorde. (det var noe mer enn venner, men samtidig var hun ikke forelsket i samme grad som meg)

 

Men fortsatt synes jeg det er teit av henne å ikke tørre/gi det en sjangse for å se hvordan det hadde funket.

 

Vi har tydeligvis forskjellige syn på forhold og det å være kjærester og da er det kanskje like greit at det ikke ble noe av.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...