Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du vurdert å slutte med fjortisser nå da? :D

Vurdert og utført :)

 

Nemlig ;) Så når alle jentene på vår alder søker gutter litt høyere opp, må vi søke jenter litt lengre ned. Slik er det bare.

Sant så sant, men mine erfaringer tilsier at det er lettere å forføre eldre (modne) jenter. Men man må legge mer sjela i det. Dem har litt andre premisser og situasjonen er mye mer avslappende. I motsetning til fjortisser som løper rundt med mobilen sin og sender 150 sms til 250 andre gutter hver dag. Stress

 

<moddismodus> ilpostino: slå sammen enda en dobbelpost</moddismodus>

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
hehehe, ååh, det er så typisk . Vi kan fortsatt være venner! Det er ikke deg, det er meg! Lættis.

 

Enten er man kjærester, eller så er man x-kjærester. Ingen jeg kjenner har regelmessig kontakt med x'n sin etter at det er blitt slutt . Vanlig å være "knullekompiser" første par ukene kanskje, men det funker ikke i lengden siden den ene alltid har følelser den andre ikke har i etterkant.

 

Og hvordan skal den nye dama til en fyr som fremdeles er venner med x'n sin føle det? Jeg hadde klikka vinkel om typen min kom og fortalte at han tok seg en tur til x'n sin :!:

 

Nå må jeg nesten si at vi ikke var kjærester, vi bare holdt på en god stund. Problemet var (sa hun) at hun ikke var klar for et forhold. Men hun kunne like godt ha sagt dette på mandag, i stedet for å "skyte" meg ned to ganger på én uke. :roll:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Faen, nå satt jeg her og trodde det nesten bare var meg som nesten hadde blitt "Anmeldt & "Jeg er gravid".

 

jeg tror det er mange som har opplevd slike kjipe ting og trodd at de har vært alene i verden om det det gjelder. fordelen med diskusjonsfora er at en kan treffe andre som har opplevd lignende.

Lenke til kommentar
Har du vurdert å slutte med fjortisser nå da? :D

Vurdert og utført :)

 

Nemlig ;) Så når alle jentene på vår alder søker gutter litt høyere opp, må vi søke jenter litt lengre ned. Slik er det bare.

Sant så sant, men mine erfaringer tilsier at det er lettere å forføre eldre (modne) jenter. Men man må legge mer sjela i det. Dem har litt andre premisser og situasjonen er mye mer avslappende. I motsetning til fjortisser som løper rundt med mobilen sin og sender 150 sms til 250 andre gutter hver dag. Stress

<moddismodus> ilpostino: slå sammen enda en dobbelpost</moddismodus>

Hahaha, å fy faen du traff spikeren på hodet :D

Lenke til kommentar
<moddismodus> slå sammen en dobbelpost </moddismodus>

 

Og hvordan skal den nye dama til en fyr som fremdeles er venner med x'n sin føle det? Jeg hadde klikka vinkel om typen min kom og fortalte at han tok seg en tur til x'n sin :!:

 

kunen ikke sagt det bedre selv.

Kunne ikke "sagt det dårligere" selv..

 

Jeg hadde klikka i vinkel om dama nektet meg å besøke venninner som også er exer.

Jeg er omgangsvenn med minst 3, og kjører jeg forbi stedet hun bor en annen plass i landet, hilser jeg alltid på en tidligere flørt.

Folk er heldigvis forskjellige, så ei dame som ikke tåler x-er hadde ikke blitt mi dame :)

Kommer aldri til å akseptere å bli nektet å treffe venner, regardless om de er x-er eller ei.

Lenke til kommentar

OK, nå fant jeg ut litt mer on hvorfor. Et eller annet med inntrykket hun fikk av meg på mandag etter hun sa "jeg trenger tid, la oss bare være venner en stund for å se hvordan det går".

 

Problemet er at jeg ikke helt vet hvilket inntrykk jeg gav henne, så da sendte jeg en melding til for å finne ut eksakt hva det var.

 

Ja dere andre kan nok si: "drit i henne", men det er viktig for meg at jeg vet slikt for å gå videre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...