Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Jeg trenger tid" og "tror bare ikke det er lurt at vi treffes på en stund", på en og samme uke = :(

 

Da er det vel 100% at det ikke blir noe av? Jeg forstår meg virkelig ikke på henne. Det var jo til og med hun som ville at vi skulle fortsette å treffes, som venner, mens hun "trengte tid", så er det hun som bryter kontakten.

 

Nå er jeg virkelig forvirret og skuffet her.

 

(nei, jeg er ikke deppet, jeg vet jeg har andre muligheter, men når det funket så bra....)

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å kaste bort tiden med å tenke over slikt? Jaja vil hun ikke mer så dritt i henne. It's her loss.

 

Jeg kaster ikke vekk tiden, men jeg er veldig logisk i min tankegang.

 

Derfor liker jeg å ha en rasjonell forklaring på ting, særlig når det var hun som ville at vi skulle fortsette å treffes. :)

 

(ikke mer slike poster, takk. En holder lenge.)

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å kaste bort tiden med å tenke over slikt? Jaja vil hun ikke mer så dritt i henne. It's her loss.

 

Jeg kaster ikke vekk tiden, men jeg er veldig logisk i min tankegang.

 

Derfor liker jeg å ha en rasjonell forklaring på ting, særlig når det var hun som ville at vi skulle fortsette å treffes. :)

 

(ikke mer slike poster, takk. En holder lenge.)

Hun ville fortsette å treffes fordi hun ville se om følelsene vil gå over til fast forhold - følelser. Noe de ikke gjorde.

Det tipper jeg. :)

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å kaste bort tiden med å tenke over slikt? Jaja vil hun ikke mer så dritt i henne. It's her loss.

 

Jeg kaster ikke vekk tiden, men jeg er veldig logisk i min tankegang.

 

Derfor liker jeg å ha en rasjonell forklaring på ting, særlig når det var hun som ville at vi skulle fortsette å treffes. :)

 

(ikke mer slike poster, takk. En holder lenge.)

Hun ville fortsette å treffes fordi hun ville se om følelsene vil gå over til fast forhold - følelser. Noe de ikke gjorde.

Det tipper jeg. :)

 

Takk for et litt mer vetugt svar :)

Lenke til kommentar
Takk for et litt mer vetugt svar :)

Bare hyggelig. Og lykke til videre med kjærligheten. :)

 

Men en ting til: Når vi hadde "samtalen" på mandag, så la hun mye vekt på at vanligvis når folk sier at man kan fortsatt treffes så pleier folk flest å bryte kontakten. Hun ville at det ikke skulle bli slik, at vi fortsatt kunne treffes. Det er det jeg ikke skjønner.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Men en ting til: Når vi hadde "samtalen" på mandag, så la hun mye vekt på at vanligvis når folk sier at man kan fortsatt treffes så pleier folk flest å bryte kontakten. Hun ville at det ikke skulle bli slik, at vi fortsatt kunne treffes. Det er det jeg ikke skjønner.

Vennefella?

 

Eller så sier hun det for å virke sympatisk.

Lenke til kommentar
Men en ting til: Når vi hadde "samtalen" på mandag, så la hun mye vekt på at vanligvis når folk sier at man kan fortsatt treffes så pleier folk flest å bryte kontakten. Hun ville at det ikke skulle bli slik, at vi fortsatt kunne treffes. Det er det jeg ikke skjønner.

Vennefella?

 

Eller så sier hun det for å virke sympatisk.

 

Absolutt ikke "vennefella", da er det heller for å være sympatisk. (ut ifra hvordan forholdet har vært)

 

Ballus: Gjøre noe?

 

edit: Tror dere det ville vært en dårlig idé å få prøvd å få treffe henne for å snakke ut?

 

For at jeg skal få dette ut av systemet, så må jeg få vite hva i he****** som gikk galt.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
edit: Tror dere det ville vært en dårlig idé å få prøvd å få treffe henne for å snakke ut?

 

For at jeg skal få dette ut av systemet, så må jeg få vite hva i he****** som gikk galt.

Absolutt ingen dårlig idé.

Alle har rett til litt "closure" og en skikkelig forklaring, det kan ofte hjelpe en å komme videre, og rette på evt. feil. :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Stakan: Heh, nei, for en gangs skyld er det ikke meg. Det er en kompis som nettopp har gjort slutt med den melodramatiske og oppmerksomhetssyke dama si. På 15.

 

Tingen er at rett etter at han gjorde det slutt, begynte hun å whine om at hun var gravid, og at hun måtte ta abort, og herregud så vondt det kom til å bli, buhu og alt det der. Så jeg lurte rett og slett på om det var vanlig blant fjortissene :p

Lenke til kommentar

Det skal vist være rimelig vanlig ja! En jeg kjenner som dumpa dama si på 14 opplevde akkurat det samme.

 

Men enkelte fjortisser presterer faktisk å bli gravide også da, men om hun ikke er det er det toppen av idioti å lyve om det. Hvis han blir sammen med henne for å ta ansvar kommer han jo til å oppdage før eller siden at magen ikke vokser.

 

Men en ting til: Når vi hadde "samtalen" på mandag, så la hun mye vekt på at vanligvis når folk sier at man kan fortsatt treffes så pleier folk flest å bryte kontakten. Hun ville at det ikke skulle bli slik, at vi fortsatt kunne treffes. Det er det jeg ikke skjønner.

Vennefella?

 

Eller så sier hun det for å virke sympatisk.

 

hehehe, ååh, det er så typisk . Vi kan fortsatt være venner! Det er ikke deg, det er meg! Lættis.

 

Enten er man kjærester, eller så er man x-kjærester. Ingen jeg kjenner har regelmessig kontakt med x'n sin etter at det er blitt slutt . Vanlig å være "knullekompiser" første par ukene kanskje, men det funker ikke i lengden siden den ene alltid har følelser den andre ikke har i etterkant.

 

Og hvordan skal den nye dama til en fyr som fremdeles er venner med x'n sin føle det? Jeg hadde klikka vinkel om typen min kom og fortalte at han tok seg en tur til x'n sin :!:

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Stakan: Heh, nei, for en gangs skyld er det ikke meg. Det er en kompis som nettopp har gjort slutt med den melodramatiske og oppmerksomhetssyke dama si. På 15.

 

Tingen er at rett etter at han gjorde det slutt, begynte hun å whine om at hun var gravid, og at hun måtte ta abort, og herregud så vondt det kom til å bli, buhu og alt det der. Så jeg lurte rett og slett på om det var vanlig blant fjortissene :p

Det er så normalt atte. Hørt både: "Jeg er gravid", og "Jeg skal anmelde deg" fra fjortisser opp gjennom åra. Toppen av kransekaka var "Du bare brukte meg" av ei jeg dumpa etter ho var utro. Aldri mer dramaqueens. Slitsomt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...