Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Nå har dama begynt å tråle gjennom postene mine her på forumet, ikke morsomt når hun ser alt hva jeg har postet :p

 

Jaja, om du ser dette Kristine så elsker jeg deg uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shit f**k! Fikk akkurat det samme servert her om dagen. Har mistanke om at det er en annen. Fryktelig rart, for ho gikk fra å være stormforelsket til helt uinteressert på et par dager...

 

Tips?

 

Kjenner følelsen, her gikk det fra råklining og masse kos og interesse i ei hel uke til ikke interessert i det hele tatt på 12 timer.. Damer er rare dyr.

Lenke til kommentar

Jeg dreiv på med en jente. Hadde det skikkelig fint, alt virka bra og jeg likte henne godt. Så en tirsdag kysset hun meg mens vi så på tv. Jeg trodde i alle fall nå at vi hadde det bra.å Hun reiste vekk og kom tilbake søndagen etterpå. Da sa hun plutselig at det var best vi var venner. Har nesten ikke snakka med henne etter det. Jeg skjønner ingenting!

Lenke til kommentar

Utifra hva hun sa var det tydlig vias følelser. Glemte å ta det med, men vi hadde drevet på i nesten 2 måneder. Hun sa ting som at vist jeg "playa henne" ble hun veldig lei seg og at hun likte meg veldig godt osv. Hun er IKKE typen som roter.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til å gi presang til madammen ! :D

 

Hun blir 18 på torsdag, gleder meg til å gi henne presang, noen fine blomster, og ta henne med ut på en bedre middag :) Tenkte at en del av gaven kunne være et selvlaget gavekort, noe à la:

 

"1 stk massasje fra (Mitt navn)

 

Gavekortet kan oppgraderes til en massasje med noe erotisk karakter, uten å betale noe ekstra!"

 

Hihi

Lenke til kommentar
Jenter kåte dyr de også. Er vel ikke sjelden de får lyst til å rote og slikt, uten at det er følelser involvert.

 

Du har helt rett. Jeg har rota mye i mine yngre dager. Ikke alltid så veldig trivelig når fyren får følelser og blir masete

 

å rote = bare rot.

 

Til du som har dame som fyller 18: Hvis dere skal være sammen i mange år fremover skaper du enorme forventninger til fødselsdagene hennes fremover. Blomster + gave + middag + massasje !

 

Sats heller på å gi henne blomster en gang iblant ellers i hverdagen. Massasje likeså :!: Det hadde iallefall jeg satt enormt pris på. Så kan hun få gave og middag på bursdagen sin:)

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til å gi presang til madammen ! :D

 

Hun blir 18 på torsdag, gleder meg til å gi henne presang, noen fine blomster, og ta henne med ut på en bedre middag :) Tenkte at en del av gaven kunne være et selvlaget gavekort, noe à la:

 

"1 stk massasje fra (Mitt navn)

 

Gavekortet kan oppgraderes til en massasje med noe erotisk karakter, uten å betale noe ekstra!"

 

Hihi

 

Hjemmelagde gavekort er nice det, men jeg er enig i det som L_C skriver. Du skaper enorme forventninger for kommende bursdager.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg til å gi presang til madammen ! :D

 

Hun blir 18 på torsdag, gleder meg til å gi henne presang, noen fine blomster, og ta henne med ut på en bedre middag :) Tenkte at en del av gaven kunne være et selvlaget gavekort, noe à la:

 

"1 stk massasje fra (Mitt navn)

 

Gavekortet kan oppgraderes til en massasje med noe erotisk karakter, uten å betale noe ekstra!"

 

Hihi

 

Hjemmelagde gavekort er nice det, men jeg er enig i det som L_C skriver. Du skaper enorme forventninger for kommende bursdager.

 

Blir for mye av det gode da tenker du ? Man blir da bare 18 en gang :) Og L_C, ja jeg kjøper ofte blomster til henne i hverdagen, gir henne gjerne en massasje i ny og ne også :)

Hmmm. Vet liksom ikke helt hva jeg eventuelt kan kutte ut da... Har lyst til å ta henne med ut på midddag, og presangen er liksom egentlig spikret, og den er ikke akkurat så beskjeden. Og "gavekortet" har jeg liksom også litt lyst til å gi. Det er en slags kombinasjon av 18års dag og 1-år sammen dag, ettersom vi gikk glipp av den da vi hadde den.

Lenke til kommentar

Jeg hadde fått dritdårlig samvittighet dersom typen min gjorde en enormt BIG deal ut av fødselsdagen min. Rådyr gave, middag, blomster og massasje og full pakke .. da blir jo jeg nødt til å gjøre det samme når han har bursdag. Ikke alle 18åringer har råd til å bruke så mye penger på gaver til andre.

 

Nå vet jeg ikke om den spikra gaven din som ikke er beskjeden er verdt 200 kroner eller 2000 (finnes så mange oppfatninger om hva en dyr gave er verdt i penger) .

Lenke til kommentar
Jeg hadde fått dritdårlig samvittighet dersom typen min gjorde en enormt BIG deal ut av fødselsdagen min. Rådyr gave, middag, blomster og massasje og full pakke .. da blir jo jeg nødt til å gjøre det samme når han har bursdag. Ikke alle 18åringer har råd til å bruke så mye penger på gaver til andre.

 

Nå vet jeg ikke om den spikra gaven din som ikke er beskjeden er verdt 200 kroner eller 2000 (finnes så mange oppfatninger om hva en dyr gave er verdt i penger) .

 

Skjønner hva du mener. Fikk ikke lov å kjøpe henne en ny mobil, fordi hun var sikker på hun hadde klart å ødelegge den. Så tror hun hadde fått litt dårlig samvittighet om eg hadde kjøpt mobil. Presangen går vel for rundt tusingen, et smykke. Men jeg liker å skjemme henne bort, og det tror jeg hun vet :) hehe. Men får se. Skal gjøre de siste forberedelsene i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...