Vannfrisk Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Helt enig. Det er skikkelig slitsomt. Hadde en fyr som gikk tur med hunden utenfor huset mitt. Hvis jeg tilfeldigvis møtte på han, så kunne jeg vente å få melding like etter. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Forelskelse er så fint Går liksom rundt og smiler for meg selv avogtil, deilig å vite at en du er glad i er glad i deg tilbake. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Huff, det er kjett å begynne å bli forelska i noen og samtidig ha masse tanker om at det aldri kommer til å gå.. Blir bare deprimert. 9114937[/snapback] Helt sant det der! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvordan blir man kvitt kjærlighetssorg? Tenkte at musikk ville hjelpe, men når Brothers in Arms med Dire Straits kom på ble ikke situasjonen akkurat bedre... Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) En ny hobby, kanskje...? EDIT: Spille et instrument, spille spill på enten pc eller spillkonsoll etc. Endret 23. juli 2007 av Trussl Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 En ny hobby, kanskje...? EDIT: Spille et instrument, spille spill på enten pc eller spillkonsoll etc. 9125968[/snapback] Har egentlig ikke lyst til å gjøre noen ting siden jeg er ganske sliten etter en tur på ti dager hvor jeg møtte the love of my life. Hun bor dessverre veldig langt unna og jeg aner ikke what to do Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 jeg slettet en post som hadde hørt bedre under helde-delen av forumet. Den store selvtillits-tråden eller Deppetråd v2 er to alternativer Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Noen som har gode tips på hvordan man går frem mot en relativt god venn man er forelsket i, men ikke vil ødelegge vennskapet på noen som helst måte ? Det beste jeg har kommet frem til nå er å bare drite i hele forelskelsen.. Men jeg har på følelsen av at det blir litt vanskelig i lengden.. Endret 25. juli 2007 av Machius Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 det vet jeg alt om endte med at jeg brøt alt som heter kontakt med hun jeg var forelsket i. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei Jeg har blit forelsa i ei...men det ser ikke ut som om hun liker meg... Men for litt siden, så så det likt ut, og plutselig ville hun finne på noe med meg. Å nå(etter vi fant på noe) er det tilbake til der det var for litt siden...liker hun meg eller ikke? På msn så er det ofte jeg som "drar samtalen"... og hun virker ikke serlig intrisert... I dag forreksempel så logget hun av når jeg kom innpå... er dette et tegn på at hun ikke vil snakke med meg, eller er det et tegn på at hun egentli liker meg, men ikke har tid å snakke eller noe.... Hun er forrvirrende! Den ene dagen er jeg sikker på at hun liker meg, den neste dagen er jeg helt sikker på det motsatte... Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei Jeg har blit forelsa i ei...men det ser ikke ut som om hun liker meg... Men for litt siden, så så det likt ut, og plutselig ville hun finne på noe med meg. Å nå(etter vi fant på noe) er det tilbake til der det var for litt siden...liker hun meg eller ikke? På msn så er det ofte jeg som "drar samtalen"... og hun virker ikke serlig intrisert... Prøv å slutt å snakk med hu.. Se om hu tar kontakt etterhvert.. Vet det kan være vanskelig, men det funker. Hvis hu er interessert tar hu kontakt.. I dag forreksempel så logget hun av når jeg kom innpå... er dette et tegn på at hun ikke vil snakke med meg, eller er det et tegn på at hun egentli liker meg, men ikke har tid å snakke eller noe.... 9141860[/snapback] IKKE begynn å tenk på sånne ting. Jeg gjør det hele tida selv og blir bare tullete av det. Tenk på hvor mange av de andre kontaktene som logger av hver gang du logger på.. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 det vet jeg alt om endte med at jeg brøt alt som heter kontakt med hun jeg var forelsket i. 9141496[/snapback] Det er det siste jeg vil gjøre.. Da vil jeg heller undertrykke forelskelsen tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Så du sier at jeg skal slutte å vise interesse? Blir vanskelig...Aldri likt ei så godt før Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hun virker ikke særlig interessert, spør du meg. Og jeg sier ikke det for å være slem, men fordi du spør og jeg gir deg et ærlig svar. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det jeg har trudd den siste uken... men for noen dager siden, så ville hun plutselig finne på noe.... Virkelig forvirrende... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Mulig hun kjedet seg, og ville gi deg en sjanse? Hvis hun ikke har vist noe interesse etter at dere fant på noe tyder det på at hun ikke fant deg interessant. Lenke til kommentar
Gjest Gutt16 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vi begge hadde det kjekt... helt til det siste kvarteret... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Vi begge hadde det kjekt... helt til det siste kvarteret... 9142173[/snapback] Hva skjedde da? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Skjedde bare ikke så mye... Bare snakket.. åsså tok jeg å reiste hjem... Sa det kanskje på en feil måte... Vi hadde det virkelig kjekt hele dagen.. Men hun virker ikke så intirisert... men det har hun heller aldrig gjort, og likevell ville hun finne på noe... Fant forrsten noe spessielt på hjemmesiden hennes.... På en gutts navn er det et vennskapshjerte rundt (< 3) På alle andre er det ingenting etter navnet. Men på meg er det en smilemunn..(: D) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå