Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener ikke å gni salt i såret til LasH nå, men:

 

Om litt over fem timer skal jeg kjøre for å hente kjæresten min på stasjonen. Gud som jeg gleder meg. Og denne gangen skal hun ikke dra igjen. :love:

Jeg smiler på dine vegne for første gang på 3 dager! :)

Lenke til kommentar
Nå sitter jeg å gråter som en liten sippunge.. Der var det slutt. Helvette.. Kjærlighet suger..

 

Det kommer flere sjangser! Masse fisk i havet.

 

Det er kanskje først når du finner en ny og bedre kjæreste at du finner ut hvor glad du er for at det ikke ble deg og x'n din alikevel :)

 

Jeg er så heldig at jeg aldri har hatt skikkelig kjærlighets-sorg (bortsett fra da jeg gikk på ungdomskolen) Så jeg kan ikke si jeg vet hvordan du har det, men prøv å kos deg selv om du ikke har kjæreste .

Lenke til kommentar

Jeg for min del har hatt en fair-share av kjærlighetssorg, og vet at det er noe skikkelig dritt. Man fungerer rett og slett ikke skikkelig mens det herjer på som verst. Men en fellesnevner finnes det, og det er at det blir bedre. Jeg hater å få det svaret selv, men det er faktisk helt sant. Man trenger bare litt tid. Se positivt på det, nå kan du bruke tid på det du vil, uten å måtte ta hensyn til en kjæreste. Gå ut og ha det gøy, begynn å trene, bruk rett og slett litt tid på DEG, det fortjener du!

 

Hold ut, det kommer til å gå bedre etterhvert :)

Lenke til kommentar

"Jeg trenger tid" fikk jeg servert i dag. :(

 

Er dette alltid negativt? (som i at hun ikke er interessert i et forhold, noensinne)

 

Hun har hatt en tøff vinter og vår (sykdom og et brutalt brudd med eksen), samt hun har vært mye syk ellers og er skuffet på hva hun har fått til på skolen osv. Jeg vil ikke gi opp på henne, da hun er helt fantastisk, men hva sier dere?

 

Skal jeg bare backe off litt, men fortsatt være med henne? Eller er det beste å bare kutte kontakten? (selv om det er akkurat det jeg ikke vil)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Det er jo ikke sikkert :) "Jeg trenger tid" kan jo bety litt forskjellig, ut ifra hvordan forholdet deres har vært.

 

Jojo, jeg er helt sikker på at det ikke betyr "jeg tror jeg er forelsket i en annen" eller at hun ikke er intressert i meg.

 

Nå høres det ut som om jeg avfeier alt det dere sier, men helt personlig tror jeg hun bokstavlig talt bare trenger tid. Men problemet blir da at jeg drar på folkehøgskole om under 2 måneder, samt jeg skal sikkert vekk en 3-3,5 uke totalt, så da blir det ikke all verdens tid heller.

 

Får håpe hun kommer "to her senses" snart, for dette her er rett og slett for godt til å bare bli et vennskap ut av det.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Kutt kontakten. Er du heldig savner hun deg, innser hvor bra du er, og kommer tilbake igjen mer forelska enn noensinne.

 

Med mindre "jeg trenger tid" betyr "jeg tror jeg er forelsket i en annen"

Shit f**k! Fikk akkurat det samme servert her om dagen. Har mistanke om at det er en annen. Fryktelig rart, for ho gikk fra å være stormforelsket til helt uinteressert på et par dager...

 

Tips?

Lenke til kommentar
Dark: VI skal ha pannekaker idag, noe for deg?

Tviler det er alt for lur dessert da vi skal ha lasagne, og jeg lagde pannekaker til henne forrige fredag!

 

 

Har litt funky is her da.

 

Italiensk sjokoladeis, italiensk mangosorbet, og sånn youghurtis med kirsebær. Lage en stilig bananasplitt-kombo med de kanskje?

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...