Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Selvsagt. Men det er irriterende at man skriver et meningsfylt innlegg,også får man 5 stk som retter skrivefeilene dine istedenfor å være saklig og kanskje muuuuligens bidra med noe som kan hjelpe min problemstilling. Forstår du?

 

Mitt innlegg var ikke ment som frekt. Synd om du oppfattet det slik. Det handlet heller ikke om skrivefeil, det var mer en kommentar til det du skrev. Innlegget ditt var bare litt selvmotsigende. Noen kommenterte det, og du forstod ikke hva den personen mente. Jeg forsøkte å forklare det til deg på en spøkefull måte. Såpass må man tåle.

 

Når det er sagt, så setter vi en strek for denne diskusjonen og fortsetter på riktig spor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvsagt. Men det er irriterende at man skriver et meningsfylt innlegg,også får man 5 stk som retter skrivefeilene dine istedenfor å være saklig og kanskje muuuuligens bidra med noe som kan hjelpe min problemstilling. Forstår du?

 

Mitt innlegg var ikke ment som frekt. Synd om du oppfattet det slik. Det handlet heller ikke om skrivefeil, det var mer en kommentar til det du skrev. Innlegget ditt var bare litt selvmotsigende. Noen kommenterte det, og du forstod ikke hva den personen mente. Jeg forsøkte å forklare det til deg på en spøkefull måte. Såpass må man tåle.

 

Når det er sagt, så setter vi en strek for denne diskusjonen og fortsetter på riktig spor.

 

Jeg forstod hva du mente,men syntes ikke det var noe poeng i det du skrev, og måten du skrev det på var provoserende. Synes også det er unødvendig å si "slapp av,vi andre tok poenget for deg". Da fremstiler dere meg som en idiot med hensikt. Sånn, nå kan vi sette en strek over det. For å holde meg ot; jeg er forelska og det er hærlig. Han er ihvertfall ingen dumming.

Lenke til kommentar
Hehe,ja. Vi har hatt litt opp og ned turer i det siste, men tror nok vi holder sammen en goood stund til :)

Ah.. Synes å huske at du skrev en tråd om at dere hadde navnene på barna klar osv. (Eller blander jeg nå?) Uansett, hva er bedre enn å være forelska på sommeren? :D

Lenke til kommentar
Hehe,ja. Vi har hatt litt opp og ned turer i det siste, men tror nok vi holder sammen en goood stund til :)

Ah.. Synes å huske at du skrev en tråd om at dere hadde navnene på barna klar osv. (Eller blander jeg nå?) Uansett, hva er bedre enn å være forelska på sommeren? :D

Forelska året rundt? :)

Lenke til kommentar
Ja,det stemmer! "Vi skal være sammen for alltid" tror jeg den heter. Vurderer å oppdatere den hvert år,bare for å vise at det er mulig :p
Like etter at den tråden ble startet, postet du jo her om at det (nesten) var slutt da. :tease:

 

Om jeg ikke husker helt feil. Orker ikke søke nå.

Lenke til kommentar
Ekstra herlig om sommeren, da. Sene og lyse kvelder. Varmt og man kan ta livet helt med ro. Bade, grille og kose seg. Fjellturer og annen trening.. :love:

 

*Se ut på regnet* ( :( )

Det kan jeg være enig i. Hmmm... Har tilgode å ha en skikkelig god sommer med en kjæreste da =/ Selv om dette er første sommeren min som singel siden 2005^^

Lenke til kommentar

Herregud så søte dere er,med den elefant hukommelsen! Det stemmer. Jeg var enormt sjalu i en periode. Men fant fort ut at det bare var bortkastet energi. Jeg er veldig sjalu av meg, det blir nok aldri å endre seg. Men han tar hensyn til det, heldigvis.

Lenke til kommentar

Er det nå jeg er ekstra søt om jeg spør når elefant ble et adjektiv, og hvordan sjalusi på magisk vis kan kan bli til "aldri å endre seg"?

 

Haha, jeg husker egentlig ikke så mye sånt, men jeg syntes du virket litt naiv tråden din, og så så jeg det innlegget her inne like etterpå. Litt slemt å synes det sikkert, men det var litt phun. ^^

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...