Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så så, vær snille med hverandre jenter. Jeg skal se om jeg får forklart senere hvis ingen andre gjør, prada8. Jeg har mitt livs kjærlighet i fanget ;) Enhåndsskriving burde være en egen gren i OL.

 

Herregud,hva fan oppnår du (og forsåvidt snublefot og) med å være frekk med meg? Forumet blir rett og slett utrivelig av sånne kommentarer.

Lenke til kommentar

Jeg kan oppsummere gårsdagen slik egentlig : :D:D:love:

 

Hentet henne ikke så langt ifra der jeg bor, og så kjørte vi hjem til meg. Første som skjedde når vi kom inn døren var å kaste oss i armene på hverandre. Hun var så utrolig lei seg for hvordan hun hadde vært, og at hun trakk beslutningen om å slå opp litt vel raskt. Så i går var vi som et nyforelska par igjen. Satt bare og koste, preiket sammen og alt mellom himmel og jord. Skulle forresten sett trynet på min mor da hun kom inn og jeg satt med henne i armene. Da ble hun litt forfjamset, sa det hun skulle si, og skyndte seg ut igjen :p

 

Vi tok ikke noe særlig "alvorsprat", var for lykkelig til å ta det da. Men hun vet hva jeg mener, og om hun skulle begynner slik som hun var den siste måneden vi var sammen, da er det "på huet og rævva" ut altså. Men vi får ta det steg for steg nå. Men nå er jeg ihvertfall gald igjen. Glad som bare faen. Og endelig fått meg en god natts søvn med henne i armene. Første gang jeg har sovet godt på sikkert 2 måneder.

 

Så til alle, ha en strålende dag! Det har ihvertfall jeg! :)

Lenke til kommentar
Haha,, tok den ikke før nå. xD

 

Trodde det var bilder på etellerannet perverst, skjønte først nå at det var en alternativ måte å gi henne stor mage på. :p

*kremt* akkurat det jeg mente også :blush: På en måte... :ph34r:

 

Gratulerer kanonkent. Godt å høre at kjærligheten ikke er nødvendigvis død selv om jenta har hatt en rar periode ;)

Lenke til kommentar
Herregud,hva fan oppnår du (og forsåvidt snublefot og) med å være frekk med meg? Forumet blir rett og slett utrivelig av sånne kommentarer.
Herregud, hva faen oppnår du av å være så jævlig sensitiv?

 

Hva oppnår du med å blande deg? Populæritet hos di andre? Dette er en kjærlighetstråd,dere gikk utenfor temaet og angrep meg personlig. Ja,jeg er sensetiv, det er bare sånn jeg er. Gir ikke dere mer rett til å være bitch av den grunn.

Lenke til kommentar
Herregud,hva fan oppnår du (og forsåvidt snublefot og) med å være frekk med meg? Forumet blir rett og slett utrivelig av sånne kommentarer.
Herregud, hva faen oppnår du av å være så jævlig sensitiv?

 

Hva oppnår du med å blande deg? Populæritet hos di andre? Dette er en kjærlighetstråd,dere gikk utenfor temaet og angrep meg personlig. Ja,jeg er sensetiv, det er bare sånn jeg er. Gir ikke dere mer rett til å være bitch av den grunn.

Hva oppnår du av å tilsi at andre blander seg for populæritet? :p

 

Dette begynner å gå for langt, Kranglefrøkner!

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Hva oppnår du med å blande deg? Populæritet hos di andre? Dette er en kjærlighetstråd,dere gikk utenfor temaet og angrep meg personlig. Ja,jeg er sensetiv, det er bare sånn jeg er. Gir ikke dere mer rett til å være bitch av den grunn.

Ingen som angriper deg personlig, men du må regne med å få kommentarer på det du skriver på et diskusjonsforum. Uansett hvilken tråd du poster i.

Lenke til kommentar
Selvsagt. Men det er irriterende at man skriver et meningsfylt innlegg,også får man 5 stk som retter skrivefeilene dine istedenfor å være saklig og kanskje muuuuligens bidra med noe som kan hjelpe min problemstilling. Forstår du?

Det var da strengt tatt ingen skriveleif som blei retta - "dumming" er vissnok et godkjent norsk ord. Det var vel heller det at du fikk kommentarer på at det ikke er forferdelig smart å bruke ordet "dumming" dersom du vil fremstå smartere enn en 5-åring.

 

Meningsfylt innlegg? Kanskje, men jeg så strengt tatt ikke en problemstilling - kun en konstatering på at hvilke mennesker som er smarte eller mindre smarte bestemmes subjektivt av hvor smarte vi selv er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...