darkness| Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Hun heter Live og er nå 3mnd gammel Ps. Det er ikke så stor vits i å slå spøker om navnet hennes type "Oh, Xbox Live", for vi har hørt de fleste variantene fra før Endret 19. juni 2008 av darkness| Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nydelig liten skapning. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 darkness|: Kan jeg få lov til å kidnappe henne? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hun heter Live og er nå 3mnd gammel Ps. Det er ikke så stor vits i å slå spøker om navnet hennes type "Oh, Xbox Live", for vi har hørt de fleste variantene fra før Kjempefint navn. Ha ha.. De spøkene hadde jeg ikke kommet på. Men de var faktisk litt morsomme! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er hun et produkt av to forumbrukere? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Likte bilde nr 2 og 3 best. Selv om hu er søt på alle^^ Gisse gisse gisse Hilsen fanboy # 4 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Er hun et produkt av to forumbrukere? såvidt jeg vet er hun resultat av to stykker som traff hverandre på forumet, giftet seg og fikk pudding. darkness| slo dermed to fluer i et smekk med å være den første forumbrukeren som giftet seg med en annen forumbruker (etter først å ha blitt kjent her) og lage den første forumbabyen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Forumlove. Jeg traff min kjære her på forumet, og om drøye tre dager flytter hun inn. Endret 19. juni 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Mhh, noe så ufattelig vakkert. Waah, babyy. *miste all form for logikk og kunnskap om annet enn at det er en baby på bildene* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Forumlove. Jeg traff min kjære her på forumet, og om drøye tre dager flytter hun inn. Jeg vet hvem det er, tihi Forumet er jo det nye sjekkestedet^^ Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Forumlove. Jeg traff min kjære her på forumet, og om drøye tre dager flytter hun inn. Jeg vet hvem det er, tihi Forumet er jo det nye sjekkestedet^^ I'm at the right place then Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg vet hvem det er, tihiMed tanke på at jeg har link til profilen hennes i signaturen min er egentlig ikke det så imponerende. Stinkey: Men nå har jo jeg allerede tatt den skjønneste. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Forumlove. Jeg traff min kjære her på forumet, og om drøye tre dager flytter hun inn. Da er det bare å kjøre henne på tjukka, som gjenstår! Endret 19. juni 2008 av Mirann Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Da er det bare å kjøre henne på tjukka, som gjenstår! Be quiet, you! Nei, jeg har ikke tenkt å bli far med det første. ^^ Endret 19. juni 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Stinkey: Men nå har jo jeg allerede tatt den skjønneste. Sa jeg at jeg var kresen? Neida... Man har da sine krav^^ Selv om det har fint lite å si når man får den skikkelige forelskelsen innabords Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Da er det bare å kjøre henne på tjukka, som gjenstår! Be quiet, you! Nei, jeg har ikke tenkt å bli far med det første. ^^ Det han mener er at du må ikke avsløre hans hemmelige plan som innvolverer en sofa, madammen, ei teskje og XX antall bamsemums Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Du vet at det er veldig slemt å spøke med sånt, Mirann? Stinkey: bamsemums og t-skje? Hæ? Endret 19. juni 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du vet at det er veldig slemt å spøke med sånt, Mirann? Ja, jeg vet. Men det er veldig koselig med forumbabyer, da! Ekte forumkjærlighet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå