Notatblokk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Åh, nå fikk jeg også sånn spent følelse kanonkent! Kan se for meg sommerfuglene dine, ja..hehe.. Masse masse lykke til Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hehe, jo takk! Kommer vel en liten update i natt/morgen på hvordan det går. Men sånn som jeg har forstått det på henne, og på noen av hennes venninner så trenger jeg ikke være bekymret. I det hele tatt. Så ja, dette blir spennende Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Håper at det går bra! Du må holde oss oppdatert Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg tror ikke at dumming er et ord, sett bort i fra hos små barn som ikke får sjokolade i butikken, prada8. Og poenget var? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kjæresten min skal hentes kl kvart på syv på togstasjonen mandag. Da flytter hun inn. Tror aldri jeg har gledet meg så mye til å stå opp så tidlig. Hehe, hun har jo kommet med samme tog før da, men nå skal hun ikke dra igjen. <3 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg tror ikke at dumming er et ord, sett bort i fra hos små barn som ikke får sjokolade i butikken, prada8. Og poenget var? Slapp av. Resten av oss tok poenget for deg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Slapp av. Resten av oss tok poenget for deg. *Knis* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Så så, vær snille med hverandre jenter. Jeg skal se om jeg får forklart senere hvis ingen andre gjør, prada8. Jeg har mitt livs kjærlighet i fanget Enhåndsskriving burde være en egen gren i OL. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Høres tungt ut. :!: Nei hvordan går det med knøttet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jaa, det lurer jeg og på. Synes egentlig forumbabyen burde få en egen tråd, jeg. Jeg kan godt forklare den, men jeg tror ikke min forklaring blir like hyggelig formulert som det jeg tror din blir, Kine. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg tror ikke at dumming er et ord, sett bort i fra hos små barn som ikke får sjokolade i butikken, prada8. TILSLAGSORD ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA (offisiell rettskriving) dumming dumming m1 tosk Eller er det jeg som har misforstått noe her? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Godt at jeg skrev "tror" Men det er vel uansett ikke et ord som passer seg å bruke om man ønsker å fremstå som smartere enn noen. Det var vel det som var ment. Forumbabyen har det bra. Skal se om jeg finner et bilde etterpå for de som er nysgjerrige. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hvem kan si nei til søte små barn? Member of: The Nysgjerrig crew member #4 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Æsj, barn. Siklende, bæsjende, sølete, grisete, grinende, hylende, nattesøvnødeleggende, dumme, hjelpeløse krek. De kan være rimelig søte og da. (red:=#5) Endret 19. juni 2008 av NgZ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) April: "Mihih" Mai: Juni: Endret 19. juni 2008 av darkness| Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Åhhh så herlig!! Lov å spørre om navnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå