Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest hmm...
Jeg trenger tips! en jente eg har likt godt veldig lenge sa forleden at hu likte meg og at hun ville bli bedre kjent med meg. ettersom samtalene våre har gått mest på data så lurer eg på..Hvordan skal eg begynne å kontakte denne jenta in real life liksom? Tips til hva vi kan finne på?

 

Ta henne med ut på en middag du, til å begynne med;) så tar du alt det andre etterhvert med gocart osv.

 

Å herregud, jeg hater shopping, og det er faenmeg enda verre sammen med jenter

Så utrolig KJEDELIIIIG!

 

Whata!! Ta med madamen inne på bikini avdelingen, slå deg ned i stolen og la henen komem ut fra prøverommet med nye bikinier konstant, enjoy:D

 

No er vi bare 14 da:) så en middag er vell ikkje akuratt det rette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No er vi bare 14 da:) så en middag er vell ikkje akuratt det rette?

Hva med en spasertur gjennom skog og mark (turstier selvfølgelig) og etterfulgt av Mcer'n eller lignende? Det er ungdommens svar på restaurant ;) God mat og mulighet for samtaler. Ikke bestill den største burgeren som du prøver å stappe i deg fortest mulig :p

Lenke til kommentar
No er vi bare 14 da:) så en middag er vell ikkje akuratt det rette?

Nå er det jo sommer, og været begynner å bli i godlaget : )

 

Ellers kan dere se filmer i lag. Om du vet hva hun driver med så har du jo noe der, kino, eller bare være hjemme hos hverandre. Det finnes 1000 vis av muligheter, og det enkle er ofte det beste : )

Lenke til kommentar
Er det greit å syntes at kjæresten sin er dum? Altså, ikke så veldig smart...

Møter liksom ikke så mye motstand på det området der, sku gjerne gjort det :roll:

Dumme jenter er søtt :]

 

Jeg syns heller at smarte jenter er enormt tiltrekkende.

Har mange dårlige episoder med jenter som ikke var fullt så smarte.

Lenke til kommentar
Syns ikke det er så viktig at kjæresten er så smart. Viktigere å kunne ha det moro med hun. Har en veninne som kanskje kan regnes som mindre glup, hun er bare veldig sjarmerende.

Snakket med en jente i går som er ganske søt, men litt for dum for meg.

 

"Jammen, hvis dere snakker om å dra til Nederland, hvorfor snakker dere om Amsterdam da?"

Lenke til kommentar

Jeg var sammen med en gutt som var ufattelig dum. Han spurte alltid om hvor ting var (vi bodde sammen, og han var med på å sette på plass ting), hvordan ting gjøres. Glemte ting hele tiden. Tilslutt ble jeg faktisk GAL av all spørringa. Han kunne ringe 2 ganger hver gang han skulle på butikken, fordi han glemte de 2 tingene jeg sa han skulle kjøpe. Herregud ass..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...