Gjest hmm... Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg trenger tips! en jente eg har likt godt veldig lenge sa forleden at hu likte meg og at hun ville bli bedre kjent med meg. ettersom samtalene våre har gått mest på data så lurer eg på..Hvordan skal eg begynne å kontakte denne jenta in real life liksom? Tips til hva vi kan finne på? Ta henne med ut på en middag du, til å begynne med;) så tar du alt det andre etterhvert med gocart osv. Å herregud, jeg hater shopping, og det er faenmeg enda verre sammen med jenter Så utrolig KJEDELIIIIG! Whata!! Ta med madamen inne på bikini avdelingen, slå deg ned i stolen og la henen komem ut fra prøverommet med nye bikinier konstant, enjoy:D No er vi bare 14 da:) så en middag er vell ikkje akuratt det rette? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 No er vi bare 14 da:) så en middag er vell ikkje akuratt det rette? Hva med en spasertur gjennom skog og mark (turstier selvfølgelig) og etterfulgt av Mcer'n eller lignende? Det er ungdommens svar på restaurant God mat og mulighet for samtaler. Ikke bestill den største burgeren som du prøver å stappe i deg fortest mulig Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 No er vi bare 14 da:) så en middag er vell ikkje akuratt det rette? Nå er det jo sommer, og været begynner å bli i godlaget : ) Ellers kan dere se filmer i lag. Om du vet hva hun driver med så har du jo noe der, kino, eller bare være hjemme hos hverandre. Det finnes 1000 vis av muligheter, og det enkle er ofte det beste : ) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 En god film er en god klassiker, som funker fjell Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Neeei, ta henne med til sentrum, så kan dere gå der.. Der slipper du å kjede henne samtidig som du kan snakke med henne! Lenke til kommentar
indie Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Enig med Bob92, om dere ser film så får dere pratet så lite, kan være greit med en film, men ta det heller i tillegg til å loke rundt i sentrum. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ta henne med hjem på litt hjemmelaget hvitsaus. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 prøv å hold et vist sakelighetsnivå på innleggene takk. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) - Endret 5. juli 2008 av Twinkle Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er det greit å syntes at kjæresten sin er dum? Altså, ikke så veldig smart...Møter liksom ikke så mye motstand på det området der, sku gjerne gjort det Dumme jenter er søtt :] Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vanskelig vil jeg heller si. Blir litt irriterende når de ikke forstår hva man sier og må få det inn med teskje. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan ikke se for meg selv sammen med en "dum" kjæreste. Kansje fordi intellekt er en av de tingene jeg finner sjarmerende... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Syns ikke det er så viktig at kjæresten er så smart. Viktigere å kunne ha det moro med hun. Har en veninne som kanskje kan regnes som mindre glup, hun er bare veldig sjarmerende. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ikke i lengden, da blir til slutt bare irritert på alle dumhetene hun klarer å prestere å si/gjøre. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Veninne går konge. Kjæreste? Neitakk Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Er det greit å syntes at kjæresten sin er dum? Altså, ikke så veldig smart...Møter liksom ikke så mye motstand på det området der, sku gjerne gjort det Dumme jenter er søtt :] Jeg syns heller at smarte jenter er enormt tiltrekkende. Har mange dårlige episoder med jenter som ikke var fullt så smarte. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Syns ikke det er så viktig at kjæresten er så smart. Viktigere å kunne ha det moro med hun. Har en veninne som kanskje kan regnes som mindre glup, hun er bare veldig sjarmerende. Snakket med en jente i går som er ganske søt, men litt for dum for meg. "Jammen, hvis dere snakker om å dra til Nederland, hvorfor snakker dere om Amsterdam da?" Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg var sammen med en gutt som var ufattelig dum. Han spurte alltid om hvor ting var (vi bodde sammen, og han var med på å sette på plass ting), hvordan ting gjøres. Glemte ting hele tiden. Tilslutt ble jeg faktisk GAL av all spørringa. Han kunne ringe 2 ganger hver gang han skulle på butikken, fordi han glemte de 2 tingene jeg sa han skulle kjøpe. Herregud ass.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tror ikke jeg hadde taklet å ha dum kjæreste. Jeg har en med ganske mye mellom ørene, og vi kan faktisk ha saklige diskusjoner om det aller meste. Og i tillegg er jeg så stolt av ham i dag at det kjennes ut som om hjertet mitt skal briste. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har du sagt A må du si B! Hva har han gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå