Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Anonymus_*

Postet som gjest fordi jeg ville være anonym...

 

Er blitt stup forelska i helt feil jente. kommer til å gå dårlig uansett hvordan man vrir og vender på det. veit det ikke kommer til å skje noe der. har god kontakt med jenta, og vi har rota litt rundt i fortiden, så jeg veit det er noe fysisk tiltrekkelse der, men har snakket med henne om det og det var visst "bare for morro" lo det bort og lata som om jeg var helt enig.. nå skal vi flytte sammen til sommeren som venner og bare veit det kommer til å gå til helvette. vansklig og skjule følelsene når man snakkes og ser hverandre hver dag..

 

uff trenger hjelp til fortrenging :p

Lenke til kommentar
Gjest Gjest anonymus

Joda, hadde vært drømmen og ønsketenkning det, men ganske så sikker på at det ikke er slik. jeg tok initiativet da jeg spurte henne om det bare var for gøy (sa det jo ikke direkte på noen måte) og tror jeg kom greit unna det.

 

noe teit å poste her når jeg "avfeier" gode svar, men ville mest av alt bare lette på trykket, få det ut rettere sagt.

 

De gangene det har skjedd noe mellom oss har vært i fylla, er jo da noen barriærer senker og man bruker det som unnskyldning for noe man kansje ikke ville gjort ellers.

Lenke til kommentar

Du skal ikke tro på alt som sies med ord. Du må se på handlinger, hva de forteller. Det er «farlig» å innrømme slikt, så hun har all grunn til å late som det ikke er noe. Spørsmålet er uansett ikke om noen liker en eller ikke — det er ikke sånn det funker. Se innom PUA-tråden for utdypende info her. Du er tydeligvis i stand til å skape gode følelser i henne, ellers hadde hun ikke tilbrakt tid med deg, langt mindre rotet med deg.

 

Samtidig er det viktig ikke å tvinge et slikt mellommenneskelig forhold til å være noe det ikke nødvendigvis kan bli med en gang. La det som skjer, skje. Lev i nuet og alt det der. Høres standard ut, men det er sannere enn du aner — sannere enn noen aner før de selv kjenner det på kroppen.

 

La de gode følelsene lede deg, og se om hun blir med — se om hun «svarer». Ikke snakk om følelser, for ord er ikke følelsenes språk. Kroppsspråk gjør jobben mye, mye bedre. Trekk pusten, slapp av, og nyt. :)

Lenke til kommentar

åårh:/

 

situation:

 

Jeg har vært på rockfest i helga(et arrangement i haugesund). Og jeg har gått rundt med ei jente jeg liker utrolig godt. Vi har gått rundt som et kjærestepar, kyssa holdt rundt hverandre osv...

Men hun er ikke sikker på hva hun vil, dog hun har sagt at hun har følelser for meg. Begge to er nettop komt ut av tidligere forhold (1 måned siden) Og har vært mye med hverandre etter det. Men det var først i helga at noe begynte å skje.

 

Jeg bare lurer, hun er usikker, i hvilken grad bør jeg prøve å påvirke?

Jeg er redd for at om jeg blander meg for mye inn i tenkinga hennes, orker hun ikke...

 

Me is confused..

Lenke til kommentar

@ Ballus: hvis du presser for mye kan hun føle du presser henne opp i et hjørne og da får du den berømte døren slengt i tryne. hvis du viser for liten interesse så kan hun miste interessen for deg så det er en hårfin balansegang som du må finne ut av.

 

uff trenger hjelp til fortrenging :p

 

med tiden til hjelp (og en dose sanger fra Al Green) vil du komme over det.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Gah, blir bare mer og mer forelska i kjæresten for hver dag som går. Jeg elsker livet mitt, herlig kjæreste, Age of Conan og masse herlige venner og sommerferie. Stort bedre blir det ikke :D:love:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Kan noen slå meg hardt i trynet?

 

Jeg driver på med verdens skjønneste jente.. Men for hver gang vi møtes og for hver dag som går er jeg redd for at hun vil bli skuffet.. At hun vil gi opp..

 

Vi går hånd i hånd og har det fint når vi møtes.. Men hjernen min sier at alt skal gå til helvete uansett...

 

 

Hva er gale? :O

Lenke til kommentar
@ Ballus: hvis du presser for mye kan hun føle du presser henne opp i et hjørne og da får du den berømte døren slengt i tryne. hvis du viser for liten interesse så kan hun miste interessen for deg så det er en hårfin balansegang som du må finne ut av.

problem solved.

vi er kosevenner ^^

Lenke til kommentar
Kan noen slå meg hardt i trynet?

 

Jeg driver på med verdens skjønneste jente.. Men for hver gang vi møtes og for hver dag som går er jeg redd for at hun vil bli skuffet.. At hun vil gi opp..

 

Vi går hånd i hånd og har det fint når vi møtes.. Men hjernen min sier at alt skal gå til helvete uansett...

 

 

Hva er gale? :O

Selvtilliten din.

Du må bare tro du er god nok. Hvis det er som du sier, skal ikke ting være noe problem : )

Lenke til kommentar

Den er nok bare den.. Selvtilliten fikk seg en real omgang i den yngre barndommen... :p

 

Det er bare når jeg ser på meg selv, så ser jeg en person som egentlig er merverdig men også veldig irriterende, mindre pen og rar. :dontgetit:

 

Men jeg fortsetter jeg, skal prøve å se på det positive! :)

 

 

Edit: Formuleringsfeil.

Endret av Bob92
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
åårh:/

 

situation:

 

Jeg har vært på rockfest i helga(et arrangement i haugesund). Og jeg har gått rundt med ei jente jeg liker utrolig godt. Vi har gått rundt som et kjærestepar, kyssa holdt rundt hverandre osv...

Men hun er ikke sikker på hva hun vil, dog hun har sagt at hun har følelser for meg. Begge to er nettop komt ut av tidligere forhold (1 måned siden) Og har vært mye med hverandre etter det. Men det var først i helga at noe begynte å skje.

 

Jeg bare lurer, hun er usikker, i hvilken grad bør jeg prøve å påvirke?

Jeg er redd for at om jeg blander meg for mye inn i tenkinga hennes, orker hun ikke...

 

Me is confused..

 

Sånn var det med hun jeg er sammen med nå også. Hun var ikke klar for et forhold, og hun var livredd for å bli såret. Det jeg gjorde, var egentlig ingeting. Jeg bare prøvde å være meg selv, samtidig som jeg prøvde å gi et inntrykk av at jeg var "for real" (:p) og at jeg brydde meg om henne (noe jeg virkelig gjør også, ikke så vanskelig mao.) . Jeg ga henne masse tid, og maste ikke. Var tålmodig rett og slett.

 

Det funka :D

 

EDIT: Jeg synes med andre ord at du ikke skal prøve for hardt. Da kan du risikere å skremme henne vekk. Tror gjerne hun trenger en slags tilvenningsperiode, hun vil kanskje forsikre seg om at du ikke går noe steds.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Jeg har gitt opp den ene jenta jeg var så interessert i. Nå orker jeg f*** meg ikke mer. Nei bleh. Nå er det sommer, øl, sol og hove festival snart. På å tide å glemme alt .

 

:yucky:

That's the spirit! Kos deg nå som det er sommer og så kan du la deg sluke av all forholdhysteriet. Ikke stress. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...