Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ fortvilet_gutt

 

Om hun sier hun savner eksen sin så drit i henne, om hun derimot sier at hun savner å ha en kjærsete så kjør på. Om du vil kan du se på eksen som konkurranse og kjøre på likevel, be henne med ut, ikke alle er så flinke til å prate på msn og sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Fortvilet_Gutt
@ fortvilet_gutt

 

Om hun sier hun savner eksen sin så drit i henne, om hun derimot sier at hun savner å ha en kjærsete så kjør på. Om du vil kan du se på eksen som konkurranse og kjøre på likevel, be henne med ut, ikke alle er så flinke til å prate på msn og sånt.

Problemet er vel at jeg er av typen som ikke kan fordra at andre sløser bort tia på eksen. (når det ikke er noe håp igjen for at de blir sammen) Og han i dette tilfellet har faktisk gått videre og fått seg ny dame. Så jeg kan på en måte ikke sitte og se på at hu sløser bort tid på det.

 

Men har bestemt meg for å slutte å starte samtaler over helga. Så har ikke hu snakka til meg før mandag så tar jeg det som et lite hint. Starter hu, men fortsetter med "drap av samtaler" så spør jeg om hu er interessert i å snakke med meg. Og kommer det tilbake på det nivået det var så spør jeg om hu er interessert i meg. Savner å ha noen som er glad i meg =/

Lenke til kommentar

Jeg vet hva du mener med "drap av samtaler", jeg holder/holdte litt på med en nå selv, grunnen til at jeg skriver holdte er fordi jeg rett og slett ikke gidder å ta kontakt når hun bare er så utrolig ignorant og carer totalt. Derimot når hun føler for å prate så er hun veldig pratsom, det kan være så utrolig frustrerende av og til, og når man ikke engang er sammen med jenta man prater med og man bekymrer seg for om hun er interessert fordi hun prater så lite etc etc så er det kanskje en dårlige idé å prøve å bli sammen med vedkommende for da kan du jo tenke deg hvor deppa og usikker du blir når henne fortsetter å drepe samtalene deres samt at hun har sagt hun savner eksen sin.

Lenke til kommentar
Jeg vet hva du mener med "drap av samtaler", jeg holder/holdte litt på med en nå selv, grunnen til at jeg skriver holdte er fordi jeg rett og slett ikke gidder å ta kontakt når hun bare er så utrolig ignorant og carer totalt. Derimot når hun føler for å prate så er hun veldig pratsom, det kan være så utrolig frustrerende av og til, og når man ikke engang er sammen med jenta man prater med og man bekymrer seg for om hun er interessert fordi hun prater så lite etc etc så er det kanskje en dårlige idé å prøve å bli sammen med vedkommende for da kan du jo tenke deg hvor deppa og usikker du blir når henne fortsetter å drepe samtalene deres samt at hun har sagt hun savner eksen sin.

Men da er det jo ganske åpenbart at du ikke har et sjangs i helvette på dette tidspunktet uansett. Deg bruker hun for å få tiden til å gå, en skulder å "gråte på" med andre ord. Våkn opp og finn deg en annen jente.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt_Fortvilet
Men da er det jo ganske åpenbart at du ikke har et sjangs i helvette på dette tidspunktet uansett. Deg bruker hun for å få tiden til å gå, en skulder å "gråte på" med andre ord. Våkn opp og finn deg en annen jente.

Som sagt så har jeg slutta å ta kontakten nå. Så får det være opp til hu hvis hu vil noe. Og gjør a det så skal jeg spørre hva hu vil. Har ikke noe imot å ende opp med å ha hu som venninne, men da vil jeg heller vite det konkret enn å få masse rare tegn.

 

Jenter er noen rare skapninger... Håper jeg finner ei som passer meg perfekt... *drømme seg bort*

Lenke til kommentar

Desto mer desperat du er, desto mindre attraktiv du vil være i jentenes øyne, dritt i henne fullstendig og kos deg med andre jenter, ikke tenker hele tiden "forhold forhold forhold", ta det som det kommer. Jenter er nok ganske rare skapninger ja og som regel umulig å forstå seg på, ergo. er det best å ikke prøve engang og kjøre sitt eget løp. :)

Lenke til kommentar
Gjest Fortivlet_Gutt
Kunne ikke vært mer enig med Erasus, desperat = turnoff.. Bare chill å ta livet med ro, alt har en merkelig greie av å fikse seg selv ;)

Tell me about it. De to forrige damene kom få uker etter at jeg tenkte tanken "Nei nå tar jeg det som det kommer" Så må bare få de tankene 100% opp i hue. Det som er frustrerende med hu her er at hu har gitt hint til å være venn, noe mer enn venn og ikke noe kontakt i det heletatt. På en uke. Så får se. Nå er det sommer og sol og snart er skolen over også :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg ble nylig forelska i en jente jeg ble kjent med på internett, hun viste veldig stor interesse, vi har møtt hverandre 3 ganger hittil, men på msn dreper hun samtalene og i går var hun og møtte en dude hun måtte prate med for å finne ut av ting. Jeg har gråtet flere ganger pga. denne jenta jeg så vidt kjenner, men så tenker jeg, fuck it. Hun skal reise bort til utlandet og studere der i ett år etter sommerferien og jeg har allerede gråtet flere ganger over en person jeg ikke engang er sammen med, tenk hvordan det da blir om jeg får enda sterkere følelser for henne. Jeg merker forelskelsen har ebbet av litt etter litt ettersom jo mer henne skuffer meg, og jeg spurte idag om hvordan det gikk i går, om hun har bestemt seg etc, men så sier hun bare at hun ikke orker å prate om det, gi faen og sånn. Bah, jeg hadde skikkelig lyst til å bli kjent med henne, men nå som forelskelsen fort gikk over til kjærlighetssorg og bitterhet tenker jeg da at det ikke er så mye vits å prøve seg videre med henne.

 

Jeg får vel bare gi faen og ta det som det kommer, om hun vil no mer, greit, da skal jeg kanskje gi henne en sjanse, men jeg orker seriøst ikke folk som holder på med flere samtidig. Er det noe jeg hater er det sånne "sosiale spill", vær ærlig, åpen og trofast, det er de viktigtse tingene for meg etter kjemien. Jaja, nok babling fra meg just nu. Skal møte noen venner og stikke og grille i Frognerparken, blir nok kos, få tankene mine over på andre ting. :)

Lenke til kommentar

Folkens, det er jo sommer for faen, det diggeste er å være single i en slik periode synes nå jeg. Sommeren er ikke verdt å bruke på å grine over andre jenter/gutter. Nå skal man kose seg, slå ut håret på byen, gi blaffen og bare ha det morro!

 

Rock out with your cock out! :thumbup:

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...