Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, merker på meg selv at jeg begynner å få følelser for en jente i klassen. All tidligere erfaring, og selve kroppen min sender ut signaler om at jeg burde drite i det hele før jeg ender opp såret nok en gang. Allikevel er det en del av meg som merker at hun også viser interesse, men selvtilliten min ble knust etter at den jenten jeg elsket (delvis elsker fremdeles) avviste meg på en så utrolig kald måte. Jeg vil virkelig prøve, men det er en slags sperre i hodet mitt for tiden.

 

Bestevenninen min sier at den eneste måten å komme fullstendig over noe som det jeg har opplevd er å finne seg en ny jente man bli sammen med. Alle disse tankene svirrer rundt i hodet på meg, og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg burde gjøre :hm: Akk, så kjip kjærligheten kan være...

 

Jeg trenger virkelig et råd, bør jeg ta sjansen og la være å tenke på risken eller bare glemme det hele og la livet ordne opp i det selv? Hjelp!

Som det ble nevnt så bør du komme deg over tidligere forelskelser, men "no pain no gain", som de sier. Det blir bare miserabelt om du gir fullstendig opp fordi du er redd for å bli såret. En avvisning er bare en ny erfaring å ta med seg videre.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

 

 

 

Dere begge sier noe der, jeg får vel bare prøve meg fram. En eller annen gang må man bare hoppe i det. Takk for gode råd, nå er det bare å prøve for min del... Takk

Lenke til kommentar

Haha, ja, alle liker en stalker.

 

Bare prøv å få øyekontakt, enkelt og greit, om han ikke er helt fail så sjekker han opp deg istedet, gutter er simple, i know.

Evnt, prøv deg på pua, men det er mye jobb og føler kanskje litt "unaturlig" for deg.

Lenke til kommentar
Jeg føler at det å stalke er litt sjarmerende! Tenk så fin historie det ville vært å fortelle barnebarna våres.

 

Har du noen geniale forslag?

Hm, her burde jeg vel kunne hjelpe!

 

Du kommer langt med å være litt mer hyggelig enn en gjennomsnittlig kunde. Smil, vær glad, del litt av deg selv. Bare snakk litt. Bare husk BLID! Om du er blid, kommer han til å digge deg hver gang du er innom. Ingenting slår faste kunder som er blide.

 

Men da var det ikke meg allikevel Demille. Jeg jobber på en bitteliten Kiwi butikk, så vi har ikke noen egen ansvarlig får frukt eller fryser eller noe som helst : (. Jaja! Lykke til med kiwimannen din! (Og ta gjerne å ert han litt for de helt forjævlig stygge sommerskjortene!)

Lenke til kommentar
Gjest Fortvilet_Gutt

Vil ikke ha mine tanker knyttet til min bruker siden folk jeg kjenner her bruker det mot meg...

 

Er en gutt på snart 18 som har nå et par forhold bak meg. Det ene varte fra høsten 2005 til jul 2007. Andre fra februar i år til i mai. Med andre ord så er jeg ikke så vant til å være singel. Har ikke hatt problem med å komme meg over de to forrige siden jeg tenker "Hva får jeg gjort med det? Kan enten sløse bort krefter på det eller bare komme over det."

 

Og det som skjedde mellom de to var at en måned etter at det ble slutt med hu første så begynte hu andre å snakke med meg. Og til slutt så likte vi det så godt at vi ente som et par. Som dessverre endte for tidlig. Men etter et par uker så var jeg over hu også. Og jaggu dukker det ikke opp ei fra ingensteds og vil snakke med meg. Hadde ingen planer om å begynne å flørte igjen, men jenta var søt så kunne jo ikke skade å snakke. Og etterhvert som vi snakka ett par ganger så kom snakken over på ting som å sende melding: "Er det ledig ved siden av deg i senga di?" Og sånt.

 

Tok egentlig dette som at hu var litt interessert. Men etter en uke så var det bare jeg som tok kontakt med hu. Og jeg er av typen som ikke liker å mase så da venter jeg på at andre skal snakke til meg. Det skjedde jo aldri så jeg starta samtaler. Men der også så svarer hu "hehe" på 50% av svara sine. (MSN) Og de få ganga det er noe annet så er det fordi jeg har innledet til det. Jeg starter med å sende meldinger og alt. Pluss at hu GANSKE tydelig ikke har kommet over eksen sin og vil ha han tilbake.

 

Derfor så vurderer jeg jo å droppe hu. Men jeg føler meg jævlig alene :p Sånn som i dag våkna jeg i dobbeltsenga mi og hadde det helt greit. Sover godt osv. Men savner det å ha noen ved siden av meg. (det er godt det) Våkna faktisk av at hu sendte melding til meg om at hu ikke kom opp til eksamen. Så der tok hu da kontakt. Ellers så... Er det bare meg. Syns det blir for dumt å spørre om hu kan svare bedre eller prøve å holde samtalen igang sjøl. Er redd for å ikke si noe til hu for kanskje hu tror hu har gjort noe og slutter å snakke pluss at jeg liker å snakke med hu.

 

Alt jeg vil er jo å snakke med hu. Men åssen kan jeg få a til å svare mer? Blir vel enten å stoppe å snakke helt eller spørre direkte om hu vil snakke med meg eller noe. Er kanskje lite kjærlighet her, men grunnen til at jeg skriver er fordi jeg savner kjærlighet. Og at det hjelper å få skrivi ned ting :) (dårlig unnskyldning til å poste i kjærlighetstråden) :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...