Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du vil beholde damen, så drar du ikke. Så enkelt er det. Hun nekter deg ikke, hun ønsker bare ikke at du skal dra uten henne. Da bør du vise at du bryr deg ved å ikke dra fra henne.

Personlig skjønner jeg meg ikke på folk som "planlegger" å gjøre det slutt og derfor kun kjøper billett til seg selv..

Lenke til kommentar
Er det merkelig at dama til bestekompisen min hadde lyst til å finne på noe med meg, siden han er på ferie?

jeg hadde stusset litt men på en annen side avhenger av hvor godt forhold det er mellom dere tre. hvis dere har gjort mye sammen vil det ikke være unaturlig.

edit:leif

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Er det merkelig at dama til bestekompisen min hadde lyst til å finne på noe med meg, siden han er på ferie?

9114954[/snapback]

Jeg har opplevd det samme, og jeg kan love deg det ikke var noe annet enn vennskapelig. Hvis du kjenner hun passe godt så er det ikke så gale det.

Lenke til kommentar
"Fortell da, DJ Dark, la oss høre - dette er spennende!".

9108836[/snapback]

han fant seg en forumbabe... ser ikke ille ut for og si det sånn... eneste jeg vet da, vi gikk jo inn på daten hans under St.hans treffet :)

9108855[/snapback]

Traff henne på forumet ja. Møttes et par ganger før negge skulle til Nederland på Sensation Black. En av gangene var da Espen, Aids, Nyhus +++ kom inn da vi var og spiste.

Etter det har hun sovet hos meg, og jeg har sovet hos henne. For et par dager siden ble vi da sammen. :D

Da var ikke jeg singel mer..

9106282[/snapback]

Grattis, Chris! Hu var jo knallpen og hyggelig. :wee:

9108920[/snapback]

Takker :) Enig med deg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...