Solefald Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ho er vertfall bestemt på at eg må bli igjen.. må ha noke nytt å sei uten at eg veit kva det er for at ho skal skjønne. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 HVORFOR skal du bli igjen? Om hun kan gi en veldig god grunn, så kan jeg skjønne det. Kanskje hun ble usikker av at du rota med en annen jente og vil ha deg i nærheten, og ikke på festival. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ho har vert i samme situasjon sjøl, i tidligere forhold, så ho visste korleis det var, derfor ho tilga meg så fort. ho vil ikkje at eg skal reise uten ho, når vi hadde tenkt å reise ilag. det er det som er grunnen. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Viss hun virklig betyr noe for deg blir du hjemme, på betingelser. Hun slutter å kjefte/krangle og prøver å ha et bra forhold med deg Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 svikte 11 venner som en har planlagt tur med i 1 år, eller dama ? kva er best da syns du Petter? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er jo tydlig at det er pga. denne jenta du rota litt med hun ikke slipper deg alene på festivalen, så hadde det vært meg hadde jeg nok vært hjemme for å vise hvor mye hun betyr for meg. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 det har ingenting med rotinga. det er pga ho hadde gleda seg veldig, og ikkje har billett. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 det har ingenting med rotinga. det er pga ho hadde gleda seg veldig, og ikkje har billett. 9109946[/snapback] Derfor skal ikke du dra? Hun unner deg ikke å ha det bra altså. Oh well.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvis du vil beholde damen, så drar du ikke. Så enkelt er det. Hun nekter deg ikke, hun ønsker bare ikke at du skal dra uten henne. Da bør du vise at du bryr deg ved å ikke dra fra henne. Personlig skjønner jeg meg ikke på folk som "planlegger" å gjøre det slutt og derfor kun kjøper billett til seg selv.. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Huff, det er kjett å begynne å bli forelska i noen og samtidig ha masse tanker om at det aldri kommer til å gå.. Blir bare deprimert. Endret 21. juli 2007 av Machius Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er det merkelig at dama til bestekompisen min hadde lyst til å finne på noe med meg, siden han er på ferie? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Er det merkelig at dama til bestekompisen min hadde lyst til å finne på noe med meg, siden han er på ferie? jeg hadde stusset litt men på en annen side avhenger av hvor godt forhold det er mellom dere tre. hvis dere har gjort mye sammen vil det ikke være unaturlig. edit:leif Endret 21. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Er det merkelig at dama til bestekompisen min hadde lyst til å finne på noe med meg, siden han er på ferie? 9114954[/snapback] Jeg har opplevd det samme, og jeg kan love deg det ikke var noe annet enn vennskapelig. Hvis du kjenner hun passe godt så er det ikke så gale det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 "Fortell da, DJ Dark, la oss høre - dette er spennende!". 9108836[/snapback] han fant seg en forumbabe... ser ikke ille ut for og si det sånn... eneste jeg vet da, vi gikk jo inn på daten hans under St.hans treffet 9108855[/snapback] Traff henne på forumet ja. Møttes et par ganger før negge skulle til Nederland på Sensation Black. En av gangene var da Espen, Aids, Nyhus +++ kom inn da vi var og spiste. Etter det har hun sovet hos meg, og jeg har sovet hos henne. For et par dager siden ble vi da sammen. Da var ikke jeg singel mer..9106282[/snapback] Grattis, Chris! Hu var jo knallpen og hyggelig. 9108920[/snapback] Takker Enig med deg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Qlimax kaller hun seg her. Så og si ingen kjenner hun. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Mye søte tanker ute å rusler her ;P Utrolig nok funker ting når man ikke er så sjenert, bare å ikke være redd for å feile. Jeg vet akkurat hvordan det er, for jeg er akkurat sånn selv. *snip* Endret 22. juli 2007 av Jurgis Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Litt stalking ja Kanskje det er veien å gå. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Litt stalking ja Kanskje det er veien å gå. 9117237[/snapback] Hørtes ut som en veldig fin idè. *Ta turen bort til et spesiellt soveromsvindu* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Haha stalking er ikke så lurt nei. Hadde en selv. Ble så lei at jeg kunne ha drept han. Av en eller annen grunn begynte jeg å tenke på Mr.Olsen (eller hva han het) og tråden hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå