Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tilbragt veldig mye tid med en jente en stund nå. Tror ikke hun har noe særlig følelser for meg, selv om det av og til kan virke slik. Jeg har følelser for henne, men vet at det er så uhyre små sjanser for at det skal funke. Fy faen det er vanskelig. Jeg kan ikke være for mye med hun, for da kommer jeg meg aldri videre, og når jeg ikke er med hun tenker jeg bare på hun hele tiden. Og det å tenke på at jeg ikke får hun, men noen andre, det er helt jævlig. Hadde glemt hvor udigg det var :p

 

Men nå har to veninner invitert med med på henholdsvis en fest og et vors, de sier de skal finne en dame til meg. Håper det funker :p

 

Whine whine

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_lololol

Jeg trenger tips! en jente eg har likt godt veldig lenge sa forleden at hu likte meg og at hun ville bli bedre kjent med meg. ettersom samtalene våre har gått mest på data så lurer eg på..Hvordan skal eg begynne å kontakte denne jenta in real life liksom? Tips til hva vi kan finne på?

Lenke til kommentar
Jeg trenger tips! en jente eg har likt godt veldig lenge sa forleden at hu likte meg og at hun ville bli bedre kjent med meg. ettersom samtalene våre har gått mest på data så lurer eg på..Hvordan skal eg begynne å kontakte denne jenta in real life liksom? Tips til hva vi kan finne på?

Shopping! Da slipper du typisk pinlig datestillhet, og du får deg sannsynligvis noen fete klær som virkelig passer deg. Eller gjør noe ordentlig gøy. Gocart?

Lenke til kommentar
Jeg trenger tips! en jente eg har likt godt veldig lenge sa forleden at hu likte meg og at hun ville bli bedre kjent med meg. ettersom samtalene våre har gått mest på data så lurer eg på..Hvordan skal eg begynne å kontakte denne jenta in real life liksom? Tips til hva vi kan finne på?

 

Ta henne med ut på en middag du, til å begynne med;) så tar du alt det andre etterhvert med gocart osv.

 

Å herregud, jeg hater shopping, og det er faenmeg enda verre sammen med jenter

Så utrolig KJEDELIIIIG!

 

Whata!! Ta med madamen inne på bikini avdelingen, slå deg ned i stolen og la henen komem ut fra prøverommet med nye bikinier konstant, enjoy:D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Uff, merker på meg selv at jeg begynner å få følelser for en jente i klassen. All tidligere erfaring, og selve kroppen min sender ut signaler om at jeg burde drite i det hele før jeg ender opp såret nok en gang. Allikevel er det en del av meg som merker at hun også viser interesse, men selvtilliten min ble knust etter at den jenten jeg elsket (delvis elsker fremdeles) avviste meg på en så utrolig kald måte. Jeg vil virkelig prøve, men det er en slags sperre i hodet mitt for tiden.

 

Bestevenninen min sier at den eneste måten å komme fullstendig over noe som det jeg har opplevd er å finne seg en ny jente man bli sammen med. Alle disse tankene svirrer rundt i hodet på meg, og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg burde gjøre :hm: Akk, så kjip kjærligheten kan være...

 

Jeg trenger virkelig et råd, bør jeg ta sjansen og la være å tenke på risken eller bare glemme det hele og la livet ordne opp i det selv? Hjelp!

Lenke til kommentar

"Too much of a good thing is wonderful" - Mae West

 

Det er en god ting, Juliess =)

 

 

Edit: Skrev sitatet feil; her er den riktige:

 

"Too much of a good thing can be simply wonderful."

Endret av Pille_
Lenke til kommentar

Jepp, trenger noen råd...

En jente har flørtet ganske mye med meg og tydelig vist interesse en god stund nå og jeg har gitt respns og vist at jeg er interesert. Men det har seg sann at hun også flørter mye med en annen venn av meg, også når jeg er der :dontgetit: dette er som dere sikkert skjønner ganske frustrerende når jeg liker henne ganske godt. Så noen tips til hva heg bør gjøre? Bør jeg konfrontere henne det med henne, men jeg synes "sjalusi" virker ganske "uhott", vi er jo ikke akuratt sammen :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg og madamen skal ha 4måneders "jubileum" på lørdag, men er helt blank på hva jeg skal finne på... sa hu ville gjøre noe "spesielt." Jeg har jo hjerne som en flue, så dette kom jo helt fortreffelig på, siden jeg jobber som et svin -.- halp

Middag. Enten om du lager selv eller tar hu med på en veldig romantisk resturant slår alltid ann. Lei/kjøp en film dere kan sitte og kose dere med utover kvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...