Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Litt forvirra
Merkelig hva forelskelse kan gjøre med en. :wee:

 

Spesiellt når alt går til helvete.. :nei: Måtte bare ødelegge hallelujah-stemninga her.. :p Så noen bilder av hun jeg har en crush på og en annen gutt som det så ut som hun drev litt på med, og det var ikke noe morsomt.. :ermm:

 

Ok, short version, jeg rota med hun jenta, en god veninne, i en uke i løpet av russetida, til sammen 5 kvelder. Det har seg sånn at jeg flytter utenlands til høsten, og hun også flytter fra stedet for å gå på skole. 2 dager etter siste kvelden vi drev på får jeg melding på at hun ikke vil mer, at hun ikke har noen følelser utenfor vennskapet osv, og at hun ikke ville ødelegge noe, i tillegg til at det ikke kunne ha gått allikevel, pga flyttinga. Greit tenker jeg, det kan jo ikke bli noe allikevel siden jeg flytter, og det gjør mindre vondt å avslutte nå. 2 uker senere møter jeg henne på fest, og etter en liten stund begynner hun å holde hånda mi. Jeg tenker bare "wtf, var det ikke du som ikke hadde noen følelser og ikke ville ødelegge noe?". Jeg hinta frampå det, og hun sa hun "ikke ville noe mer", og jeg står der bare som et stort spørsmålstegn.

 

Jeg har ikke tenkt å prøve å få henne tilbake, da det ikke er noe poeng i det, men er det noen som bare kan forklare meg hva hun tenker der? Det må jo være et eller annet hun ikke forteller, eller er hun bare veldig ulogisk? *Prøve å forstå jenter*

Lenke til kommentar
Gjest Litt forvirra

Ja, det er jo det det pleier å bety, men hvorfor skal hun da rote med meg i en uke, hun starta, hun fortsatte, og hun var veldig ivrig.. Så sier hun at hun ikke vil mer og ikke vil ødelegge noe, men så starter hun på nytt 2 uker senere.. Det er liksom det som er rart. Hadde det vært en kveld og hun sa det, og ferdig med det så hadde det vært greit, men handlingene passer liksom ikke med ordene.. Men nå vet ikke jeg hvor grensa for jenter går da..

Lenke til kommentar
Gjest Litt forvirra

MEN, hun sier jo at hun ikke vil ødelegge noe, det er liksom den delen jeg ikke skjønner. Kose med randoms er en ting, men som hun sa så er jeg en av hennes beste venner, og da er det vel lite logisk å begynne på noe når man ikke vil ødelegge venneforholdet. Den logikken fungerer liksom ikke i mitt hode.. Hvis man har en veldig god venn man ikke har noen følelser for, og absolutt ikke vil miste som venn, så går man jo ikke bort til den personen og setter absolutt alt på spill for litt kos uten forpliktelser?

Lenke til kommentar
Meget mulig jeg er litt treig, men det henger liksom ikke på greip for meg...
Jenter er ikke logiske veseer. :p For henne virker det sikkert fornuftig, så lenge hun ikke må forklare det til noen.

 

Og paien: Kjæresten min flytter inn i slutten av juni, så jeg er heldiiiiiiigst. :love:

:p

 

Det hadde forøvrig ingenting med hunnkjønns manglende logikk å gjøre. xD

Lenke til kommentar
Kjenner til den der, Nie. Er vel snakk om et par måneder for meg. Men jeg er bare venner med henne da, men det er faktisk helt greit.

 

Fordi jeg vet følelsene er gjensidige. =D

Dere er forelska i hverandre, men er ikke kjærester?

 

Ja, eller forelska er å ta hardt i. Men vi liker hverandre godt, men vi gir det ikke en sjanse, merkelig nok. Jeg tror det er pga. at hun nettopp har slått opp med kjæresten, at vi er gode venner (vil ikke ødelegge vennskapet), hun er kanskje ikke helt sikker på om hun liker jenter på den måten (ja, jeg er jente) pluss at.. Nå slapp jeg opp for gode argumenter.

:)

Så jeg får bare se på andre jenter så lenge. Se om jeg finner en som overgår hun jeg liker. (Blir vanskelig ;))

 

Edit: Glemte noe.

Endret av Pille_
Lenke til kommentar
Ja, eller forelska er å ta hardt i. Men vi liker hverandre godt, men vi gir det ikke en sjanse, merkelig nok. Jeg tror det er pga. at hun nettopp har slått opp med kjæresten, at vi er gode venner (vil ikke ødelegge vennskapet), hun er kanskje ikke helt sikker på om hun liker jenter på den måten (ja, jeg er jente) pluss at.. Nå slapp jeg opp for gode argumenter.

:)

Så jeg får bare se på andre jenter så lenge. Se om jeg finner en som overgår hun jeg liker. (Blir vanskelig ;))

 

Edit: Glemte noe.

Ah. Skjønner. Dere får bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer. Deilig å være forelsket uansett. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...