Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeezes. Nå vil hun snakke med meg igjen. Hva er det hun ikke klarte å si på fredag ? Hva er det hun absolutt må si meg face 2 face? Jeg blir gal av dette. For å komme over noen, trenger man avstand. Ihvertfall jeg. Men av en eller annen idiotisk grunn klenger jeg meg til et håp om at hun vil ha meg igjen. Vet det er tåpelig. Men så sterke følelser jeg har hatt for henne, vel, de forsvinner ikke med det første...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Luringen_*
Jeezes. Nå vil hun snakke med meg igjen. Hva er det hun ikke klarte å si på fredag ? Hva er det hun absolutt må si meg face 2 face? Jeg blir gal av dette. For å komme over noen, trenger man avstand. Ihvertfall jeg. Men av en eller annen idiotisk grunn klenger jeg meg til et håp om at hun vil ha meg igjen. Vet det er tåpelig. Men så sterke følelser jeg har hatt for henne, vel, de forsvinner ikke med det første...

 

 

Jeg forelsår at du googler ordet "detatchment" jeg! En bitteliten dose av det har aldri skadet.

Lenke til kommentar
Jeezes. Nå vil hun snakke med meg igjen. Hva er det hun ikke klarte å si på fredag ? Hva er det hun absolutt må si meg face 2 face? Jeg blir gal av dette. For å komme over noen, trenger man avstand. Ihvertfall jeg. Men av en eller annen idiotisk grunn klenger jeg meg til et håp om at hun vil ha meg igjen. Vet det er tåpelig. Men så sterke følelser jeg har hatt for henne, vel, de forsvinner ikke med det første...

 

Si at du ikke vil snakke med henne! Ikke la en forbanna kjerring styre livet ditt, gi deg falske forhåpninger og så gjøre deg deppa igjen når hun stikker av gårde igjen uten at det ble noe mer denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Jeezes. Nå vil hun snakke med meg igjen. Hva er det hun ikke klarte å si på fredag ? Hva er det hun absolutt må si meg face 2 face? Jeg blir gal av dette. For å komme over noen, trenger man avstand. Ihvertfall jeg. Men av en eller annen idiotisk grunn klenger jeg meg til et håp om at hun vil ha meg igjen. Vet det er tåpelig. Men så sterke følelser jeg har hatt for henne, vel, de forsvinner ikke med det første...

 

Har hun like sterke følelser for deg som du for henne så finn veien sammen tilbake. :)

Lenke til kommentar

På lørdagen skal jeg visst ha stukket av fra en jente på byen som jeg visst skulle på nach med. (Husker ikke en dritt!)

 

Jeg fikk litt dårlig samvittighet da hun sa det, så jeg vurderer å spandere lunsj på henne elns. Er det en dårlig idé? Jeg kjenner henne ikke, forresten. Hun satt bak kassa på Bunnpris da hun sa det...

 

Føler meg slem :(

Lenke til kommentar
På lørdagen skal jeg visst ha stukket av fra en jente på byen som jeg visst skulle på nach med. (Husker ikke en dritt!)

 

Jeg fikk litt dårlig samvittighet da hun sa det, så jeg vurderer å spandere lunsj på henne elns. Er det en dårlig idé? Jeg kjenner henne ikke, forresten. Hun satt bak kassa på Bunnpris da hun sa det...

 

Føler meg slem :(

 

Har jo ingenting å tape på det. Be henne ut, se hva som skjer :thumbup:.

Lenke til kommentar

Blei en liten prat på meg og (X)dama i dag da. Kan si såpass at det gikk i en positiv retning, ihvertfall fra mitt synspunkt. Så får vi ta det derfra. Kan skrive litt mer etter helgen, akkurat nå driver jeg og pakker. Avreise til Danmark om en times tid :D ha en strålende helg alle sammen, håper og tror min blir det ihvertfall :D

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...