kanonkent Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeezes. Nå vil hun snakke med meg igjen. Hva er det hun ikke klarte å si på fredag ? Hva er det hun absolutt må si meg face 2 face? Jeg blir gal av dette. For å komme over noen, trenger man avstand. Ihvertfall jeg. Men av en eller annen idiotisk grunn klenger jeg meg til et håp om at hun vil ha meg igjen. Vet det er tåpelig. Men så sterke følelser jeg har hatt for henne, vel, de forsvinner ikke med det første... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Luringen_* Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeezes. Nå vil hun snakke med meg igjen. Hva er det hun ikke klarte å si på fredag ? Hva er det hun absolutt må si meg face 2 face? Jeg blir gal av dette. For å komme over noen, trenger man avstand. Ihvertfall jeg. Men av en eller annen idiotisk grunn klenger jeg meg til et håp om at hun vil ha meg igjen. Vet det er tåpelig. Men så sterke følelser jeg har hatt for henne, vel, de forsvinner ikke med det første... Jeg forelsår at du googler ordet "detatchment" jeg! En bitteliten dose av det har aldri skadet. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeezes. Nå vil hun snakke med meg igjen. Hva er det hun ikke klarte å si på fredag ? Hva er det hun absolutt må si meg face 2 face? Jeg blir gal av dette. For å komme over noen, trenger man avstand. Ihvertfall jeg. Men av en eller annen idiotisk grunn klenger jeg meg til et håp om at hun vil ha meg igjen. Vet det er tåpelig. Men så sterke følelser jeg har hatt for henne, vel, de forsvinner ikke med det første... Si at du ikke vil snakke med henne! Ikke la en forbanna kjerring styre livet ditt, gi deg falske forhåpninger og så gjøre deg deppa igjen når hun stikker av gårde igjen uten at det ble noe mer denne gangen heller. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeezes. Nå vil hun snakke med meg igjen. Hva er det hun ikke klarte å si på fredag ? Hva er det hun absolutt må si meg face 2 face? Jeg blir gal av dette. For å komme over noen, trenger man avstand. Ihvertfall jeg. Men av en eller annen idiotisk grunn klenger jeg meg til et håp om at hun vil ha meg igjen. Vet det er tåpelig. Men så sterke følelser jeg har hatt for henne, vel, de forsvinner ikke med det første... Har hun like sterke følelser for deg som du for henne så finn veien sammen tilbake. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det må være utrolig stressende å være i et forhold som går opp og ned hele tida. Tror ikke jeg hadde orka det. Skal forsåvidt holde meg singel i sommer og heller slå til tidlig om høsten om jeg ønsker ei spessiell Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 På lørdagen skal jeg visst ha stukket av fra en jente på byen som jeg visst skulle på nach med. (Husker ikke en dritt!) Jeg fikk litt dårlig samvittighet da hun sa det, så jeg vurderer å spandere lunsj på henne elns. Er det en dårlig idé? Jeg kjenner henne ikke, forresten. Hun satt bak kassa på Bunnpris da hun sa det... Føler meg slem Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 På lørdagen skal jeg visst ha stukket av fra en jente på byen som jeg visst skulle på nach med. (Husker ikke en dritt!) Jeg fikk litt dårlig samvittighet da hun sa det, så jeg vurderer å spandere lunsj på henne elns. Er det en dårlig idé? Jeg kjenner henne ikke, forresten. Hun satt bak kassa på Bunnpris da hun sa det... Føler meg slem Har jo ingenting å tape på det. Be henne ut, se hva som skjer . Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det ble gjort, og det ble godtatt Fant videre ut at vi rota litt på lørdag... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 That`s the spirit. Lykke til videre;) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har funnet ut at hun er litt syk i hodet (mer enn meg!), så jeg tror vi dropper hun. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Har funnet ut at hun er litt syk i hodet (mer enn meg!), så jeg tror vi dropper hun. Hvordan syk i hodet? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hun har humørsvingninger til tusen. Og nei, det er ikke PMS. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Høres ut som minstesøss det der, pus Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jaja, gidder ikke henne. Det er flere og finere fisk i havet Besides, jeg har jo kosesmurfen min Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Blei en liten prat på meg og (X)dama i dag da. Kan si såpass at det gikk i en positiv retning, ihvertfall fra mitt synspunkt. Så får vi ta det derfra. Kan skrive litt mer etter helgen, akkurat nå driver jeg og pakker. Avreise til Danmark om en times tid ha en strålende helg alle sammen, håper og tror min blir det ihvertfall Endret 7. juni 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Iiiih, jeg klarer ikke tenke på noe annet enn han. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Know the feeling... Jeg er forelsket i Kiwi-gutten. He is always on my mind Lurer på hva han heter. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tenke på hvem? Jeg klarer ikke slutte å tenke på skjærsten min ;D Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg klarer ikke å slutte å tenke på meg selv Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Know the feeling... Jeg er forelsket i Kiwi-gutten. He is always on my mind Lurer på hva han heter. Kiwi-Bob? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå