Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Meg....

Hei å hå.. Tenkte dere kanskje kunne hjelpe meg litt her kjære forumbrukere...

 

Det har seg sånn at jeg er i militæret om dagen.. Og har mot alle odds fått ei søt jente på troppen(typen jente som ikke er dobbelt så stor, og tar dobbelt så mye i benk som meg) Og mot alle odds igjen så har hu funne ut at jeg kanskje er okey enough..

 

Merka med det samme hu kom til troppen at det var litt flørt i lufta, første gang det skjedde noe mellom oss var når vi var på grilltur med ett par øl, endte med at vi fikk litt tid for oss sjøl, da hu kyssa meg.. Vel ting har gått litt smått oppover etter det, og jeg er blitt ganske glad i jenta.. Men tingen er at hu er redd for at andre skal få vite noe om oss.. Har kun sagt til de få nermeste gutta at vi har "noe på gang".. Men det er jo litt småsnakk og hvisking, og det faktum at når vi har vært ute så har vi kanskje ikke klart å holde det helt diskre.. Hu har mer eller mindre sagt rett ut til meg at hu vil ha meg, men at vi må holde det privat.. Så de få gangene vi er alene, blir det endel roting.. Har aldri blitt noe mer enn kyssing, men til tider ganske grov tafsing.. Men nok en gang er jo i militæret så får aldri aleine tid... Prøver å få hu med på ting med bare meg, men er ikke like lett det heller når hu har jenter som dilter og jeg har gutter som dilter.. Hu har gitt ganske klart uttrykk for at hu vil ha meg, men igjen ja..

Ble kanskje litt dårlig fortalt, men vanskelig å ordlegge seg..

 

Nå har jeg ganske lite peil på jenter og ikke så mye erfaring med de, så er det noen som har noen tanker om hva jeg kan gjøre for å gjøre det litt mindre ehm privat eller hva jeg skal si.. ?

Lenke til kommentar
Forpliktelser fra en 16 åring? :ermm: slooooow down ;)

Han hylte bla. "TROR DU VI SKAL GIFTE OSS ELLER NOE?!" til meg, såå..

Hahaha, latterlig!

 

Av erfaring så vet jeg at det er mange tenåringsjenter som planlegger både ekteskap, barn og bosted for hun og typen. Kanskje du har gitt han intrykk av det?

Lenke til kommentar
Virker som om det er mange forhold som går dunken nå for tiden. Ihvertfall et par fra forumet her som har blitt single har jeg lagt merke til...

Ikke si det sånn, da. Skummelt. :ph34r:

 

 

Edit: Savner typen noe ekstremt. Han dro til Portugal på lørdag, og derfor har vi enda mindre kontakt enn når vi "bare" er 13 timer fra hverandre. I tillegg går jeg sannsynligvis en helvetesuke i møte, og kunne trengt ham i nærheten. I alle fall i Norge. Men sånn er det. Er bare utrolig glad for at jeg har ham, da, selv om han stikker av til Portugal. :love:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Leit å høre Epletyv.

 

Virker som om det er mange forhold som går dunken nå for tiden. Ihvertfall et par fra forumet her som har blitt single har jeg lagt merke til...

 

Nei, det gikk faktisk bra igjen. Vi er ikke sammen, men vi er på en måte sammen for å si det sånn (vanskelig forklart)

 

Av erfaring så vet jeg at det er mange tenåringsjenter som planlegger både ekteskap, barn og bosted for hun og typen. Kanskje du har gitt han intrykk av det?

 

Jeg har jo bare tullet med det, men kanskje han tror jeg mente det..

Lenke til kommentar
Virker som om det er mange forhold som går dunken nå for tiden. Ihvertfall et par fra forumet her som har blitt single har jeg lagt merke til...

 

Tenkte jeg også på. Fullt av gjester som skriver om brudd, og en del medlemmer som sier de har blitt single, inkludert meg :new_woot: Jeg tror det er en vår/sommer-greie. Har noen hørt om en vinterflørt kanskje? Nettopp.

 

Eksen og jeg er venner. Jeg jubler. Men si meg, hvor finner man nytt materiale? :whistle:

Lenke til kommentar
dessverre innser en ikke det før det er for sent.

Amen. Irriterer meg mest at jeg ikke han.. Skulle ønske han sa noe.

 

er jo ikke nødvendigvis å kaste bort tid på en idiot, spørs jo om dere hadde det bra så lenge det varte og da er det ikke sløsing mener nå jeg =) Men nå er det sommer dere! Uendelige muligheter der ute ;)

Vel, jeg skulle gjerne ha gjort det om. Men gjort er gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...