prada8 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvor gammel er dere? I min alder er det ikke vanlig å "bli spurt" lengere, men man blir godt kjent, flørter osv og da først er man sammen. Så den "hva skal vi snakka om delen" skjer altså før man blir sammen. Så kanskje du skal bli bedre kjent med dem begge før du finner ut hvem du vil ha? Og ikke minst må du jo være sikker på at den du velger vil ha deg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Velg 1, stygge jenter trenger også kos. Hvor gammel er du forresten? Lenke til kommentar
Gjest xxXXxxxxx Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Glemte å skrive hvor gamle vi er ja, 16 år. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 hmm. tror ikke det er så vanlig å "spørre" lenger da for å være ærlig.. selv om det hadde gjort ting mye enklere hvis det var sånn ^^. nå aner jeg ikke om ting blir gjort annerledes der du bor, men her slutta det med barneskolen. beste er om du bare er mye sammen med den personen du liker best, uten å bli "vennen" hehe. veit ikke om jeg er den beste i verden til å gi kjerlighetstips med der har du det hvertfall hvem du skal velge får være helt opp til deg. du vet best og håper virkelig ikke et svar på forum kan endre hvem du vil velge. selv om, (slik du beskriver det) virker #1 som den som passer deg best.. potet -out Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 den lille stemmen i hodet pleier altid å ha en mening om slikt. når jeg atpå til siterer moren min og sier "er du i tvil så er du ikke i tvil". som tidligere nevnt er det vel litt "ut" å spørre når en blir litt eldre. du vet det når dere er skikkelige kjærester. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vi ble vel mer eller mindre enige om at vi offisielt var et par, etter litt frem og tilbake (tilnærmet brainstorming. xD), men det var ikke noe sånn "Viddu vær schæresten miin?", vi bare ble enige om det. Det er jo de som gjerne roter i flere måneder og har sex med hverandre eksklusivt som fortsatt ikke er sammen og ei heller virker til å ha planer om det, eller "tar det med ro". Så det varierer jo veldig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Evt. ser man når man finner ut at det ikke passer å ha "single" på facebook. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg lurer på om jeg faktisk er oppført som single der. 8D Jeg er ikke så glad i facebook at det gjør noe. Tror faktisk ikke jeg og typen er venner der en gang. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 husker de gode, gamle dager da moderne teknoligi ikke fantes. da jeg ikk på vgs hadde vi hverken mobiltelefoner eller internett. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 husker de gode, gamle dager da moderne teknoligi ikke fantes. da jeg ikk på vgs hadde vi hverken mobiltelefoner eller internett. Huff, hvordan overlevde du? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Huff, hvordan overlevde du? det er som det sies: It's a Hard-Knock Life Endret 29. mai 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Det jeg gjorde med eksen, var at jeg fikk en kammerat til å bombardere meg med meldinger som sa: "Sammen no?",en gang jeg skulle overnatte hos henne. Funka som faen. @ Eple Facebook er kjedelig. Jeg bruker det bare til poke og syke bilder @ Ilpostino Når jeg var på Megadeth konsert med broderen, så omfavnet han plutteselig en fyr i "baren" når vi kjøpte øl. Var en venn av han fra vgs som dro rett til USA for å bli hellikopterpilot. Ingen hørte fra han siden, alle trodde han realiserte drømmen, men idag spiller han vist "Riddermetall". Var nok litt letere å forsvinne fra radaren på din tid^^ Endret 29. mai 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Der var det slutt med det forholdet.. Varte i 2 uker.. :S Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvem som dumpa hvem? Uansett, ikke noe å deppe for, dog litt synd at det gikk så fort over ja. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvem som dumpa hvem? Uansett, ikke noe å deppe for, dog litt synd at det gikk så fort over ja. Hun Dumpa meg.. Hadde visst ikke følelser for meg mere.. La Livet gå videre.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvem som dumpa hvem? Uansett, ikke noe å deppe for, dog litt synd at det gikk så fort over ja. Hun Dumpa meg.. Hadde visst ikke følelser for meg mere.. La Livet gå videre.. Har hvertfall en positiv side; Hun innrømmer for deg at hun ikke har følelser for deg, verre når hun prøver å overbevise deg om annet, når det ikke er sant. Lettere å komme seg videre da. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hun Dumpa meg.. Hadde visst ikke følelser for meg mere.. La Livet gå videre.. To uker ja. Kan det "kvalifiseres" som et forhold da? Jeg husker mitt korteste forhold, det varte i en dag. Følelsene bare ble... borte. Er vel sånn når man er 9 og forelsket. Men ja, livet går videre. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Så var det slutt mellom meg og kjæresten. Tror han var litt redd for forpliktelser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå