Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så sinnsykt mange som slår opp og blir sammen, hele tiden. Man trenger jo ikke å ende forholdet bare fordi man krangler. Det er så barnslig. Mener ikke å angripe dere, er glad for at det order seg, men du kunne jo spart deg for en fæl dag hvis hun bare hadde tenkt litt langsiktig.

Lenke til kommentar
Vel.. :cry: Jeg har nå hatt en Kjæreste i snart 2 uker( 2uker i morgen) Jeg liker hun kjempe godt og vi har avtalt å møtes flere ganger.. Men uten å møtes.. På søndag avtalte jeg og henne at vi skulle møtes i dag for å være sammen.. Så i går forteller hun meg at hun Ikke kan møte meg p.g.a hun skal på jobben til faren sin.. Jeg sier Okey vi kan sikkert møtes en annen dag.. Så spør hun meg om jeg blir med på en sånn klubb på fredag.. Med henne og noen venniner jeg sier okey, helt greit...

 

Så da jeg logger på msn i dag.. Så forventer jeg så klart ikke at hun skal være pålogget (siden hun skulle være hjemme rundt 8 tia og hun var pålogget 7 tia) Så spør jeg hun om hun ikke skulle på jobben til faren.. Så svarer hun ikke før 10 min ellr noe også plutsellig sier hun til meg at hun har en vennine på besøk.. Og da logger seg av.. 3 min senere forteller kompisen min at hun er pålogget hos han.. Men ikke hos meg.. Jeg forstår med engang at hun blokka meg på msn.. Jeg ber han invitere henne og så snakke med hun.. Da blokker hun kameraten min også.. Jeg sendte en litt lang E-post til henne og spurte om saken osv.. Noen ganger føler jeg på meg at hun liker meg veldig godt.. men noen ganger føler jeg på meg at hun ikke liker meg i det hele tatt.. :cry::( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. :cry:

Hun tror sikkert at du er veldig masete og blir dermed irritert på deg, derav msn-blokk. Hun dama di kan umulig være eldre enn 14 år, om hun er, så hvertfall ikke i hodet. Anbefaler deg å drite i henne totalt, hvis alt har vært strålende og fint de 2 ukene og du blir behandlet på den måten, så vil jeg anbefale å ikke sløse bort mer av din tid på henne. Beklager, men dette høres ut som en 14tizz-forhold som ikke kommer til å vare stort lenger. My 2 cents.

Lenke til kommentar
Det er så sinnsykt mange som slår opp og blir sammen, hele tiden. Man trenger jo ikke å ende forholdet bare fordi man krangler. Det er så barnslig. Mener ikke å angripe dere, er glad for at det order seg, men du kunne jo spart deg for en fæl dag hvis hun bare hadde tenkt litt langsiktig.

 

Skal ikke mye til for å ende et forhold nei, utrolig trist at bagateller skal ødelege. For meg endte det med at damen ville sove over hos en annen (etter en fuktig tur ut på byen) og når jeg viste klart uttrykk for at jeg ikke likte det så ville hun sove ute i veikanten istedenfor (etter turen ute på byen). Så gikk hun inn på dassen, kom ut og sa at hun hadde mistet følelser for meg, pga hvor kald og manipulrende person jeg er.

 

For å si det slik jeg føler meg befriende i dag å slippe å ha noe som helst med et så useriøst kvinnemeneske som henne å gjøre. Kan forøvrig nevne at hun er 26 år og jeg 23. Hvem har sagt at kvinner er mere modne enn menn...

Lenke til kommentar

Fra i går av tok jeg pause med en veninne. Hun delte tydeligvis ikke de følelsene jeg hadde for henne, noe hun ikke turte si til meg, så det ble en del løgner og slikt. Faen det suger, tok ikke mer enn en time før jeg savnet hun :p

 

Nå MÅ jeg ut å finne meg en ny jente. Beste medisin.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Gjest gutt017

Det er en jente jeg liker, men hun har type. Ofte så flørter vi endel, og jeg lurer på om det er noe der eller om hun ikke gjør det av for jeg er en venn.

F eks en dag når vi følertet en del og sendte meldinger til hverandre så når jeg kom hjem så jeg at hun hadde skrevet på facebook og msn at hun elsket typen sin med hjerter rundt. Hun forandret det liksom rett etter at vi hadde flørtet osv. :blush:

 

Det jeg lurer på om hun bare vil ha meg som venn eller noe mer.

 

 

"Over thinking, over analyzing separates the body from the mind." :ermm:

Lenke til kommentar
Det er en jente jeg liker, men hun har type. Ofte så flørter vi endel, og jeg lurer på om det er noe der eller om hun ikke gjør det av for jeg er en venn.

F eks en dag når vi følertet en del og sendte meldinger til hverandre så når jeg kom hjem så jeg at hun hadde skrevet på facebook og msn at hun elsket typen sin med hjerter rundt. Hun forandret det liksom rett etter at vi hadde flørtet osv. :blush:

 

Det jeg lurer på om hun bare vil ha meg som venn eller noe mer.

 

 

"Over thinking, over analyzing separates the body from the mind." :ermm:

Så lenge hun er i et forhold så er det beste å bare gi faen, kan hende hun liker deg ja, kan hende hun leker med deg, kan hende hun bare elsker å flørte og få oppmerksomhet. Ikke overanalyser ting.

Lenke til kommentar

Akkurat kommet over en forelskelse der dama pluttselig ble rar og ikke ville snakke med meg ( uten at jeg fant ut hvorfor, tror nemlig ikke det var noe jeg sa eller gjorde, kommer hvertfall ikke på noe spesielt )... Var glad jeg endelig slapp å gå rundt med den vonde følelsen mer, og nå har jeg jaggu forelska meg igjen! Faen!

 

Går det å kvitte seg med følelsen? Beste hadde jo vært om jenta liker meg også men vet ikke om jeg vil finne det ut av redsel for å føle meg like jævlig på nytt som jeg har gjort siste ukene ... Hvorfor skal det være så vanskelig?

 

Måtte få det ut..

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Akkurat kommet over en forelskelse der dama pluttselig ble rar og ikke ville snakke med meg ( uten at jeg fant ut hvorfor, tror nemlig ikke det var noe jeg sa eller gjorde, kommer hvertfall ikke på noe spesielt )... Var glad jeg endelig slapp å gå rundt med den vonde følelsen mer, og nå har jeg jaggu forelska meg igjen! Faen!

 

Går det å kvitte seg med følelsen? Beste hadde jo vært om jenta liker meg også men vet ikke om jeg vil finne det ut av redsel for å føle meg like jævlig på nytt som jeg har gjort siste ukene ... Hvorfor skal det være så vanskelig?

 

Måtte få det ut..

Alkohol fikser det meste :)

Lenke til kommentar

Arinomi, det er vel strengt tatt ikke løsningen som regel, fungerer jo hvertfall ikke for alle, og om det fungerer, så bare mens man er drita, kan ende på to måter: man blir helt wasted og i kjempehumør eller så blir man jævlig deprimert, noe man kanskje er i edru tilstand og når man er i hans situasjon, bare nå er han drita i tillegg, ekstra brutalt med andre ord.

 

Get some fresh pussy, skipper. Beste løsningen å komme deg over gammel flamme på. :)

Lenke til kommentar
Gjest xxXXxxxxx

Hola!

Jeg har et spørsmål jeg selv synes er ganske rart.

Har funnet ei jente nå som jeg liker ganske godt og virker som at hun liker meg også nogenlunde.

Uansett så er det noe jeg alltid har lurt på (dette kan bli min første kjæreste): Etter at man har spurt på henne, la oss si at hun sier ja: Hva gjør jeg etter det? F.eks om jeg spør over msn eller melding? Hva om jeg spør ved en annen anledning f.eks etter skolen etc?

 

Jeg er en person med sans for orden og ønsker gjerne å vite hva jeg bør/skal/forventes etter at jeg har spurt på henne.

Som sagt, blir min første kjæreste...

 

Har et annet problem og, jeg liker nemlig ikke bare denne jenta, men en annen også :ermm:

Jente1 har jeg kjent siden barneskolen og vet sånn ca. hvor jeg har henne.

Jente2 har jeg kjent i tre år nå, men har ikke fått noe særlig kontakt med henne før dette siste året.

 

Vet faktisk ikke helt hvem av dem jeg skal velge, og å ta sjansen på en av dem først og så den andre etterpå blir vel ikke veldig populært sett av den andre jenta da hun antagelig vil føle seg som "#2".

 

Jente2 er endel smartere og kan en del slik at det antaglig hadde vært lett å holde en samtale gående. Hun er i tillegg mer "velutviklet", hvis dere skjønner hva jeg mener :yes:

 

Jente1 derimot har jeg ingen problemer å snakke med, det å holde en lengre samtale med henne tror jeg kan være litt vanskelig da vi interesserer oss for endel forskjellige ting. Jente1 er mer den "søte" typen, mens Jente2 er "Vill, men samtidig koselig" typen.

 

takker for alle hjelpende svar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...