Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dit skal jeg! Drukne mine sorger i taxfree-drikkevarer :)

 

Damn man, dama er ikke verdt å drukne deg selv i alkohol.

 

Er en hel kameratgjeng som skal, reise til køben og stikke på tivoli og sånnt :) Så det blir en ganske fin tur vil jeg tro, sikkert ikke SÅ mye drikking

Lenke til kommentar

Vel.. :cry: Jeg har nå hatt en Kjæreste i snart 2 uker( 2uker i morgen) Jeg liker hun kjempe godt og vi har avtalt å møtes flere ganger.. Men uten å møtes.. På søndag avtalte jeg og henne at vi skulle møtes i dag for å være sammen.. Så i går forteller hun meg at hun Ikke kan møte meg p.g.a hun skal på jobben til faren sin.. Jeg sier Okey vi kan sikkert møtes en annen dag.. Så spør hun meg om jeg blir med på en sånn klubb på fredag.. Med henne og noen venniner jeg sier okey, helt greit...

 

Så da jeg logger på msn i dag.. Så forventer jeg så klart ikke at hun skal være pålogget (siden hun skulle være hjemme rundt 8 tia og hun var pålogget 7 tia) Så spør jeg hun om hun ikke skulle på jobben til faren.. Så svarer hun ikke før 10 min ellr noe også plutsellig sier hun til meg at hun har en vennine på besøk.. Og da logger seg av.. 3 min senere forteller kompisen min at hun er pålogget hos han.. Men ikke hos meg.. Jeg forstår med engang at hun blokka meg på msn.. Jeg ber han invitere henne og så snakke med hun.. Da blokker hun kameraten min også.. Jeg sendte en litt lang E-post til henne og spurte om saken osv.. Noen ganger føler jeg på meg at hun liker meg veldig godt.. men noen ganger føler jeg på meg at hun ikke liker meg i det hele tatt.. :cry::( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...