WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har bare lyst til å skrive at jeg har verdens beste kjæreste og er utrolig fornøyd med at vi har et sterkt og fast forhold Eneste dumme er at han bor på internat og i helgene spiller mye turneringer, spesielt om sommeren :/Håper du diverse forumstalkere skal ta hintet og stikke av? Det tenkte jeg faktisk ikke på, men takk for tips Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det tenkte jeg faktisk ikke på, men takk for tips Jeg ser for meg at det kan være slitsomt å være jente på diskusjon.no innimellom. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg lurer på om kjæresten begynner å bli dårlig igjen, for han sovnet sånn to-tre ganger uten noen grunn annet enn at vi døgnet i går. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg lurer på om kjæresten begynner å bli dårlig igjen, for han sovnet sånn to-tre ganger uten noen grunn annet enn at vi døgnet i går. Rart det der. =/ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg lurer på om kjæresten begynner å bli dårlig igjen, for han sovnet sånn to-tre ganger uten noen grunn annet enn at vi døgnet i går. Rart det der. =/ Vil si det er ganske normalt å være trøtt hvis du nettopp har døgnet ... Ingenting å bekymre seg for, vel? :!: Eller var det noe jeg ikke plukka opp her? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jessda, han har feber igjen. >.< Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Dama er en sunnhetsfrik! Tar med seg eget solsikkebrød når hu kommer hit tilogmed. Kan ikke spise jarlsbergost engang ^^ Hva sier dere, burde jeg diske opp med noe ytrefilet, grønnsaker og noe tzatziki/potetsalat ? Spør her for jeg har litt vanskeligheter med å bestemme meg, hvis jeg spør hu så sier hun sikkert at hun klarer seg uten.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Da var det slutt med damen.. Jeg fortalte henne at jeg har følelser for en annen, så nå ga hun meg et ultimatium på en uke på å finne ut ting. Hipp Hurray. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Damen slo opp på lørdag. Jippeydi-fucking-doo. Alltid skal jeg prøve å spøke det vekk når jeg har det vondt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Danne egen "vær miserabel klubb" Kentern? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Heheh. Kanskje det. En "get-together-and-cry-club" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 "La oss være menn og gråte på hverandres skuldre" klubb. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kanonkent, husker du posta litt rundt at det var problemer i forholdet, jaja det gikk som det gikk, men se lyst på det, nå er du endelig FERDIG med henne, selv om det gjør vondt i startfasen. Hang in there mate. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Startfasen kan være vanskeligt, men synes selv at det som er aller vanskeligst er å finne ut at tidligere dama kan ha funnet seg en ny en og du ikke. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ikke bry deg om å være rask ute med å finne deg en ny, forhold er overrated, imho. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ikke bry deg om å være rask ute med å finne deg en ny, forhold er overrated, imho. Det er det jeg velger å tro akkurat nå. Tror jeg er over den verste kjærlighetssorgfasen. Bare å være målbevist, og gjøre ting en liker så ordner det seg noenlunde til slutt. Bare å ikke dynke seg i for mye selvmedlidenhet... Stå på karer, og hvis dere trenger en skulder til å gråte på så si ifra. Jeg hjelper mer enn gjerne Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) "La oss være menn og gråte på hverandres skuldre" klubb. Hvor kan jeg melde meg inn? Har ikke slått opp med noen i det siste, men er veldig "keen" på en ekstremt smart og vakker jente og opplever det en kan betegne som "ekstrem forelskelse." Det tærer på kropp, hjerte og sjel. Endret 26. mai 2008 av andrepp Lenke til kommentar
Gjest Gjest-jente19 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Sign my boyfriend up for that club! Han har det helt jævlig, og får det til å høres ut som verdens undergang. Han er fortsatt like forelsket i meg som før, mens jeg på en annen side er så å si over han. Tips til hva jeg kan gjøre/si..? Har til nå hodt meg unna og gitt han tid, men han sier det e det verste. It breakes my heart to see him like this. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 "La oss være menn og gråte på hverandres skuldre" klubb. Melder meg inn jeg også, bare fordi gråting r kewlt Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Foreløpig Medlemsliste: "la oss være menn og gråte på hverandres skuldre-klubben" - Kim Salabim - ersom sin eks-kjæreste (navn?) - andrepp Nye medlemsskap meldes til andrepp på denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå