Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Jeg synes han burde vente til russetiden er over. Det er mange som faktisk blir direkte frustrert over å i det hele tatt ha kjæreste når de er russ. At hun ikke dumper ham er jo et tegn på at hun er glad i ham, men at det resulterer i distansering er jo ikke så vevldig positivt. Gi henne disse siste dagene nå, og så om det fortsetter, bør du nok heller ta en prat med henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun sov hos meg i natt :) Og da virket alt bra igjen. Ikke vet jeg hva som skjer fremover, men jeg får bare ta det som det kommer.

 

Forholdet fikk jo i det hele tatt en tung start, da vi hadde vært sammen 1-2 måneder, og hun kom inn på skole langt borte. Så har jo gått gjennom dette forholdet ved å bare se henne i helger/ferier o.l.

 

Og nå er det bare 1 måneds tid til hun er ferdig på den ekle skolen. Takk gud. Jeg håper og tror det vil bli så mye bedre når hun kommer hem igjen for godt :) Hvis ikke blir jeg nesten litt sint :p Holdt ut med den forbanna avstanen sååå lenge!

Lenke til kommentar
Hah, det sliter jeg også med, hvordan vet jeg det? Er mitt første seriøse forhold så.

 

En jente har aldri betydd så mye for meg.

 

Huff, føler meg teit her jeg sitter og spørr om slikt ^^

Selvfølgelig er det ikke teit å spørre om slikt. :)

Det kan jo hende du føler du elsker henne nå, men senere i livet finner du at det "bare"

var en sterk forelskelse. Er vel sånt man lærer gjennom livserfaring vil jeg tro...?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Hah, det sliter jeg også med, hvordan vet jeg det? Er mitt første seriøse forhold så.

 

En jente har aldri betydd så mye for meg.

 

Huff, føler meg teit her jeg sitter og spørr om slikt ^^

Selvfølgelig er det ikke teit å spørre om slikt. :)

Det kan jo hende du føler du elsker henne nå, men senere i livet finner du at det "bare"

var en sterk forelskelse. Er vel sånt man lærer gjennom livserfaring vil jeg tro...?

 

 

Tviler sterkt på at å elske har så mye å si i denne saken. Dette er han første sierøse forhold. Er det bare jeg som ser en ulykke som venter på å skje? Tror du er mer trengende og hadde jeg vært deg hadde jeg vært veldig obs på at denne følelsen av å elske blir sterkere hvis hun begyner å tvile og trekker seg unna. Da vet du garantert at det ikke er å elske men heller trenge. Tv og jenter som ikke vet hva de vil ha har den effekten av å påvirke folk til å tro de elsker og pørve hardere. Se opp værmeldingen varsler om mulig regn og et knust hjerte uheldigvis...

Lenke til kommentar
Hah, det sliter jeg også med, hvordan vet jeg det? Er mitt første seriøse forhold så.

 

En jente har aldri betydd så mye for meg.

 

Huff, føler meg teit her jeg sitter og spørr om slikt ^^

Selvfølgelig er det ikke teit å spørre om slikt. :)

Det kan jo hende du føler du elsker henne nå, men senere i livet finner du at det "bare"

var en sterk forelskelse. Er vel sånt man lærer gjennom livserfaring vil jeg tro...?

 

 

Tviler sterkt på at å elske har så mye å si i denne saken. Dette er han første sierøse forhold. Er det bare jeg som ser en ulykke som venter på å skje? Tror du er mer trengende og hadde jeg vært deg hadde jeg vært veldig obs på at denne følelsen av å elske blir sterkere hvis hun begyner å tvile og trekker seg unna. Da vet du garantert at det ikke er å elske men heller trenge. Tv og jenter som ikke vet hva de vil ha har den effekten av å påvirke folk til å tro de elsker og pørve hardere. Se opp værmeldingen varsler om mulig regn og et knust hjerte uheldigvis...

 

Du vil ikke spå hvem som vinner Tippeligaen i år, mens du er i gang?

Lenke til kommentar

Årh... Føler meg så forvirret akkurat nå... Har holdt på med en jente i halvannen måned nå, og ting så lyst ut. Jeg trodde vi kom til å bli sammen lenge, for hun viste ganske sterke signaler på at hun var interessert i meg. Jeg viste samme interessen tilbake, og jeg var virkelig optimistisk.

 

Jeg ble kjent med henne gjennom venner, og en måned før vi ble kjent hadde hun fortalt en av vennene mine at hun likte ham. Min venn, som trodde de to bare var gode venner, ble veldig overrasket, men han er ikke ute etter noe annet enn et venneforhold.

 

Nå viser hun ikke særlig mye interesse for meg lenger.. Hun snakker lite til meg på msn, og jeg er lei av å være den som må mase.. I tillegg viser hun ganske mye interesse for vennen min når vi er med hverandre alle sammen, og jeg begynner rett og slett å lure på om jeg har vært en trøstefigur, eller et forsøk på å gjøre ham sjalu. Jeg håper ikke det er sant, men jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger... Det gjør meg ganske trist...

 

Det verste er at jeg ikke vet om det er jeg som er paranoid eller ikke...

Lenke til kommentar
Årh... Føler meg så forvirret akkurat nå... Har holdt på med en jente i halvannen måned nå, og ting så lyst ut. Jeg trodde vi kom til å bli sammen lenge, for hun viste ganske sterke signaler på at hun var interessert i meg. Jeg viste samme interessen tilbake, og jeg var virkelig optimistisk.

 

Jeg ble kjent med henne gjennom venner, og en måned før vi ble kjent hadde hun fortalt en av vennene mine at hun likte ham. Min venn, som trodde de to bare var gode venner, ble veldig overrasket, men han er ikke ute etter noe annet enn et venneforhold.

 

Nå viser hun ikke særlig mye interesse for meg lenger.. Hun snakker lite til meg på msn, og jeg er lei av å være den som må mase.. I tillegg viser hun ganske mye interesse for vennen min når vi er med hverandre alle sammen, og jeg begynner rett og slett å lure på om jeg har vært en trøstefigur, eller et forsøk på å gjøre ham sjalu. Jeg håper ikke det er sant, men jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger... Det gjør meg ganske trist...

 

Det verste er at jeg ikke vet om det er jeg som er paranoid eller ikke...

er akkurat i samme tilfelle selv nå for tida, bare at jeg hater den såkalte "kompissen"

Lenke til kommentar
Gjest Paul Scholes

Hei. lurer litt på om hu jenta jeg liker, liker meg.

 

Ho pleier ofte å se på meg og smile, jeg tør ikke smile tilbake for da begynner jeg å rødme noe så sykt at blodet spruuter ut av øya, nesten da. er en ekstrem sjenert og flau type da, blir nesten flau over å skrive det her selv om jeg er anonym.

ho kom engang i tilvalg timen og satt seg med siden av meg og hadde sånne slags tiltrekkende øyer og sa "Skal vi være sammen eller?" før jeg rakk å svare sa ho "Hehe, bare kødda da" og ho gikk. raring. Eller så kommer ho sånn her "Hallo, muggsopp" og ser smilende på meg også sa jeg "Javel? hallo du....." og så sa ho "Bare kødda, du er søt du." så gikk ho wtf?? og har hørt av en vennine at ho jenta liker meg, men tror de eller ho drev bare å kødda med meg.

Lenke til kommentar

Jesus krist, hellige maria og de 12 dvergene. Er vel en indikator på at hun er keen på deg mann, at hun driver å "kødder" er et selvfølge, hun gjør jo det for å dekke litt over så det ikke blir helt fritt fram på en måte. Flørt med henne så skal du nok se resultater ganske fort.

Lenke til kommentar
Har bare lyst til å skrive at jeg har verdens beste kjæreste og er utrolig fornøyd med at vi har et sterkt og fast forhold :) Eneste dumme er at han bor på internat og i helgene spiller mye turneringer, spesielt om sommeren :/
Håper du diverse forumstalkere skal ta hintet og stikke av? :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...