Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Nå er det gått tre dager siden jeg fortalte henne hva jeg føler for henne, og to dager siden jeg sist spurte om hun hadde tenkt på det. I mellom tiden har jeg snakket med henne om alt mulig, men ikke mast noe mer. Hun har ikke sagt noe enda, er jeg utålmodig?

 

Edit: feil

Endret av Jakos-k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det gått tre dager siden jeg fortalte henne hva jeg føler for henne, og to dager siden jeg sist spurte om hun hadde tenkt på det. I mellom tiden har jeg snakket med henne om alt mulig, men ikke mast noe mer. Hun har ikke sagt noe enda, er jeg utålmodig?

Jeg synes det høres ut som hun ikke er int. i deg på samme måte. Siden hun ikke tar initiativet til samtalen selv. Men man vet jo så klart aldri....

Lenke til kommentar

Blir vanskelig å si hvordan dette her ender egentlig, men jeg tror ikke det er noe positivt i vente for å være helt ærlig. Hva forventet du å høre etter å ha spurt henne 2 dager senere om hun hadde tenkt på det, noe ala. "Ja jeg har tenkt på det, jeg har også følelser for deg, la oss være kjærester!" Wheee sprett eplecider.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_*

Poster som gjest, da jeg har venner og bekjente på forumet.

 

Det har seg sånn at jeg er russ i år, og forrige helg var jeg på landstreff i Stavanger. På bussen hjem møtte jeg en nydelig jente. Vi var begge ganske edru, så det var ingen roting med i bildet, men hun satt på fanget mitt, og vi pratet hele turen. Jeg fikk nr-et hennes, for at jeg skulle ringe og møte henne denne helgen i Tryvann (hun bodde forøvrig i Oslo-området), jeg ringte henne lørdag, og vi møttes så vidt. Men venninene hennes ville inn på området, og jeg satt med vennene mine nede ved vannet. Hun sa hun skulle komme og møte meg der igjen, men gjorde det ikke. På bussturen hjem (russebuss) fikk jeg melding av henne, om at hun hadde det så gøy der at hun ikke ville dra. Hun var nå på nach... Vi sendte en del meldinger om løst og fast, men plutselig fikk jeg ikke melding tilbake! Dette var nærmere kl 6 lørdag natt/søndag morgen. Har enda ikke fått noen melding fra henne, og jeg tørr ikke skrive noe til henne heller. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Noen tips?

Lenke til kommentar
Poster som gjest, da jeg har venner og bekjente på forumet.

 

Det har seg sånn at jeg er russ i år, og forrige helg var jeg på landstreff i Stavanger. På bussen hjem møtte jeg en nydelig jente. Vi var begge ganske edru, så det var ingen roting med i bildet, men hun satt på fanget mitt, og vi pratet hele turen. Jeg fikk nr-et hennes, for at jeg skulle ringe og møte henne denne helgen i Tryvann (hun bodde forøvrig i Oslo-området), jeg ringte henne lørdag, og vi møttes så vidt. Men venninene hennes ville inn på området, og jeg satt med vennene mine nede ved vannet. Hun sa hun skulle komme og møte meg der igjen, men gjorde det ikke. På bussturen hjem (russebuss) fikk jeg melding av henne, om at hun hadde det så gøy der at hun ikke ville dra. Hun var nå på nach... Vi sendte en del meldinger om løst og fast, men plutselig fikk jeg ikke melding tilbake! Dette var nærmere kl 6 lørdag natt/søndag morgen. Har enda ikke fått noen melding fra henne, og jeg tørr ikke skrive noe til henne heller. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Noen tips?

Send enda en melding i morgen for å ikke virke masete kansje, utover det er det ikke stort mer å si så langt.

Lenke til kommentar

Jaja. Kjæresten min oppfører seg så rart. Bare korte svar, har aldri tid til å snakke.

 

Jeg orker ikke mer. Jeg elsker henne, men jeg orker ikke mer.

Om ikke det bedrer seg etter russetiden må eg gjøre det eg minst av alt i hele verden vil, gi slipp på det hele.

Lenke til kommentar

Ja, det er hennes russetid. Det er jeg som må sitte igjen og lure på hver eneste helg om det er et eller annet rævhål av en kåt russ som prøver seg på henne. Og når hun i tillegg oppfører seg som hun gjør for tiden, ja da blir jeg bare deppa. Så kommer hun hjem i helgene, vi får snakka ut, som f. eks nå forrige helg. Men så når hun reiser til skolen sin igjen i uka, så er det på an' igjen. Spurte i går om hun drakk. Fikk melding tilbake : "Fyllakjøring :) "

 

Altså, hva faen ?

 

Jeg vil for alt i verden ikke avslutte dette forholdet, men helvette, som sagt, hvis det ikke endrer seg etter russetiden, da vet jeg ikke hva annet jeg kan gjøre.... :(

Lenke til kommentar

Russetiden er jo noe litt spesielt. Russetiden er jo over om fire dager, og jeg tror nok at ting kommer til å bli bedre.

 

Men du er i forholdet fordi du vil det, at du får mye godt ut av det.

 

Jeg hater å si det her, men om det eneste forholdet deres har å tilby til deg er bekymringer og frustrasjon, er du nok bedre uten det, eller i et annet forhold.

 

Jeg oppfordrer ikke til å slå opp, ei sier jeg at det ene er bedre enn det andre - det jeg prøver å si er at du bør tenke mer over muligheten, og at forholdet ditt burde vært en booster i stedet for en brems til lykkeligheten din :)

Lenke til kommentar

Jeg vet, jeg vet. Men jeg ser tilbake på hvordan vi har hatt det sammen, og 99 % er jo gode minner, og en sinnsykt fin tid sammen. Og det er liksom nå i det siste at ting har vært så "rare".

 

Hodet mitt er bare smikkfullt i tanker. Og det hjelper ikke akkurat på.

 

Demille : Kanskje du fra din synsvinkel ser det sånn, men når du har 10-11 mnd med gode minner å se tilbake på, så er det ikke like lett å bare "End it". Capiche ?

Lenke til kommentar

Kent, gjør som du selv nevnte, vent litt til med avgjørelsen, hvertfall til russetiden er over. Dette er jo mer eller mindre en stor og viktig beslutning for deg å ta, så det er ikke lurt å haste med denne her, kan ende med at du kommer til å angre noe helt sinnsykt etterpå.

Lenke til kommentar

Erasus : Ja, jeg tenker å vente, for å se hva som skjer.

 

Er ikke sånn at jeg skriver her fordi jeg ikke aner hva i all verden en skal gjøre, er vel mest for å "blow out some steam". Men kjekt å høre andres råd og tips. Jeg får bare inderlig håpe at ting endrer seg....

Lenke til kommentar

Si til henne at med mindre hun skjerper seg så orker du ikke mere. Det er ikke verre enn det? Dere har jo vært sammen i et år snart, hvis du ikke tør å være så direkte så kan dere umulig ha et veldig godt forhold? Hun setter sikkert pris på å høre det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...